Apakah penyingkiran elit dalam zombi?

Apakah itu Pembunuhan/Penyingkiran Elit dalam Zombi Perang Dingin. ... Zombi ini lebih sukar untuk dibunuh dan memerlukan lebih banyak kuasa tembakan. Setiap kali anda mengalahkan zombi elit seperti Megaton, ia dianggap sebagai Pembunuhan/Penghapusan Elit.

Apakah penyingkiran elit dalam zombi?

Pemain boleh memperoleh Penyingkiran Elit dalam Call of Duty: Black Ops Cold War dengan hanya melompat ke dalam perlawanan zombi dan membunuh seberapa banyak Megaton atau bos yang mereka boleh. Penyingkiran Elit juga boleh diperoleh dalam mod Serangan.

Bagaimanakah anda mendapatkan penyingkiran Elit dalam zombi?

Sebagai alternatif, pemain juga melaporkan bahawa Penyingkiran Elit boleh diperolehi dalam mod 'Serangan'. Semua ini memerlukan anda lakukan ialah mengalahkan musuh atau bos 'elit' berulang kali dan anda boleh mendapatkannya dengan cepat.

Apakah zombi elit dalam zombi Perang Dingin?

Terdapat dua jenis musuh zombi dalam Wabak yang direka untuk memberikan tahap cabaran tambahan: Zombi Khas dan Zombi Elit. Kedua-dua jenis ini boleh dijejak menggunakan peta, di mana kedua-duanya muncul dengan tanda ikon tengkorak. Zombi Elit ditandakan lagi dengan a merah latar belakang pada ikon.

Adakah Mangler dikira sebagai pembunuh elit?

Firebase Z Musuh khas (peniru, pemangsa) kini dikira sebagai pembunuhan elit dalam #BlackOpsColdWar!

Black Ops Cold War: Panduan Penghapusan Elit Zombi!

Adakah terdapat zombi elit dalam firebase Z?

Jadi nampaknya anda tidak boleh melakukan cabaran camo penyingkiran elit dalam Firebase Z. Nampaknya tidak ada musuh elit. Manglers dan meniru adalah satu-satunya kemungkinan elit sebenar dan mereka tidak dikira.

Apakah elit dalam wabak?

Zombi Elit adalah sangat berkuasa dan merupakan salah satu cabaran. ... Terdapat dua jenis Zombi Istimewa dalam Wabak Zombi Call of Duty. Zombi Istimewa dan Zombi Elit. Zombi Istimewa ditandakan dengan ikon tengkorak pada peta anda dan Zombi Elit ditandai dengan ikon tengkorak dengan latar belakang merah.

Apakah Perang Dingin Zombi yang istimewa?

Zombi Istimewa ialah zombi unik yang bertindak berbeza dengan zombi biasa. mereka mempunyai serangan dan kebolehan khas, memberikan cabaran unik bergantung pada Zombi Khas yang anda temui. Mereka mempunyai kesihatan yang jauh lebih tinggi daripada zombi biasa, tidak bertelur sekerap, dan memberikan ganjaran yang lebih baik, jadi mereka patut dibunuh.

Pusingan apa yang dihasilkan oleh megaton?

Megaton bertelur dua pusingan selepas Pek-a-punch telah dibina atau pada Gelombang 13 jika kuasa belum dipulihkan dalam Die Maschine, semasa mereka bertelur secara rawak merentasi peta dalam Wabak. Megatons juga membuat kemunculan dalam Mauer der Toten semasa pencarian utama Tin Man Heart.

Apakah musuh istimewa?

Musuh Istimewa adalah kelas musuh yang mempunyai kebolehan unik dan memenuhi peranan tertentu semasa atau selepas serangan polis. Mereka mempunyai beberapa mekanik biasa yang menjadikan mereka berbeza daripada musuh biasa: Mereka boleh diserlahkan walaupun dalam pertempuran dengan menjerit ke arah mereka.

Apakah senjata khas dalam zombi Perang Dingin?

Warzone Dan Black Ops Senjata Khas Perang Dingin

  • Pelancar Bom Tangan M79.
  • Pisau Balistik.
  • Pistol paku.
  • R1 Shadowhunter Crossbow.

Zombi mana yang merupakan wabak elit?

Zombi elit ditandakan di dunia luar dan peta mini sebagai tengkorak putih yang berada di dalam segitiga merah yang menghadap ke bawah. Yang suka Megaton dan Krasny Soldat dianggap zombi Elit. Cari zon Wabak yang ditetapkan untuk peti untuk dijarah.

Adakah megaton dikira sebagai 3 pembunuhan elit?

Selain zombi biasa, anda akan menghadapi pemukul berat yang dipanggil Megaton dalam permainan ini. Zombi ini lebih sukar untuk dibunuh dan memerlukan lebih banyak kuasa tembakan. Setiap kali anda menumpaskan zombi elit seperti Megaton, ia dianggap sebagai Pembunuhan/Penghapusan Elit.

Apakah firebase Z penghapusan elit?

Bagi mereka yang masih menggiling Dark Aether Camo, @Treyarch telah mengemas kini penyingkiran Elit pada Firebase Z untuk disertakan Musuh istimewa (Mimics & Manglers) dan Orda Boss Fights dikira sebagai 3 penyingkiran!

Bagaimana anda mengalahkan zombi dalam Perang Dingin?

Terus berlari dalam bulatan semasa zombi mengekori anda, berpusing untuk mendapatkan beberapa pembunuhan, dan terus berlari. Ulangi proses ini untuk kekal selamat yang mungkin, sambil menyedari mata anda (aka Essence). Sebaik-baiknya, anda harus membuka peta sebanyak mungkin dengan membuka pintu dan membuka sekatan laluan.

Apakah mod Ammo yang terbaik untuk meniru?

Cara untuk menghadapi Mimics adalah untuk menjaga jarak sederhana dengan mereka dan dapatkan Mod Peluru Reput Otak daripada mesin Pack-A-Punch.

Apakah kelemahan Manglers?

Manglers: Musuh yang Kembali

Jenis musuh Mangler Firebase Z kembali dari Call of Duty: Black Ops 3 peta Gorod Krovi yang popular. ... Satu lagi kelemahan Mangler adalah eksklusif untuk Call of Duty: Black Ops Perang Dingin, kerana ia melihat Kesan Pack-A-Punch tertentu melakukan kerosakan tambahan pada Mangler.

Adakah CRBR-s dalam wabak Perang Dingin?

Gelombang Kejutan, dan CRBR-S ialah semua tersedia untuk diperolehi dalam Hitam Mod Wabak Zombi Ops Perang Dingin melalui pelbagai cara. ... Semuanya dipaparkan dalam semua peta Zombi penting Perang Dingin – Die Maschine, Firebase Z dan Mauer der Toten.

Apakah senjata terbaik dalam Perang Dingin?

AK-74u kini merupakan salah satu senjata terbaik dalam Perang Dingin. Senjata kecil itu membungkus pukulan besar-besaran dengan lampiran yang betul, dan pemain yang agresif harus menggunakan pistol ini.

Bagaimana anda mendapatkan pistol paku dalam Zombi?

Untuk membuka kunci Nail Gun dalam Zombi, anda perlukan untuk mendapatkan 25 pembunuhan dengan Senjata Khas di 12 wilayah siap yang berbeza. Anda juga boleh membeli pelan tindakan untuk Nail Gun, yang dipanggil Puncture Wound, di Stor untuk 1000 CP.

Apakah senjata terbaik untuk zombi?

Muatan Zombi Terbaik

  • Utama - M16/Gallo SA12/Ray Gun/Gelombang Kejutan D.I.E.
  • Menengah - Pisau.
  • Naik Taraf Medan - Cincin Api.
  • Taktikal - Monyet Cymbal.
  • Lethal - Molotov.

Apakah musuh khas dalam zombi?

Musuh khas termasuk Mimics, Tempests, Manglers, Megatons dan Krasney Soldats. Berikut ialah cara terbaik untuk membuka kunci E-Tool. Sekali lagi, pemain harus memuatkan ke dalam Wabak dengan senjata jarak dekat pilihan mereka yang dilengkapi dengan kelas tersuai mereka.

Bolehkah anda membuka kunci senjata dalam Perang Dingin zombi?

Call of Duty: Black Ops Cold War Zombies akan mendapat cabaran buka kunci senjata dalam musim ketiga, pemaju Treyarch telah mengumumkan. ... Ini adalah berita yang dialu-alukan untuk peminat Zombi. Pada masa ini, anda hanya boleh membuka kunci senjata Perang Dingin Black Ops melalui cabaran dalam Multiplayer.

Adakah megaton bertelur tanpa kuasa?

Megaton ialah zombi besar berotot yang memakai sut hazmat koyak yang menampal pakaian Omega Group. Ia memancarkan cahaya hijau di sekelilingnya, dengan cahaya yang lebih kuat dari mata dan tangannya. Mereka menghasilkan dua pusingan selepas kuasa dihidupkan. Jika kuasa tidak dihidupkan, mereka akan bertelur pada pusingan 15.