Siapakah serigala padang pasir?

Corinne, lebih dikenali sebagai Desert Wolf, ialah watak kecil dan antagonis dalam Musim 5 Serigala Remaja. Dia diperkenalkan sebagai Werecoyote dan pembunuh upahan berkemahiran tinggi yang telah dicari selama bertahun-tahun oleh Marshal A.S., mungkin antara agensi dan organisasi persekutuan lain.

Siapa Serigala Gurun?

Teen Wolf sedang mendaftar Marisol Nichols untuk satu Hale perjumpaan keluarga. Nichols (NCIS) telah dilakonkan sebagai Desert Wolf yang misteri, yang tidak lama lagi akan bersemuka dengan anak perempuan Malia buat kali pertama sejak perpisahan mereka, TVLine telah belajar secara eksklusif.

Siapa ibu bapa Malia Hale?

Biografi. Dia adalah anak kandung kepada Peter Hale dan Corinne, Serigala Gurun. Malia dilahirkan pada 28 November di Hospital Memorial Midtown (lihat Umur Malia di bawah). Mengetahui bahawa Corrine akan membunuhnya, Talia Hale menyuruhnya untuk dijadikan anak angkat sejurus selepas lahir.

Bagaimanakah Malia seorang Werecoyote?

Malia dilahirkan kepada Werewolf Peter Hale dan pembunuh Werecoyote Corinne, mewarisi gen Werecoyote ibunya dan secara tidak sengaja mengambil sebahagian daripada kuasa ibunya semasa lahir. ... Tekanan peristiwa ini berpasangan dengan bulan purnama di atas kepala menyebabkan Malia beralih ke bentuk anjing hutannya buat kali pertama.

Dengan siapa Lydia berakhir?

Dalam Memory Found, Lydia mengaku bahawa selepas dia menciumnya semasa serangan paniknya itulah dia mula melihat Stiles sebagai lebih daripada seorang kawan dan mula mengembangkan perasaan romantis untuknya. Dalam Riders on the Storm, Lydia dan Stiles terlibat dalam ciuman kedua pada skrin.

Serigala Remaja | Siapa serigala Gurun?

Siapakah bapa sebenar Malia Tate?

Selepas Allison dan Lydia pergi, ia telah didedahkan Peter ialah bapa kepada Malia Tate, anjing hutan yang telah mereka bantu kembali ke bentuk manusia pada awal musim ini. Dalam De-Void, Lydia sekali lagi meminta bantuan Peter, kali ini dengan membebaskan Stiles Stilinski daripada pemilikan Nogitsune.

Mengapa Desert Wolf mahu Malia mati?

Walaupun secara fizikal Malia lebih berkuasa, Serigala Gurun mempunyai keinginan yang lebih kuat untuk membunuh Malia untuk mendapatkan kembali kuasanya, motivasi yang, apabila digandingkan dengan kemahiran dan pengalaman pakarnya, membolehkannya mendapat kelebihan.

Mengapa Talia memadamkan ingatan Peter tentang Malia?

Kerana a werecoyote menyerahkan sebahagian daripada kuasanya kepada anaknya, Corrine memutuskan untuk membunuh bayinya sebaik sahaja ia dilahirkan untuk mengambil semula kuasa itu. ... Untuk melindungi bayi itu, Talia memadamkan ingatan Peter mengenai anaknya dan Corrine, dan menyembunyikan anak saudaranya daripada Corrine, meletakkan bayi itu sebagai anak angkat++.

Mengapa Malia dan Stiles berpisah?

Malia menjelaskan bahawa dia meneka selepas dia melihat gigitan di bahunya semasa dia sedang tidur. Dia tidak pernah berkata apa-apa kerana tidak penting baginya bahawa dia membunuh Donovan. Stiles berkata perkara itu penting baginya dan keluar dari kereta, menandakan perpisahan pasangan itu kerana sikap membenci diri Stiles.

Adakah Theo seorang yang jahat?

Jenis Penjahat

Theo Raeken ialah salah satu daripada dua antagonis utama pada separuh pertama musim kelima siri MTV Teen Wolf, antagonis kedua pada separuh masa kedua, dan anti-wira pada musim keenam. Dia adalah bekas rakan sekelas Stiles dan Scott yang kembali ke Beacon Hills untuk tahun seniornya.

Siapakah binatang dalam Serigala Remaja?

(Amaran spoiler!) Binatang itu adalah... Mason (Khylin Rhambo)! Scott dan Liam akhirnya menjejaki kasut berdarah itu di dalam kereta Mason dan menyedari bahawa Mason adalah remaja rahsia yang terperangkap di dalam Beast, sejurus sebelum Corey kelihatan mengusir Mason yang keliru.

Adakah Theo menjadi Alpha?

Sebagai hadiah sagu hati, Theo menggunakan serum hijau Dread Doctors untuk membangkitkan semula empat Chimera yang "gagal" yang terbunuh sebelum ini yang mayatnya ditinggalkan di Nemeton, mencipta Pek Chimera sendiri di mana dia adalah "Alpha" yang dilantik sendiri (walaupun pada hakikatnya dia bukanlah Alpha sebenar mahupun Werewolf sebenar).

Kepada siapakah Stiles kehilangan keperawanannya?

Adegan yang menampilkan dua watak itu menawarkan beberapa detik paling lucu dalam rancangan itu. Stiles nampaknya kehilangan keperawanannya semasa tinggal sebentar di institusi mental (Lihat Echo House) dengan werecoyote Malia Tate.

Mengapa Kira dan Scott berpisah?

Hubungan mereka berakhir apabila Kira membuat keputusan yang sukar untuk kembali ke Shiprock untuk berlatih dengan Skinwalkers, kerana dia tidak tahu berapa lama dia akan pergi tetapi tahu dia perlu tinggal walau berapa lama pun masa yang diperlukan untuk mendapatkan semula kawalan ke atas kuasa besarnya.

Adakah Malia dan Scott berkumpul?

Bagi sebahagian penonton, Scott dan Malia berakhir bersama pada penutup siri itu adalah kejutan. Pasangan itu sebenarnya sangat masuk akal. Malia memulakan perjalanannya dalam rancangan itu hanya mempercayai Stiles.

Berapa umur Peter daripada Derek?

Apabila Derek berumur 15 tahun, Peter adalah 24 dan semasa kebakaran dia berumur 25 tahun.

Siapa yang meracuni Cora Hale?

Keadaan Cora didedahkan sebagai keracunan Mistletoe di tangan Darach. Apabila Alphas menyerang, Stiles dan Peter berjaya membawanya ke tempat yang selamat dengan ambulans yang diletakkan.

Dengan siapa Deaton jatuh cinta?

Kehidupan awal. Pada satu ketika semasa Deaton sebagai Emissary, dia jatuh cinta dengan Alphanya, Talia Hale, dan berjanji kepadanya bahawa dia akan menjaga anak-anaknya, Laura, Derek, dan Cora Hale, jika apa-apa berlaku kepadanya. ("Fury"), ("Janji kepada Orang Mati").

Mengapa mata Malia berwarna biru?

Mata Malia Tate bersinar biru sebagai tindak balas kerana ditembak di perut dan dikuasai oleh keinginan untuk mengalahkan ibunya, Corinne.

Siapa yang membunuh doktor yang menakutkan itu?

Selepas itu, Theo berniat untuk membuktikan mereka salah, walaupun rancangannya untuk mencuri kuasa Binatang itu akhirnya gagal juga, menyebabkan dia dipenjarakan sementara di bawah tanah oleh Kira Yukimura dengan bantuan daripada sekutu Skinwalkernya manakala Doktor Dread semuanya dibelasah sehingga mati oleh binatang itu, yang mereka anggap sebagai...

Dengan siapa Scott berada dalam Serigala Remaja?

Pada separuh kedua Musim 6, Scott menjalinkan hubungan romantis dengan rakan lamanya dan dilahirkan sebagai Werecoyote Malia Tate. Pada penghujung siri ini, yang merupakan masa hadapan untuk dua tahun akan datang, Scott dan Malia kekal sebagai pasangan romantik masing-masing.

Adakah ayah malias tahu dia adalah Werecoyote?

Apabila keduanya berpisah sebentar, Scott juga akhirnya terserempak dengan seekor anjing hutan di dalam hutan, yang matanya bersinar biru, mendedahkan bahawa dia adalah makhluk ghaib dan menyebabkan Scott menyedari bahawa ia adalah Malia, yang masih hidup dan seekor Werecoyote.

Adakah Malia dan Derek berkaitan?

walaupun Derek dan Malia adalah sepupu pertama (memandangkan bapa Malia, Peter Hale ialah abang kepada ibu Derek, Talia Hale), mereka tidak menyedari hubungan kekeluargaan mereka sehingga Malia berumur sekitar tujuh belas tahun, selepas dia berubah kembali menjadi bentuk manusia koyote daripada bentuk koyote penuhnya. dan menyertai...

Adakah Peter Hale baik atau buruk?

Peter Hale ialah salah seorang antagonis utama siri MTV, Serigala Remaja. ... Dia ialah antagonis utama dalam Musim 1 dan salah satu daripada dua antagonis utama dalam Musim 4, sambil menjadi anti-wira dalam Musim 2, Musim 3, Musim 5 dan Musim 6.

Siapakah ciuman pertama Stiles?

Pada musim 3, kedua-duanya benar-benar mula terikat. Sudah jelas bahawa Stiles masih mempunyai sesuatu untuknya, dan anda lihat Lydia mula bersandar pada Stiles lebih dan lebih apabila dia mula merangkul kuasanya. Dalam 3A, mereka berkongsi ciuman pertama mereka. Stiles mengalami serangan panik, dan untuk membantunya menahan nafas, Lydia menciumnya.