Apa yang berlaku kepada edgardo del villar?

Pembawa berita Edgardo del Villar meninggal dunia Ahad selepas pertempuran berani dan awam dengan kanser otak, stesen Telemundo WNJU mengumumkan. Dia berusia 51 tahun. Dia meninggal dunia di rumahnya di Bergen County, New Jersey, bersama isterinya, Carolina, dan keluarganya di sisinya.

Siapa yang mati akibat Telemundo?

NEWARK, N.J. (AP) — Sauh Edgardo Del Villar, 51, telah meninggal dunia selepas pertempuran selama dua tahun dengan kanser otak, Telemundo 47 mengumumkan Isnin. Del Villar meninggal dunia malam Ahad di rumahnya Bergen County, New Jersey, dengan isteri dan anak perempuannya di sisinya, kata stesen itu.

Berapakah umur Edgardo del Villar?

Edgardo del Villar, pembawa berita Telemundo, meninggal dunia akibat kanser di 51.

Siapa yang mati akibat Univision?

Perintis penyiar Gustavo Godoy, pasukan di belakang Univision dan Telemundo, meninggal dunia pada usia 79 tahun. Gustavo Godoy, salah seorang Hispanik berprofil tinggi pertama yang bekerja dalam berita televisyen berbahasa Inggeris di AS dan dianggap sebagai perintis dalam TV berbahasa Sepanyol, meninggal dunia pada 11 Ogos di Miami. Dia berumur 79 tahun.

Mengapa Telemundo tiada dalam HD?

Isyarat Telemundo HD hanya boleh diperolehi daripada stesen tempatan dan DIRECTV enggan membawa stesen Telemundo tempatan.

Muere el periodista Edgardo del Villar tras luchar contra el cancer | Un Nuevo Día | Telemundo

Adakah Telemundo dimiliki oleh Fox?

Telemundo ialah rangkaian televisyen siaran televisyen berbahasa Sepanyol yang dimiliki oleh NBCUniversal yang dilancarkan pada tahun 1984 di bawah nama NetSpan. ... Turut disertakan ialah senarai berjenama Fox saluran kabel di luar Amerika Syarikat.