Adakah bumblebee bercakap dalam transformer 1?

Sejak Bumblebee membuat kemunculan aksi langsungnya pada tahun 2007 dalam Transformers Michael Bay, Autobot kegemaran peminat berdiri selain daripada robot lain yang menyamar kerana dia kekurangan pertuturan. Dia sebaliknya berkomunikasi melalui radio, menggunakan bit dan kepingan rakaman.

Adakah Bumblebee bercakap dalam Transformers?

Bumblebee disuarakan oleh Mark Ryan dalam filem, tetapi dia kebanyakannya bercakap dengan radio, telah mengalami kerosakan pemproses suaranya (melalui suaranya yang sebenar mencicit dan merengek dengan susah payah sepanjang siri filem itu).

Filem apakah yang dibincangkan oleh Bumblebee?

Selepas 10 tahun dan lima filem Transformers, pengakap Autobot kegemaran semua orang, Bumblebee, akhirnya menemui suaranya dalam Kesatria Terakhir.

Bolehkah Bumblebee bercakap dalam g1?

Bumblebee ialah salah satu Autobot yang paling kecil dan paling lemah dari segi fizikal. Walaupun kedudukannya membolehkan dia melakukan tugasnya dengan lebih baik daripada yang boleh diuruskan oleh kebanyakan Autobots, dia sedar tentang saiznya. ... Dia mendongak (kononnya) kepada Autobot yang lain, terutamanya Optimus Prime, tetapi apa yang dia tidak sedar ialah mereka memandang tinggi kepadanya.

Adakah Bumblebee kehilangan suaranya g1?

Autobot B-127, yang paling biasa dirujuk sebagai Bumblebee, tidak mempunyai suara. Ketidakupayaannya untuk bercakap memaksanya bergantung pada bentuk komunikasi lain. ... Maka, Bumblebee berjuang untuk Autobots dan juga manusia.

Bagaimana Bumblebee Mendapat Suaranya Kembali

Siapa yang menghilangkan suara Bumblebee?

Megatron, menggelegak, berpaling dari arka yang semakin pudar di laluan AllSpark. Dia melangkah ke arah Bumblebee, yang mengangkat sebelah tangannya, tetapi terlalu perlahan. Megatron menamparnya ke tepi dan menendang kaki baik Bumblebee keluar dari bawahnya.

Mengapa mereka terus membuat Bumblebee bisu?

Walau bagaimanapun, ia tidak dapat dilihat dengan keluaran filem Transformers pertama Michael Bay, di mana Bumblebee digambarkan sebagai bisu. kerana luka yang sedia ada pada kotak suaranya. Ini menyebabkan bot yang malang itu tidak dapat bercakap – walaupun itu tidak bermakna dia tidak boleh berkomunikasi langsung.

Siapa teman wanita Bumblebee?

Carly Witwicky ialah watak fiksyen dan sekutu manusia Autobots di alam semesta Transformers.

Siapa bapa Bumblebee?

Optimus adalah mentor dan figura bapa kepada Bumblebee. Mereka mempunyai sejarah bersama semasa perang di Cybertron dan di Bumi. Mereka meneruskan hubungan mereka dari Transformers: Prime to Transformers: Robots in Disguise.

Siapakah Autobot tertua?

Alpha Trion ialah Autobot daripada keluarga kesinambungan Animasi Transformers. "Saya Alpha Trion!" Berbilion-bilion kitaran bintang sebelum pergerakan Decepticon telah pun dibayangkan, Alpha Trion bertempur dalam pertempuran Cybertronian yang tidak terkira banyaknya. Dia, mungkin, Transformer tertua yang sesiapa tahu.

Siapa yang membunuh Megatron?

Inilah yang menyebabkan pergaduhan antara dua sahabat itu pada mulanya. Apabila Optimus menjadi perdana, Megatron cemburu. Dia sentiasa mahu menjadi perdana. Selepas Optimus dan Megatron bergabung untuk menewaskan Sentinel Prime, Optimus membunuh Megatron, dan kemudian membunuh Sentinel.

Berapa umur Optimus Prime dalam tahun manusia?

Beberapa peminat telah menduga bahawa siri G1 meletakkan pemimpin Autobot Optimus Prime di suatu tempat berumur antara lima hingga sembilan juta tahun.

Tidakkah Bumblebee boleh bercakap dalam Transformers?

Sejak Bumblebee membuat kemunculan aksi langsungnya pada tahun 2007 dalam Transformers Michael Bay, Autobot kegemaran peminat berdiri selain daripada robot lain yang menyamar kerana dia kekurangan pertuturan. Dia sebaliknya berkomunikasi melalui radio, menggunakan bit dan kepingan rakaman.

Siapakah Decepticon yang paling berkuasa?

  1. 1 MEGATRON. Ketua Decepticons, Megatron bukan sahaja salah satu Decepticons paling teruk pernah dicipta, dia juga yang paling menakutkan.
  2. 2 GEMPAR. Thunderwing mungkin Decepticon paling berkuasa yang pernah dibuat. ...
  3. 3 TUAN. ...
  4. 4 TARN. ...
  5. 5 NEMESIS PERDANA. ...
  6. 6 PREDAKING. ...
  7. 7 DEATHSAURUS. ...
  8. 8 GALVATRON. ...

Bagaimanakah Bumblebee sampai ke tempat barang rongsokan?

Bagaimanakah Bumblebee Berakhir di Tempat Sampah Hank? Selepas B-127 yang rosak teruk mengalami Kegagalan Kritikal Teras Memori, dia mengimbas Volkswagen Beetle berdekatan, mengambil bentuknya dan menutup. Kali seterusnya kita berjumpa dengannya, dia berada di tempat barang rongsokan Hank di mana Charlie Watson menemuinya.

Adakah Bumblebee Optimus anak?

Satu persoalan sedemikian ialah – adakah anak Bumblebee Optimus Prime? Teruskan membaca untuk mengetahui. Tidak, Bumblebee bukan anak Optimus Prime. Pada tahun 1984, Hasbro dan Takara Tomy mengeluarkan barisan mainan yang termasuk robot yang boleh berubah menjadi kenderaan.

Siapa anak Optimus Prime?

Anak lelaki. Nama dia ialah Sky Rocket (pendek kata Roket). Dia suka bersama ibu bapanya, bermain dengan rakan-rakannya dan adik perempuannya Jade (yang dilahirkan lapan tahun kemudian) dan berlatih bersama Megatronous (Megatron).

Siapa kawan baik Bumblebee?

Bilah angin ialah protagonis dalam Transformers: Cyberverse dan kawan baik Bumblebee.

Kenapa Mikaela buang Sam?

Mikaela bersekolah dengan Sam Witwicky sejak darjah satu, tetapi tidak menyedarinya sama sekali sepanjang masa itu. Selepas bertengkar dengan teman lelakinya Trent, dia membuang dia, dan Sam membawanya pulang dengan kereta baharunya.

Bolehkah Transformers mencium?

Kesinambungan Marvel Comics

bercium tidak terhad kepada manusia di Bumi. Ritual ini juga diamalkan di Nebulos oleh Nebulans Gort dan Marita. Autobot Highbrow dapat menyaksikan peristiwa ini, yang menyebabkan perang singkat tetapi ganas antara kaum mereka dan Transformers.

Adakah starscream seorang perempuan?

Dalam alih bahasa Perancis The Transformers: The Movie (tetapi bukan dalam siri TV), kedua-dua Starscream dan Shrapnel dirujuk sebagai perempuan, dengan Megatron memanggil Starscream "une imbecile" pada satu ketika (artikel bahasa Perancis mengikut jantina), dan Shrapnel dirujuk sebagai "Mademoiselle".

Bolehkah Cybertronians menangis?

Kelihatan air mata bergenang di mata Ironhide dan jatuh ke tanah di Energon ketika dia meratapi rakan seperjuangan yang gugur. Ratchet sebenarnya menangis kerana kekalahan apabila ditipu oleh Megatron.

Adakah Bumblebee pernah bercakap lagi?

Ya memang, IGN mendedahkannya bukan sahaja Bumblebee akan bercakap dalam Bumblebee bukannya hanya berkomunikasi melalui radionya, tetapi tidak lain daripada bintang Maze Runner Dylan O'Brien yang menyediakan suara.

Apakah kereta Bumblebee di Bumblebee?

Penerbit Lorenzo di Bonaventura memberitahu Slash Film bahawa mereka mahu memberi penghormatan kepada Transformers G1, dan mereka berjaya. Dalam filem Michael Bay, Bumblebee mengambil bentuk a Chevy Camaro.

Siapakah Transformer yang paling terkenal?

Autobots, lancarkan!

  • # 8 Berkeliaran. ...
  • #7 Jetfire/Skyfire. ...
  • # 6 Ironhide. ...
  • #5 Hot Rod aka Rodimus Prime. ...
  • #4 Hanyut. ...
  • #3 Grimlock. ...
  • #2 Bumblebee. Autobot kuning kegemaran semua orang menuju ke #2 dalam senarai kami. ...
  • #1 Optimus Prime. Menduduki kedudukan #1 ialah ketua Autobots, Optimus Prime.