Adakah anderson cooper mempunyai isteri?

Nah, anda mungkin terkejut untuk mengetahuinya Anderson sebenarnya belum berkahwin. Dan dia tidak pernah! Dia berkencan dengan Benjamin Maisani - seorang mogul kelab malam - selama sembilan tahun sebelum mereka memutuskan untuk berpisah. Pada 2018 Anderson membuka kepada Orang ramai tentang perpisahan mereka secara baik.

Siapakah rakan kongsi Anderson Cooper sekarang?

Sauh CNN dan Benjamin Maisani mengalu-alukan anak pertama mereka dengan bantuan pengganti pada tahun 2017. Rakan kongsi keibubapaan Anderson Cooper, Benjamin Maisani, terlepas memo tentang pencapaian perkembangan anak lelaki mereka Wyatt yang berusia 13 bulan.

Adakah Anderson Cooper dan Andy Cohen pasangan?

walaupun Anderson Cooper dilaporkan masih bujang, rakan-rakan nampaknya mendorong Anderson untuk mencuba berkencan dengan rakan lamanya Andy Cohen. ... "Saya dan Andy mula-mula ditubuhkan pada tarikh buta, yang tidak pernah berlaku kerana kami mempunyai panggilan telefon dan selepas dua minit saya berkata, 'Saya tidak berkencan dengan lelaki ini,'" katanya.

Siapa Anderson Cooper dating sekarang 2020?

Anderson dilaporkan berkencan Benjamin Maisani. Pasangan itu memutuskan untuk kembali bersama sebelum Anderson mengalu-alukan anaknya. "Anderson telah berdamai dengan Ben," sumber mengesahkan berita itu kepada Mingguan AS. “Mereka secara senyap-senyap berkumpul semula dan merancang lebih awal.

Siapa kawan baik Anderson Cooper?

Andy Cohen, Detik BFF Terbaik Anderson Cooper.

Anderson Cooper dan Andy Cohen Bertemu pada Temu Buta yang Gagal

Apakah nilai bersih Anderson Cooper?

Pembawa berita Anderson Cooper mempunyai nilai bersih $200 juta, menurut Kekayaan Bersih Selebriti. Kekayaan itu sebahagian besarnya diperoleh daripada kerjayanya dalam kewartawanan, yang bermula sejak 1992.

Adakah Anderson Cooper Meninggalkan CNN?

Anderson Cooper tidak akan meninggalkan CNN dalam masa terdekat. #CNN … Dia adalah salah seorang wartawan berpendapatan tertinggi di CNN, yang bintangnya dengan bayaran tertinggi ialah penaung Anderson Cooper, yang melaporkan pendapatan $12 juta.

Adakah Anderson Cooper berkencan dengan Victor Lopez?

Awal 2018, pelakon CNN Anderson Cooper, 52, berpisah secara terbuka dengan teman lelaki lama Benjamin Maisani dan mula berkencan dengan Dr. Victor Lopez, 34, — hanya sekarang, National Enquirer melaporkan bahawa selepas setahun, kedua-duanya telah tidak lagi bersama.