Siapa yang hector di longmire?

Jeffrey De Serrano sebagai Hector — Cheyenne bekas peninju yang tinggal di tempahan, ialah seorang askar upahan untuk disewa dan penjaga untuk orang Cheyenne Orang Cheyenne Word/nama. Tidak pasti; digunakan untuk menggambarkan Cheyenne, orang asli Amerika di Great Plains. Maknanya. "mencengkam dengan tumit", "menggantikan" //ms.wikipedia.org › wiki › Cheyenne_(nama_diberi)

Cheyenne (nama diberi) - Wikipedia

yang mencari keadilan (musim 1-3, 6).

Apa yang berlaku kepada Hector di Longmire?

Kejutan kedua datang apabila Longmire, Vic, dan Branch akhirnya menemui Hector—yang merupakan peluang terbaik Henry untuk diselamatkan—tetapi dia telah dikuliti dan ditembak tiga kali, dan sedang mati di dalam gua. Dia dapat mengenal pasti gambar David Ridges yang dibawa oleh Branch sebagai penyerangnya.

Adakah Henry benar-benar Hector di Longmire?

Apabila Hector dibunuh dalam musim 3, kematiannya meninggalkan kekosongan dalam kedua-dua jalan cerita rancangan itu dan komuniti Cheyenne, dan sekurang-kurangnya untuk musim berikutnya setengah (benar-benar lebih seperti dua setengah musim secara keseluruhan) ia adalah Lou Diamond Phillips ' Henry Beruang Berdiri, salah seorang protagonis utama rancangan itu, yang melangkah masuk ke ...

Mengapa Henry menjadi Hector?

Henry meneruskan untuk mengisi peranan Hector selepas kematiannya, di mana Cheyenne ditinggalkan tanpa harapan kerana pengawal mereka dianggap mati, memberi harapan kepada orang ramai bahawa keadilan telah dilaksanakan dalam bentuk Hector.

Siapakah lelaki jahat di Longmire?

Ternyata ini semua adalah plot oleh penjahat yang keji itu Malachi Strand (Graham Greene) untuk menculik dua lelaki itu menggunakan tahi lalat dalam butiran keselamatan Nighthorse.

Inilah Pelakon Longmire Hari Ini

Adakah Ferg terbunuh di Longmire?

Adakah Ferg terbunuh di Longmire? Apabila anda berfikir bahawa sebuah cerita sudah tamat, Longmire musim 6 episod 7 datang dan menghidupkannya semula. Pada akhir episod itu tidak lain daripada The Ferg yang menembak dan membunuhnya, sejurus selepas Harp mengisytiharkan bahawa Ferg tidak mempunyai keberanian untuk menarik picu.

Dengan siapa Cady Longmire berakhir?

Dalam buku yang sama, Cady berkahwin Pegawai Polis Philadelphia Michael Moretti, abang kepada undersheriff Walt, Vic Moretti, di Rez; Michael dan dia telah berjumpa antara satu sama lain sejak Kindness Goes Unpunished dan bertunang sejak The Dark Horse. Dalam Nama Lain, Cady melahirkan seorang anak perempuan, Lola Longmire Moretti.

Adakah Henry Standing Bear masuk penjara?

Pada tahun 2013, Henry telah ditangkap oleh Mathias, Ketua Polis Suku Tempahan Cheyenne. ... Ketua polis menjelaskan bahawa penjara masih di atas meja untuk serangan dan pembunuhan Tyler Malone, tetapi menawarkan dia perjanjian kerja untuknya kerana Hector melakukan apa sahaja yang dia minta.

Adakah Absaroka County Wyoming sebenar?

Bercakap tentang dunia Walt, novel dan siri televisyen berlatarkan filem fiksyen Absaroka County #24 (Wyoming hanya mempunyai 23 daerah), yang digambarkan dalam siri TV oleh bandar Buffalo di Johnson County, Wyoming.

Siapa yang membunuh pembunuh isteri Longmire?

Membunuh isteri Walt Martha dibunuh oleh penagih dadah Miller Beck, walaupun Henry menganggap begitu! ( David Midthunder ) meninggal dunia ketika Walt berumur 12 tahun, dia berkawan... Menguruskan kandang kuda penduduk asli Daerah absaroka Walt Longmire ialah sheriff yang disegani.

Mengapa Branch Connally meninggalkan Longmire?

Musim 3 telah menjadi musim yang penuh kekecohan kerana setiap watak telah disapu dalam drama dan jalan cerita yang berasingan. Ia juga bermakna bahawa Branch Connally (Bailey Chase) telah ditinggalkan sendiri untuk menyelesaikan syaitannya sendiri dan tekanan selepas trauma akibat ditembak pada penghujung Musim 2.

Siapa yang membunuh dahan di Longmire?

David Midthunder sebagai David Ridges — seorang lelaki Cheyenne yang menembak Branch dan menjadi pelarian (musim 2-3).

Adakah Lou Diamond Phillips Orang Asli Amerika?

Sering dilakonkan sebagai Orang Asli Amerika, tetapi dari Filipina, Scotland-Irish dan beberapa keturunan Cherokee, Encik Phillips telah memainkan pelbagai peranan, daripada seorang remaja Mexico-Amerika dalam "Stand and Deliver" kepada royalti Thai di Broadway dalam "The King and saya.” Dia menambah, "Saya tidak pernah mengaku sebagai pelakon Orang Asli, tetapi saya mempunyai darah Orang Asli.”

Adakah Henry terperangkap sebagai Hector?

Ulasan 'Longmire' musim 4, episod 8: Legenda Hector mengambil giliran yang tidak dijangka. Namun, di sana kami melihat Henry pada akhir episod, terperangkap dalam situasi sebagai Hector di mana, selepas menyerang perogol kedua Gabriella, lelaki itu membalas.

Adakah Walt menembak Henry di Longmire?

Dia pergi mencari dan menembak dalam kegelapan pada sosok yang melarikan diri yang baru sahaja berjaya melarikan diri ... dan kebetulan Henry. Tetapi jika Longmire mengelilingi pusaran air yang ganas, maka Henry akan berada di dalam longkang. Telah ditembak oleh kawan baiknya, dia perlu mengeluarkan a .

Adakah Longmire mempunyai musim ketujuh?

Malangnya, kami di sini untuk menafikan bahawa tidak, tidak akan ada musim 7 Longmire dan pastinya ia tidak akan datang pada November 2021. Bermula pada A&E pada tahun 2012, rancangan itu berjalan selama tiga musim di sana sebelum Netflix menghidupkannya semula untuk musim 4, 5, dan musim terakhir yang akhirnya memasuki Netflix pada 2017.

Di manakah terletaknya kabin Walt Longmire?

Ia adalah kabin balak Walter Longmire, terletak di Pemeliharaan Negara Valles Caldera di Lebuhraya New Mexico 4, 16 batu di barat Los Alamos. Padang rumput terbuka luas mendominasi kawasan pemeliharaan. Kabin, dan pemandangan panoramiknya yang cantik, telah muncul dalam hampir setiap episod Longmire.

Adakah mana-mana Longmire difilemkan di Wyoming?

Longmire adalah terletak di Wyoming tetapi difilemkan di New Mexico

Tetapi selain daripada beberapa babak, kebanyakan rancangan itu difilemkan di New Mexico, di bandar seperti Sante Fe, Pecos, Los Alamos dan Las Vegas (bukan di Nevada).

Adakah benar-benar ada Durant Wyoming?

Johnson mendasarkan bandar fiksyen Durant di Buffalo, Wyoming. Siri ini telah menjalani kehidupannya sendiri, dengan lebih 2.7 juta buku terjual, siri Netflix dan Longmire Days, festival yang diadakan setiap Ogos di Buffalo, Wyoming, di dasar pergunungan Big Horn.

Apakah yang Henry minum di Longmire?

Selepas seharian melindungi Absaroka, Longmire suka menghirup Bourbon Kelompok Kecil Wiski Wyoming. Sebuah syarikat yang diasaskan dan dikendalikan oleh penternak lembu Wyoming generasi ke-4, Wyoming Whisky menggunakan kaedah penyulingan bourbon klasik dengan bahan-bahan yang diperoleh secara eksklusif dari Big Horn Basin di tengah Wyoming.

Adakah Jacob Nighthorse teruk?

Jacob Nighthorse menunjukkan bahawa dia tidak sepenuhnya jahat; pandangan beliau di mana hanya condong dan diputarbelitkan. ... Nighthorse memberikan kawalan Empat Anak Panah kepada Henry menunjukkan bahawa dia memahami perkara yang betul untuk dilakukan — memberikan tugas itu kepada seorang yang terhormat, walaupun kasino bukanlah tempat yang terhormat sepanjang masa.

Bagaimanakah Longmire mendapat parutnya?

Pada hari lahirnya yang ke-25, Williams terlibat dalam pergaduhan di bar antara rakan-rakannya dan sekumpulan lelaki lain. Williams terkenal dengan parut mukanya yang besar, yang diterimanya semasa pergaduhan bar.

Apakah yang dilakukan oleh Eddie Harp kepada Ferg di Longmire?

Pada penghujung episod itu tidak lain daripada The Ferg yang menembak dan membunuhnya, sejurus selepas itu Harp menyatakan bahawa Ferg tidak mempunyai keberanian untuk menarik picu.

Adakah Branch Connally benar-benar mati di Longmire?

Branch adalah satu-satunya watak utama yang akan dibunuh dalam siri ini.