Adakah shim su ryeon benar-benar mati?

Penthouse 3: War in Life dan musim-musim sebelumnya bermain-main dengan kematian watak utama sehingga sukar untuk mempercayai Su-ryeon (Lee Ji-ah) sudah mati pada ketika ini dalam persembahan. Dalam episod 12, misalnya, walaupun candelier jatuh ke atasnya, Cheon Seo-jin berjaya melarikan diri.

Adakah Shim Su Ryeon masih hidup dalam Musim 2?

Namun, tanpa disedari oleh Cheon Seo Jin, dia akan mengalami kerosakan cagaran apabila dia akhirnya menyedarinya Shim Su Ryeon masih hidup dan bahawa dia membantunya menyelesaikan dendamnya.

Apakah episod yang Shim Su Ryeon kembalikan?

The Penthouse S2 Ep 5 & 6 REKAP: Shim Su Ryeon kembali kerana kisah penipuan & kekalahan berterusan. Kami sedang memasuki musim kedua dan The Penthouse S2 tidak menunjukkan tanda-tanda untuk berhenti sama sekali!

Siapa yang membunuh Shim Su Ryeon?

Pada penghujung Musim 1, Joo Dan Tae Pembunuhan Shim Su Ryeon.

Adakah Shim Su Ryeon mati dalam Musim 3?

Su-Ryeon memutuskan untuk membiarkan dirinya mati sebagai tindakan penentangan terakhir untuk mengalahkan Seo-Jin untuk selama-lamanya. Dia meminta dia ditangkap seumur hidup. ... Nah, ia ternyata dia juga sudah mati.

Kebenaran Tentang Kematian Shim Su Ryeon | The Penthouse 2, Episod 21 | Viu

Bagaimanakah Joo Dan Tae mati?

Dalam episod 12 musim ketiga, Joo Dan Tae juga dilihat menghadapi pengakhirannya yang mengerikan. Dia telah menjadi penjahat drama sepanjang tiga musim. Akhirnya, dia dilihat jatuh mati selepas itu ditembak oleh Shim Su Ryeon.

Adakah Logan Lee benar-benar mati dalam Musim 3?

Su-ryeon adalah orang yang paling memberi tekanan kepadanya, tetapi memandangkan kejutan mendedahkan bahawa Logan Lee (Park Eun-seok) tidak mati dalam letupan, dia mungkin akan merancang untuk menjatuhkannya tidak lama lagi. Kim So-yeon (kiri) dan Uhm Ki-joon dalam pegun dari The Penthouse musim ketiga.

Siapa yang membunuh NA Aegyo?

Episod 8: Penyelamatan dramatik

Episod 8 berakhir dengan satu lagi detik mendebarkan: Logan Lee dan Oh Yoon Hee menyelamatkan Na Ae Gyo selepas dia dicekik oleh Joo Dan Tae.

Siapa anak perempuan SU Ryeons?

Kim Mi-anak kandung sook; dibesarkan oleh Shim Su-ryeon. Dia telah bertukar sejak lahir dengan Min Seol-ah. Dilahirkan dalam keadaan sakit semasa kelahiran, Joo Dan-tae cuba membunuhnya untuk mendapatkan bahagian hartanya tetapi Su-ryeon menyelamatkannya dan menghantarnya ke Amerika di mana dia tinggal sekarang.

Adakah Shim Su Ryeon tahu siapa yang membunuh Min Seol A?

Kes pembunuhan Min Seol A telah dibuka semula terima kasih kepada pengakuan Yoon Hee. Yoon Hee dilawati oleh Logan Lee yang mengaku Rona masih hidup dan Shim Su Ryeon adalah orang yang menyelamatkannya. ... Di sana, dia terang-terang mengaku membunuh Min Seol A.

Adakah Na Aegyo Shim Su Ryeon?

Ketua Pegawai Eksekutif Jeong Doo-man, yang bertemu Logan Lee (lakonan Park Eun-seok), mengaku bahawa dia tahu semua identiti Na Aegyo, yang berpura-pura menjadi Shim Su-ryun. Ketua Pegawai Eksekutif Jeong berkata, “Saya tahu. Orang itu ialah Na Aegyo. ... Jadi apabila Logan Lee bertanya mengapa dia bertemu dengan Na Ae-kyo walaupun dia mengetahuinya, CEO Jung berkata, “Saya suka seorang wanita bernama Na Ae-gyo.

Bagaimanakah Su Ryeon mengetahui Seol A ialah anak perempuannya?

Selepas kematian Seol Ah, Shim Soo Ryeon mendapat petunjuk tentang anak kandungnya. ... Apabila Shim Soo Ryeon terbaring di katil hospitalnya selepas bersalin anak kepada arwah kekasihnya, Dan Tae menukar bayinya dengan seorang lagi. Didapati bahawa Min Seol Ah ialah anak kandungnya.

Siapa yang menolak Min Seol A?

Dalam keadaan mabuk, Yoon Hee didedahkan sebagai pembunuh terakhir yang menolak Min Seol Ah dari tingkat 47 untuk membuka tempat di Sekolah Menengah Seni Cheong Ah supaya anak perempuannya sendiri boleh menghadirinya.

Adakah AE Gyo kembar?

Pada episod sebelumnya "The Penthouse 2," telah mendedahkan bahawa Shim Soo Ryeon (Lee Ji Ah) kelihatan-sama tidak lain dan tidak bukan ialah Na Ae Gyo, ibu kandung kepada pasangan kembar Joo Seok Hoon (Kim Young Dae) dan Joo Seok Kyung (Han Ji Hyun).

Adakah BAE Rona masih hidup?

Bae Rona sebenarnya tidak mati. ... Memikirkan tentang hubungan Bae Rona dengan Logan Lee, kemungkinan besar mereka mempunyai rancangan bersama dan/atau Logan mempunyai badan koma di suatu tempat untuk memastikan dia selamat.

Adakah Logan Lee hidup semula?

Cheon Seo Jin, "Nilai Logan sebagai mayat tiada tandingan ketika dia masih hidup!" Dalam episod sebelumnya, ia telah mendedahkan bahawa Cheon Seo Jin telah membantu Logan Lee melarikan diri daripada letupan yang dahsyat dan bahawa dia telah bekerja dengan Baek Joon Gi (On Joo Wan) secara rahsia.

Adakah Oh Yoon Hee mencuri wang Logan?

Yoon-hui, sebaliknya, mengikuti jejak yang Logan Lee telah lalui sebelum kematiannya dalam Penthouse: War in Life III. Logan mendapati bahawa saudara darah Su-ryeon mungkin masih hidup. Bagaimanapun, dia mendedahkan perkara ini hanya kepada Yoon-hui dan turut memberikan kuncinya $10 bilion penjimatan kepada dia.

Siapa yang menyelamatkan Logan Lee?

Cheon Seo Jin telah menyuntik bahan yang menyebabkan serangan jantung ke dalam badan Logan Lee, tetapi Ha Yoon Chul menyelamatkannya dengan menyuntik penawar tidak lama kemudian.

Adakah Ju Dan Tae sudah mati?

Penthouse Musim 3 Episod 14 Tamat Joo Dan Tae Masih Hidup, Logan Lee & Su Ryeon Meninggal Dunia - YouTube.

Bagaimana Cheon Seo Jin meninggal dunia?

Semasa Cheon Seo Jin tergantung pada candelier dan jatuh, tidak lama selepas ia jatuh ke atasnya dan menikamnya. Ia pasti membawa maut bagi Cheon Seo Jin dan Ha Yoon Cheol yang kedua-duanya kehilangan darah dan dilihat tidak sedarkan diri.

Siapa abang Min Seol?

Gu Ho Dong, atau Logan Lee, Didedahkan Menjadi Abang Tiri Min Seol A (Episod 12) Gu Ho Dong ialah P.E Sekolah Menengah Seni Cheong Ah yang sederhana. cikgu, tetapi dia masuk ke sebuah hotel mewah dengan santai dengan orang menyapanya di sepanjang perjalanannya.

Adakah Aegyo masih hidup dalam Musim 3?

Na Aegyo ialah rakan kongsi perniagaan Joo Dan Tae, kawan zaman kanak-kanak dan ibu kepada kembar itu. ... Sebab utama ialah Na Aegyo sudah mati dan tiada siapa yang mengenalinya selain Joo Dan Tae. Na Aegyo adalah satu-satunya orang yang mengetahui semua rahsia Joo Dan Tae.

Adakah istana Hera sebenar?

1. Istana Hera tidak nyata. Dalam siri ini, Istana Hera sepatutnya berada di Samseong-dong, Gangnam-gu, tempat kejiranan terkaya di Korea Selatan wujud. Walau bagaimanapun, bahagian luar Istana Hera dibuat dengan grafik komputer.

Siapa yang tikam Bae Ro Na di kepala?

Ia kemudiannya mendedahkan bahawa Na Ae Gyo sememangnya Shim Su Ryeon, dan orang yang tidak terselamat daripada serangan tikaman itu ialah Na Ae Gyo yang sebenar.

Adakah Seok Hoon sukakan Rona?

Love Redeems — Seok Hoon menebus dirinya selepas jatuh cinta dengan Rona. You Are Not Alone — Seok Hoon selalunya ada untuk Rona dan melindunginya daripada dibuli. Pemisahan Luar Skrin — Walaupun ia tidak ditunjukkan, ia jelas mereka tidak bersama lagi tetapi masih bercinta.