Adakah corey feldman penyu ninja?

Teenage Mutant Ninja Turtles (1990) - Corey Feldman sebagai Donatello - IMDb.

Apakah Teenage Mutant Ninja Turtle yang dimainkan oleh Corey Feldman?

Corey Feldman (Donatello)

Bintang kanak-kanak Corey Feldman meminjamkan suaranya kepada penyu Donatello yang kutu buku dan memegang kakitangan.

Adakah Corey Feldman dalam saman Donatello?

Ramai orang fikir begitu Feldman sebenarnya dalam saman Donatello, tetapi dia hanya memberikan suara, yang dia usik dalam video perjumpaan TMNTnya. ... Semasa Corey Feldman memegang watak sebagai Donatello dalam Teenage Mutant Ninja Turtles, dia tidak dijemput kembali untuk sekuel itu.

Bagaimana 3 Ninja Turtles itu mati?

Leonardo, Raphael, dan Donatello, tiga daripada pengawal yang secara tidak rasmi dikenali sebagai Teenage Mutant Ninja Turtles, telah meninggal dunia dalam keadaan misteri di tangan cucu gerbang mereka-musuh, Pencincang. ... Kematian mereka didedahkan dalam TMNT Oktober: The Last Ronin #1.

Siapakah 3 Ninja Turtles yang mati?

Dalam Teenage Mutant Ninja Turtles Isu 44, kita berakhir dengan pertempuran dengan Bebop dan Rocksteady, dan Donatello telah dibunuh. Saudara-saudaranya, Leonardo, Raphael, dan Michelangelo sedang dalam misi untuk menghalang Krang daripada membentuk planet.

Filem TMNT [1990] Reunion Pelakon PART 2 - Corey Feldman & Robbie Rist! Dihoskan oleh @Judith Hoag

Siapa Penyu Ninja Kuning?

Metalhead ialah Penyu Ninja kelima francais Teenage Mutant Ninja Turtles. Topengnya yang berwarna kuning.

Apa yang berlaku kepada Ninja Turtle?

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin telah melukis kesudahan yang tragis untuk Heroes in a Half-Shell, dengan New York jatuh ke kaki di bawah cucu Shredder, Oroku Hiroto. Dalam dunia cyberpunk dystopian ini, semua Penyu adalah mati, kecuali Michelangelo, yang didorong oleh dendam.

Adakah semua penyu pekak?

Penyu tidak mempunyai telinga, tetapi mereka tidak pekak. Kepak nipis kulit menutupi tulang telinga dalaman, yang menerima getaran dan bunyi frekuensi rendah.

Adakah Mikey penyu Ninja yang terakhir?

Michelangelo ialah Penyu Ninja Teenage Mutant paling maut pernah ada dalam Last Ronin. Dalam masa depan Penyu yang gelap, Mikey adalah ahli terakhir keluarganya yang masih hidup dan untuk membalas dendam, dia menjadi pembunuh berdarah dingin.

Mengapa April O'Neil ditayangkan semula?

Ia bukan set paling selamat untuk digunakan. Itu sedikit menyedihkan." Hoag percaya bahawa ini, serta aduannya tentang pucuk enam hari yang melelahkan, menyebabkan dia memperoleh reputasi kerana terlalu menuntut, jadi mereka menghantarnya semula dalam Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze with Paige Turco.

Mengapa Casey Jones tiada dalam TMNT 2?

Casey Elias Koteas adalah kegemaran peminat, tetapi begitu secara misteri tiada dalam Secret of the Ooze. Ini kebanyakannya disebabkan oleh aduan ibu bapa tentang filem pertama. Casey dilihat sebagai contoh teladan yang mengerikan untuk kanak-kanak, menggunakan peralatan sukan setiap hari untuk mengalahkan samseng hingga habis.

Mengapa Steve Barron dipecat daripada TMNT?

Jim Henson, yang bengkelnya menyediakan pakaian penyu filem itu, dilaporkan kecewa dengan tahap keganasan dalam filem yang telah siap. ... Menurut Josh Pais dalam podcast 'I Was There Too', pengarah Steve Barron telah dipecat berhampiran tamat pengeluaran kerana pengeluar menganggap filem itu akan menjadi terlalu gelap.

Adakah Corey Feldman suara Donatello?

Corey Feldman (lahir 16 Julai 1971; 50 tahun) ialah pelakon suara Donatello dalam Teenage Mutant Ninja Turtles I dan III filem aksi langsung. Dia juga menyuarakan Slash dalam siri TV 2012. Dia membintangi bersama Sean Astin sebagai ahli Goony Clark "Mouth" Devereaux dalam filem 1985 The Goonies.

Siapa Ninja Turtle yang paling bijak?

Secara meluas dianggap sebagai Ninja Turtle yang paling bijak, Donatello terkenal dengan kemahirannya sebagai saintis, pencipta, jurutera, dan genius teknologi. Kerana dia sangat pintar, dia melakukan apa yang dia boleh untuk mengelakkan konflik apabila boleh, sebaliknya menyelesaikan situasi dengan akal liciknya.

Siapa Ninja Turtle yang paling lasak?

Dia adalah pejuang terkuat dalam kumpulan (ini pasti benar apabila berlatih) Raphael telah mengalahkan saudara-saudaranya termasuk Donatello sebelum ini dalam pergaduhan, dengan dan tanpa senjata. Kekuatan yang Dipertingkatkan: Dia adalah penyu yang paling kuat, mengangkat orang di atas kepalanya.

Siapa Penyu Ninja tertua?

Raphael, digelar Raph, ialah seorang adiwira fiksyen dan salah satu daripada empat watak utama komik Teenage Mutant Ninja Turtles dan semua media berkaitan. Dia biasanya digambarkan sebagai anak tertua/pertengahan kedua daripada saudara penyu, tetapi pernah digambarkan sebagai anak sulung.

Bolehkah kura-kura mendengar suara anda?

Telinga luar seseorang dibentuk untuk membantu menarik bunyi ke arah telinga luar, tetapi penyu tidak mempunyai telinga luar. Mereka mempunyai kepak nipis kulit yang meliputi tulang telinga dalaman. Kepak kulit membenarkan getaran dan bunyi frekuensi rendah dalam saluran telinga -- jadi penyu boleh mendengar sedikit sebanyak, tetapi pendengaran mereka tidak sensitif.

Adakah penyu melekat pada pemiliknya?

Ya, penyu memang melekat pada pemiliknya. Mereka kadang-kadang boleh meluahkan emosi mereka dengan menunjukkan tingkah laku suka bermain apabila mereka berada di sekeliling pemiliknya. ... Jika anda adalah satu-satunya orang yang melakukan semua penjagaan untuk penyu, mereka akan berasa sangat terikat dengan anda.

Penyu boleh kentut?

Kura-kura dan penyu memang kentut! Kentut boleh berkisar dalam saiz dan bunyi seperti manusia. Mereka mungkin tidak begitu kuat tetapi mereka boleh menjadi sama pedas. Pemakanan kura-kura menyumbang kepada kentut mereka serta jumlah pengumpulan gas yang mereka alami pada siang hari.

Mengapa mata Ninja Turtles menjadi putih?

104 - Apabila mereka bergaduh atau curi-curi dan mata mereka menjadi putih, itu sebenarnya kelopak mata ketiga digunakan untuk melindungi mata mereka. Ia mempunyai kesan tambahan menjadikan mereka kelihatan lebih menakutkan.

Siapa yang membunuh Raphael TMNT?

Raphael yang marah menyerangnya untuk membalas dendam abangnya yang terkorban, tetapi juga cedera parah Karai. Di saat-saat terakhirnya, dia merangkak ke Leonardo, memanggil namanya, cuba meminta maaf atas semua tahun yang dia habiskan untuk membenci abang sulungnya.

Manakah siri TMNT terbaik?

Teenage Mutant Ninja Turtles: Setiap Filem & Siri, Diperingkat Mengikut...

  1. 1 Teenage Mutant Ninja Turtles (1987-96) - 7.9.
  2. 2 Teenage Mutant Ninja Turtles (2003) - 7.8. ...
  3. 3 Teenage Mutant Ninja Turtles (2012-17) - 7.8. ...
  4. 4 Batman lwn. ...
  5. 5 Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie - 6.8. ...
  6. 6 TMNT - 6.2. ...