Penyinar bulan apakah yang mati pada tahun 2021?

PADA Mac 2021, diumumkan bahawa Moonshiners membintangi Lance Waldroup telah meninggal dunia pada usia 30 tahun.

Penyinar bulan manakah yang meninggal dunia baru-baru ini?

Lance Waldroup, salah seorang pencuri yang dipaparkan dalam siri realiti Discovery "Moonshiners," meninggal dunia pada 25 Februari di North Carolina. Dia berusia 30 tahun. Rangkaian itu mengesahkan kematian Waldroup dalam catatan Facebook awal minggu ini.

Apa yang berlaku kepada Moonshiners Josh 2021?

Diagnosisnya adalah yang suram: Josh mengoyakkan rotator cuffnya, patah tulang selangka kirinya dan hampir semua rusuknya - hanya satu yang terselamat. Selain itu, dia menusuk paru-paru dan kulit pada salah satu jarinya dilucutkan ke tulang.

Apa yang berlaku Lance Waldroup?

Moonshiners dalam satu jawatan menulis, "Kami sedih mendengar tentang kehilangan Lance Waldroup. Seorang penyuling yang mencabar yang diketengahkan bersama bapanya sepanjang musim awal Moonshiners, Lance sentiasa berusaha untuk membawa resipi beraroma 'bersinar ke tahap yang lebih tinggi. . Dia akan menjadi amat dirindui.

Adakah Lance dari Moonshiners meninggal dunia?

ROBBINSVILLE, N.C. — Lance Waldroup, seorang penipu yang ditampilkan dalam siri realiti Discovery Channel “Moonshiners,” meninggal Feb.25 di Robbinsville, North Carolina. Dia berusia 30 tahun. Rangkaian itu mengesahkan kematian Waldroup dalam catatan Facebook dan Twitter pada hari Isnin.

Siapa yang Mati pada Moonshiner? Kematian Tragis sehingga 2021

Mengapa Chico tiada di Moonshiners?

Walaupun pasangan itu nampaknya telah memutuskan untuk meninggalkan televisyen realiti untuk memberi tumpuan kepada keluarga mereka, pasangan itu tidak berputus asa membancuh wiski. ... "Nah, akhirnya saya cuba untuk memastikan untuk meninggalkan keluarga saya sesuatu apabila saya meninggalkan dunia ini," Chico menyiarkan di halaman Facebook peribadinya pada 2016.

Siapa pelukis bulan terkaya?

Menurut kekayaan bersih selebriti, Tickle, yang nama rasminya ialah Steven Ray Tickle, mempunyai nilai bersih $300,000. Dia adalah pelakon asal kedua rancangan televisyen realiti itu dan telah menjadi sebahagian daripadanya sejak musim pertama.

Adakah Digger dan Mark sah?

Mereka yang menonton Discovery's Moonshiners tahu Eric "Digger" Manes dan Mark Ramsey adalah BFF dan rakan kongsi perniagaan. Dan, seperti yang dicadangkan oleh tajuk siri ini, profesion mereka menghasilkan cahaya terang — yang sekiranya anda belum tahu, kebetulan haram.

Adakah pai comel pada Moonshiners masih hidup?

Malangnya, Cutie Pie dilaporkan meninggal dunia pada 19 Jun 2020. "Dengan berat hati saya perlu mengumumkan pemergian sahabat saya Cutie Pie yang dikasihi," kata Josh menerusi Instagram ketika itu.

Adakah Mike di Moonshiners berjaya ditumpaskan?

Tiada laporan mengenai Mike dan Jerry daripada 'Moonshiners' tersesat. ... Beberapa moonshiners telah ditewaskan pada masa lalu — yang paling terkenal, Popcorn Sutton, yang mengambil nyawanya sendiri beberapa tahun sebelum Moonshiners dihasilkan, walaupun warisannya masih kekal.

Adakah Jim Tom Masih Hidup 2020?

Jadi, adakah Jim Tom di 'Moonshiners' meninggal dunia? Tidak. Jim Tom, 80, telah menjadi sah (sebahagian besarnya) apabila ia datang kepada pembuatan dan pengedaran "Unaged Rye" yang terkenal. Dia telah bekerjasama dengan Mark dan Digger untuk mencipta Sugarlands Distilling Co., di mana dia dipaparkan di laman web syarikat itu.

Bagaimanakah Lance waldroup daripada Moonshiners meninggal dunia?

Lance meninggal dunia pada 25 Februari di negeri kelahirannya di North Carolina ... menurut bapanya, Jeff, yang turut muncul dalam rancangan realiti itu bersama anaknya. Punca kematian masih tidak jelas. ... Dia adalah salah seorang pelukis bulan yang lebih muda dan kurang berpengalaman, dan sering meminta bimbingan ayahnya.

Adakah mereka benar-benar membuat moonshine pada Moonshiners?

Sama ada anda mengalami fenomena ini secara rawak semasa melayari saluran atau anda telah lama menjadi peminat rancangan TV popular Discovery Channel Moonshiners, anda mungkin terfikir pada satu ketika: Adakah ini kehidupan sebenar? Jawapan ringkasnya ialah: Tidak, anak, ini televisyen.

Mengapa Penggali memanggil Mark nanah?

Bagi sesiapa yang tertanya-tanya mengapa Digger memanggil Mark 'puss', kemungkinan besar hanya istilah sayang dan nama panggilan yang dia pilih. Sama ada Digger mempunyai isteri atau tidak nampaknya tidak diketahui buat masa ini. Mark pula memang mempunyai isteri tetapi jelas lebih suka merahsiakan kehidupan cintanya.

Apakah nilai bersih Tickle?

Nilai bersih Tickle Moonshiner: Tickle Moonshiner ialah seorang pelukis bulan Amerika dan personaliti televisyen realiti yang mempunyai nilai bersih $300 ribu. Tickle Moonshiner dilahirkan di Virginia Barat Daya, dan terkenal kerana mencipta minuman keras buatan sendiri yang haram.

Siapakah pemilik Sugarland moonshine?

"Kami telah melihat pertumbuhan yang luar biasa sejak tiga tahun lalu," kata pemilik dan Ketua Pegawai Eksekutif Ned Vickers. "Kami berhutang budi kepada peminat hebat yang membawa pulang semangat kami dan berkongsi dengan rakan dan keluarga mereka. Bagi mereka kami terus berusaha untuk membangunkan semangat baharu dan inovatif." Sugarlands Distilling Co.

Apakah nilai bersih Mark dan Digger?

Mereka berdua lebih bernilai bersama daripada berpisah. Nilai bersih Mark dan Digger ialah dianggarkan $300,000 setiap satu. Walaupun sebahagian besar pendapatan mereka datang daripada rancangan realiti, Mark dan Digger turut memulakan kilang penyulingan bersama-sama yang dipanggil Sugarlands Distilling Co. di Gatlinburg, Tennessee.

Adakah mereka mendapat bayaran?

"[Pertunjukan] hanya membawanya ke perhatian negara, jadi ia berkembang setiap hari." Pendapatan mereka ditambah $30,000 mereka dilaporkan dibayar setiap episod adalah dijamin untuk memastikan mereka tidak akan keluar dari perniagaan dalam masa terdekat.

Adakah Mark dan Digger pelukis bulan sebenar?

Ianya sahih,” Mark memberitahu WHSV TV pada tahun 2017. Perlu diingat bahawa Digger dan Mark bekerja dengan syarikat penyulingan moonshine yang sah yang dipanggil Sugarland's Distilling Company, yang terletak di Gatlinburg, Tennessee. Walau bagaimanapun, mereka masih boleh tersesat kerana sinar bulan yang mereka lakukan di luar itu pada bila-bila masa.

Adakah Tim Smith masih memiliki sinar bulan klimaks?

Prost Beverage Co. LLC mengeluarkan Climax Moonshine Tim Smith di Georgia dan South Carolina. Sebagai bintang siri realiti "Moonshiners" Discovery Channel, Smith telah membuat moonshine secara haram selama bertahun-tahun dan kini sedang mengeluarkan produknya ke pasaran secara sah.

Adakah pai comel Masih Hidup 2019?

POLK COUNTY, N.C. (FOX Carolina) - Seekor anjing peliharaan kesayangan yang dipaparkan dalam rancangan televisyen Discovery meninggal dunia Ahad. Peminat "Moonshiners" akan mengingati Cutie Pie, seekor anjing kecil yang diselamatkan oleh Josh Owens siri dokumen biasa dari tempat perlindungan pembunuhan tempatan di Polk County, North Carolina.

Adakah Mike Moonshiners berkahwin?

Suri Rumah Sebenar Beverly Hills | Masih Akan Datang Trailer | Bravo. Dia sebelum ini pergi ke Sekolah Menengah Mize, di Mississippi, dan kini kerap muncul di Moonshiners bersama Jerry Benson. Mike juga seorang suami dan bapa kepada anak perempuannya.

Untuk apa Chico dari Moonshiners masuk penjara?

8 Chico didakwa ditangkap kerana sebuah DUI

Popcorn Sutton bukanlah satu-satunya ahli Moonshiners yang mempunyai masalah dengan undang-undang untuk sesuatu selain daripada menyinari bulan haram yang terkenal dengan kumpulan itu. Pada 2015, Chico didakwa ditangkap kerana DUI di Knott County.

Adakah Moonshiners benar-benar haram?

Siri ini mendramatisir usaha pengeluaran minuman keras mereka, teknik mengelak undang-undang dan kehidupan. Terdapat dakwaan oleh pegawai tempatan bahawa persembahan itu tidak seperti yang digambarkan. Pihak berkuasa Virginia telah menyatakan bahawa tiada arak haram sebenarnya dihasilkan oleh orang yang digambarkan dalam rancangan itu.

Adakah haram untuk memiliki moonshine masih?

Walau bagaimanapun memiliki pegun untuk tujuan penyulingan mash anda adalah menyalahi undang-undang melainkan anda masih mempunyai permit untuk memilikinya. ... Jika anda sanggup membuang masa, wang dan kesakitan yang terlibat dalam mendapatkan lesen penyuling minuman keras Persekutuan, anda boleh membuat minuman keras anda sendiri sepanjang hari secara sah.