Berapa banyak bab dalam belum dipetakan?

Semua bab Uncharted Drake's Fortune There ada 22 bab untuk melengkapkan dalam permainan. Beberapa peringkat yang lebih panjang telah dibahagikan kepada dua bahagian yang lebih kecil dalam panduan kami.

Uncharted 2 ada berapa bab?

Walaupun situasi seperti tergantung di tepi tebing boleh diramalkan, pelaksanaan permainan yang berkualiti menjadikan adegan itu sangat menyeronokkan dan itulah yang menjadikan Uncharted 2 begitu menyeronokkan untuk dimainkan. Permainannya ialah 26 bab lama, tetapi tidak pernah ada saat yang membosankan dalam filem blockbuster ini, eh, permainan.

Berapakah bilangan bab Uncharted 4?

Uncharted 4: A Thief's End telah 22 bab – tetapi anda sebenarnya akan bermain sehingga 24, kerana terdapat prolog dan epilog.

Berapa banyak bab Uncharted 3?

Senarai semua bab Uncharted 3 Drake's Deception. Di bawah anda akan menemui senarai semua peringkat dalam Uncharted 3 Drake's Deception. Disana ada 22 bab untuk melengkapkan.

Adakah terdapat 5 yang belum dipetakan?

Telah dilaporkan bahawa Uncharted 5 secara rasmi dalam pembangunan, dengan Naughty Dog menyelia projek itu. ... Memandangkan laporan itu baru, kemungkinan besar Uncharted 5 masih jauh untuk dikeluarkan, tetapi sekurang-kurangnya peminat siri ini tahu bahawa entri seterusnya akan muncul akhirnya.

Berapa Banyak Bab Dalam Yang Belum Dipetakan 4

Adakah Uncharted 3 menyeronokkan?

Uncharted 3 membuat beberapa langkah permainan penting ke hadapan, tetapi saya mendapati diri saya lebih jengkel dengan Drake berbanding sebelum ini semasa bermain. ... Tetapi ia mempunyai inti yang kemudiannya akan berkembang menjadi Uncharted 2, dan untuk semua kesilapannya, saya mempunyai masa yang lebih baik dengan permainan ini daripada yang saya lakukan dengan Uncharted 3. Ianya menyeronokkan!

Permainan Uncharted manakah yang paling lama?

Permainan 4 yang belum dipetakan panjang akan menjadi siri terpanjang, menurut Naughty Dog. Studio itu mengatakan bahawa Uncharted 4 akan mempunyai "panjang yang agak ketara."

Berapa jam yang diambil oleh Uncharted 4?

Secara umumnya, kebanyakan pemain akan mengambil 15 jam untuk menyelesaikan permainan dari awal hingga akhir. Kami mencatat masa kira-kira 16 jam semasa kami bermain, dan HowLongToBeat menyatakan bahawa purata pemain akan mengepam 15 jam yang baik ke dalam gelaran jika mereka mahu menamatkan kempen.

Adakah siri Uncharted sudah tamat?

Siri utama bermula dengan Uncharted: Drake's Fortune, dikeluarkan pada PlayStation 3 pada 2007, diikuti dengan sekuelnya Uncharted 2: Among Thieves (2009), Uncharted 3: Drake's Deception (2011), dengan ansuran terakhir, Uncharted 4: A Thief's End, dikeluarkan pada PlayStation 4 pada 2016.

Mengapa Uncharted 2 adalah yang terbaik?

Set set kereta api, dalam banyak cara, mikrokosmos Uncharted 2 secara keseluruhan. Ia pantas, ia sinematik, ia sangat mendebarkan, dan ia memberikan jenis tontonan yang tidak terkawal bahawa keseluruhan siri ini telah membina keseluruhan identitinya.

Apakah yang membuatkan Uncharted 2 begitu bagus?

Permainan ini menawarkan satu pengalaman yang menggetarkan hati selepas yang seterusnya, ditambah pula dengan nilai pengeluaran blockbuster dan semata-mata kebolehmainan. Watak-watak yang penuh, skrip yang tajam dan persembahan pakar daripada pelakon suara utama Nolan North turut memainkan peranan mereka untuk menjadikan Uncharted 2: Among Thieves sebagai karya agung.

Berapa lamakah Uncharted 2?

Kempen harus membawa anda sekitar 10-11 jam.

Kali ini adalah untuk tahap kesukaran biasa standard. Anda perlu mempertimbangkan bahawa permainan boleh membawa anda lebih lama jika anda memutuskan untuk memilih tahap kesukaran yang sukar atau menghancurkan. Jika anda berbuat demikian, besar kemungkinan anda perlu mengulangi pertempuran yang lebih mencabar.

Adakah Uncharted 4 dunia terbuka?

Rasanya dunia terbuka, tetapi tidak. ... Jadi Uncharted 4 bukanlah 'dunia terbuka', betul-betul, tetapi akan ada beberapa saat yang melakukan kerja yang sangat baik untuk memberikan ilusi bahawa ia adalah. Ia masih merupakan urusan yang linear, tetapi sudah tentu terdapat lebih banyak pilihan dalam cara anda pergi dari A ke B.

Adakah anda perlu bermain Uncharted mengikut urutan?

Hanya ada satu pesanan? Jika anda memainkannya mengikut perintah pelepasan, ia adalah 1-2-3-4-LL. Jika anda melakukannya secara kronologi, ia adalah sama.

Berapa jamkah Uncharted 3?

Plot utama Uncharted 3 menyediakan lebih kurang 9-10 jam permainan. Ini ialah nilai untuk senario yang menganggap bahawa anda memilih tahap kesukaran biasa dan tidak menghabiskan banyak masa mencari semua koleksi.

Berapa lama Last of Us 2?

Bergantung pada berapa banyak masa yang anda luangkan untuk meneroka dan kesukaran yang anda pilih, The Last of Us 2 akan membawa anda sekurang-kurangnya 25 jam untuk melengkapkan.

Adakah ayah Sully Nate?

Victor "Sully" Sullivan ialah salah seorang daripada dua deuteragonis siri Uncharted. Dia adalah seorang pemburu harta karun Amerika, pencari nasib, dan ahli perniagaan, serta rakan, mentor sekali dan figura bapa kepada rakan pemburu harta karun Nathan Drake.

Berapa umur Sam daripada Nate?

Masa kecil dengan Sam

Nathan Drake dilahirkan sebagai Nathan Morgan pada tahun 1976, anak kedua ahli arkeologi Amerika Cassandra Morgan dan suaminya, dan adik lelaki Samuel Morgan, yang lebih tua daripadanya oleh lima tahun.

Adakah Uncharted 3 Tergesa-gesa?

Pengakhiran permainan terasa tergesa-gesa. Kami mendapat satu adegan pantas terakhir dengan Drake, Elena dan Sully dan ia bagus dan kami mengandaikan bahawa Drake dan Elena gembira sekali lagi. Adegan itu begitu pantas dan tidak berlaku sekeras adegan terakhir Uncharted 2 dengan Elena.

Permainan Uncharted yang manakah paling sukar?

Permainan Uncharted yang paling sukar di Crushing

  • Nasib Drakes. ...
  • Antara Pencuri. ...
  • Penipuan Drakes. ...
  • Pencuri Berakhir.

Adakah Uncharted 3 OK untuk kanak-kanak?

Terdapat unsur-unsur gelap dan imejan syaitan. Permainan ini bukan untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa. Jika anda seorang Kristian, anda akan mahu memilih permainan lain yang tidak menyinggung perasaan Tuhan.

Adakah Uncharted 2 yang terbaik?

Uncharted 2 telah berumur dengan baik, terutamanya jika anda memainkan remaster baru-baru ini. Dan pada masanya, ia adalah salah satu permainan yang paling hebat yang pernah dilihat. Kita boleh mengatakan perkara yang sama tentang Uncharted 4 sekarang. Ia hanya mempunyai manfaat daripada teknologi grafik terkini dalam permainan konsol.