Adakah anda perlu berumur 18 tahun untuk menggunakan affirm?

Untuk membuat akaun Affirm, anda perlu sekurang-kurangnya 18 tahun. Untuk pra-kelayakan atau diluluskan untuk pinjaman, anda juga perlu berumur sekurang-kurangnya 18 tahun. Terdapat pengecualian untuk ini: Anda perlu berumur 19 tahun jika anda tinggal di Alabama atau jika anda wad negeri di Nebraska.

Bagaimanakah anda layak untuk Affirm?

Bagaimana untuk melayakkan diri: Sahkan tidak mempunyai keperluan skor kredit minimum, tetapi ia akan melakukan semakan kredit lembut. Ia juga mengambil kira sebarang sejarah pembayaran terdahulu dengan Affirm, berapa lama anda mempunyai akaun Affirm dan kadar faedah yang tersedia oleh pedagang.

Bolehkah saya menggunakan Affirm tanpa SSN?

Tiada kesan ke atas skor kredit pengguna apabila mereka memohon pinjaman Affirm. ... Jika Affirm mengalami kesukaran untuk mengesahkan identiti anda, anda mungkin perlu memberikan maklumat lanjut. Affirm menggunakan teknologi moden untuk mengesahkan identiti anda, termasuk mengesahkan alamat atau SSN penuh anda, atau meminta foto ID anda.

Kenapa Affirm menafikan saya?

Mengapa saya dinafikan pembiayaan oleh Affirm? Peniaga tidak mempunyai maklumat mengenai penafian pembiayaan pelanggan. Affirm berusaha untuk menawarkan pembiayaan kepada semua pemohon yang layak kredit dengan Affirm, tetapi tidak dapat menawarkan kredit dalam setiap kes. ... Malangnya keputusan Affirm adalah muktamad.

Adakah semua orang diluluskan untuk Affirm?

Anda tidak akan diluluskan jika anda tidakt mempunyai kredit yang baik — Anda perlu mempunyai skor kredit yang baik untuk layak mendapat pinjaman Affirm. Anda mungkin perlu membayar wang muka — Bagi sesetengah peminjam, Affirm meminta bayaran pendahuluan yang mesti dibayar semasa pembelian. Ini boleh berada di mana-mana dari 10% - 50% daripada kos item.

Jangan sekali-kali Gunakan Affirm Atau Afterpay! Pengajaran yang Diperoleh!

Apa yang lebih baik Affirm atau Afterpay?

Afterpay ialah Affirm kerana ia menawarkan lebih banyak pilihan pembiayaan, tempoh yang lebih lama untuk pembelian yang lebih besar dan potensi untuk membina kredit dengan pembayaran tepat masa anda. Afterpay ialah pilihan yang baik untuk membayar dalam empat pinjaman kepada pengguna yang mempunyai kredit buruk atau yang baru memulakan profil kredit mereka.

Bagaimanakah anda mendapat kelulusan untuk Affirm di Walmart?

Adakah Affirm tersedia di kedai Walmart? Untuk pembelian kedai Walmart, anda boleh memohon dalam talian di affirm.com/walmart, pilih pelan pembayaran yang anda inginkan, imbas kod bar sekali guna anda di daftar, dan buat pembayaran dalam talian dengan Affirm.

Apa yang berlaku jika anda tidak boleh membayar Affirm?

Apakah yang berlaku jika saya membuat pembayaran lewat? Jika anda akan lewat membuat pembayaran, sila log masuk ke akaun Affirm anda hari ini dan jadualkan pembayaran secepat mungkin. Kami tidak mengenakan bayaran lewat. Walaupun begitu, pembayaran separa atau pembayaran lewat mungkin menjejaskan skor kredit anda atau peluang anda untuk mendapatkan pinjaman lain dengan kami.

Bolehkah anda dinafikan dengan Affirm?

Jika permohonan Sahkan anda telah ditolak, perkara terbaik yang perlu anda lakukan ialah cuba mengetahui adalah anda dinafikan pembiayaan. Anda perlu melihat kembali permohonan anda dan mengetahui apa yang anda lakukan salah. Menghubungi Affirm mungkin tidak membantu kerana syarikat tidak menyimpan maklumat mengenai penafian kewangan pelanggan.

Adakah Affirm melakukan tarikan kredit yang sukar?

Affirm memang menyemak kredit anda, tetapi ia adalah tarikan lembut, bukannya tarikan keras. Ini bermakna anda boleh mendapatkan prakelayakan untuk pembiayaan Affirm tanpa menjejaskan kredit anda dan tiada kewajipan untuk menggunakan beli sekarang, bayar pembiayaan kemudian sehingga anda benar-benar membuat pembelian.

Mengapakah Affirm meminta nombor Keselamatan Sosial?

Nombor Keselamatan Sosial anda membantu kami mengesahkan bahawa anda sebenarnya yang mendaftar, dan bukan orang lain. Yakinlah, kami memastikan semua maklumat anda selamat dengan penyulitan 128-bit peringkat bank.

Adakah Affirm tapak selamat?

Affirm mempunyai penilaian pengguna 1.92 bintang daripada 52 ulasan yang menunjukkan bahawa kebanyakan pelanggan secara amnya tidak berpuas hati dengan pembelian mereka. Pengguna yang mengadu tentang Affirm paling kerap menyebut masalah kad kredit dan perkhidmatan pelanggan. Affirm berada di kedudukan ke-118 dalam kalangan tapak Kewangan Peribadi.

Mengapa Affirm meminta akaun bank?

Jika semakan pembiayaan Affirm tidak dapat menilai kelayakan kredit atau identiti anda berdasarkan maklumat yang anda berikan, mereka mungkin meminta anda untuk maklumat log masuk bank anda.

Bolehkah anda meminjam wang daripada Affirm?

Jenis Pinjaman Peribadi Yang Ditawarkan oleh Affirm

Affirm menawarkan dua pilihan pinjaman peribadi. Anda boleh menggunakan Affirm untuk meminjam wang untuk pembelian melalui kedai rakan kongsi. Jika pembelian anda kurang daripada $250, anda mungkin mempunyai akses kepada AffirmGo, yang menawarkan tiga pembayaran bulanan dengan APR 0%.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk Affirm untuk diproses?

Sahkan akan mengkreditkan kaedah pembayaran anda dalam masa 3–10 hari perniagaan.

Adakah Affirm menaikkan had anda?

Tidak, anda tidak boleh meningkatkan had kredit anda. Walau bagaimanapun, Affirm membenarkan anda mengambil seberapa banyak pinjaman yang anda layak.

Adakah Affirm sukar untuk diluluskan?

Sahkan Skor Kredit Untuk Kelulusan. Sahkan laporan bahawa anda "lebih cenderung untuk diluluskan" untuk pembiayaan mereka dengan a skor 640 atau lebih tinggi. Terdapat laporan pengguna yang diluluskan dengan skor serendah 600. Memastikan baki pusingan anda rendah dan anda mempunyai kurang daripada enam pertanyaan akan membantu.

Bolehkah anda mempunyai 2 pinjaman Affirm?

Jumlah pinjaman

Setiap pinjaman yang anda ambil melalui Affirm ditaja jamin secara individu. awak mampu mengambil beberapa pinjaman melalui pembekal dan diluluskan untuk satu pinjaman Sahkan tidak menjamin bahawa anda akan diluluskan untuk pinjaman lain. Nilai maksimum yang boleh anda ambil untuk satu pinjaman ialah $17,500.

Adakah Affirm memerlukan bayaran muka?

Kadar anda ialah 0% APR atau 10–30% APR berdasarkan kredit, dan tertakluk pada semakan kelayakan. Pilihan pembayaran melalui Affirm disediakan oleh rakan kongsi pinjaman ini. Pilihan bergantung pada jumlah pembelian anda, sehingga $17,500 dan bayaran muka mungkin diperlukan.

Mengapakah Affirm tidak berfungsi untuk Walmart?

Affirm boleh dilumpuhkan atas pelbagai sebab di Walmart. Salah satunya ialah anda mempunyai item dalam troli anda yang dijual oleh vendor pihak ketiga. Itu nampaknya berlaku di sini. Kami menggalakkan anda memilih bentuk pembayaran lain untuk melengkapkan pembelian item ini.

Bolehkah Affirm digunakan di mana-mana?

Affirm memberikan pembeli keupayaan untuk membayar dari semasa ke semasa di mana-mana kedai dan juga bekerjasama dengan lebih 3,000 peniaga termasuk jenama terkenal merentas runcit seperti kelengkapan rumah, perjalanan, kecergasan diri, elektronik, pakaian dan kecantikan, dan banyak lagi.

Adakah Walmart akan melakukan layaway pada tahun 2021?

Walmart telah memutuskan untuk membatalkan program layaway sepenuhnya sebelum musim cuti 2021, menggantikannya dengan pilihan pembiayaan beli sekarang, bayar kemudian. Peruncit kini menggunakan syarikat Affirm, yang bekerjasama dengan Walmart pada 2019, untuk menggantikan layaway.

Adakah Affirm menjalankan kredit anda setiap kali?

Syarikat tidak meletakkan had pada berapa banyak pinjaman yang boleh anda keluarkan pada satu masa, tetapi mereka akan menyemak kredit anda setiap kali anda memohon. Ini bermakna walaupun anda telah diluluskan untuk pinjaman Affirm sekali, tidak ada jaminan bahawa anda akan diluluskan untuk kali kedua atau ketiga.

Bagaimanakah saya boleh meningkatkan had Afterpay saya?

Mengelakkan pembelian yang ditolak ialah satu cara untuk membantu meningkatkan jumlah yang boleh anda belanjakan dengan kami pada masa hadapan. Untuk melakukan ini, semak akaun anda sebelum membuat pembelian untuk mengetahui jumlah yang tersedia untuk anda belanjakan. Anda juga harus memastikan bahawa kad yang akan anda gunakan untuk membayar mempunyai dana yang mencukupi untuk menampung pembayaran pertama.

Bolehkah saya membayar Affirm awal?

Bayaran awal

Jika anda ingin membayar awal, anda boleh melakukannya. Tiada penalti atau bayaran, dan anda akan menjimatkan sebarang faedah yang belum terakru lagi.