Adakah kebolehpercayaan audi telah bertambah baik?

Audi, yang pernah disifatkan oleh Consumer Reports sebagai "lubang besar masalah perkhidmatan," kini merupakan jenama Eropah teratas dalam ranking kebolehpercayaan tahunan majalah itu. Audi, yang merupakan salah satu daripada beberapa jenama mewah Volkswagen (VLKAF), telah bertambah baik sejak beberapa tahun kebelakangan ini, menurut laporan itu.

Adakah Audis boleh dipercayai 2021?

Audi A4 2021 sama hebatnya dengan model tahun lepas. Audi terkenal dengan kejuruteraan yang boleh dipercayai, dan A4 adalah permata dalam mahkota itu. Kebolehpercayaannya tiada tandingan. Consumer Reports menilai sedan mewah ini kereta paling boleh dipercayai tahun ini.

Sejauh manakah kebolehpercayaan Audi?

Pecahan Penilaian Kebolehpercayaan Audi. Penilaian Kebolehpercayaan Audi ialah 3.0 daripada 5.0, yang meletakkannya di kedudukan ke-28 daripada 32 untuk semua jenama kereta. Penilaian ini berdasarkan purata merentas 345 model unik. Purata kos pembaikan tahunan untuk Audi ialah $987, bermakna ia mempunyai purata kos pemilikan.

Adakah Audi mempunyai banyak masalah?

Walaupun berkualiti tinggi, Komponen elektrik Audi terdedah kepada kerosakan dan masalah. Lampu ekor yang tidak berfungsi dan lampu turun naik adalah antara beberapa masalah yang dihadapi oleh ramai pemilik Audi.

Adakah Audi boleh dipercayai selepas 100k batu?

Ahli Terkenal. IMO, Audi perbatuan yang lebih tinggi adalah lebih baik, kerana komponen masalah mungkin telah diganti pada masa itu, dan ia sepatutnya bersedia untuk pergi sejauh 100k batu lagi. Carfax, dan berhati-hati dengan yang mempunyai ramai pemilik dll. Dapatkan pemeriksaan pra-pembelian.

Mengapa Audi TERGUNA Sangat Murah!

Pada jarak tempuh manakah Audis mula menghadapi masalah?

Ia biasanya memerlukan kira-kira 150,000 hingga 250,000 batu sebelum Audis mula menghadapi masalah. Kereta daripada jenama kereta mewah Jerman Audi biasanya berfungsi dengan baik dengan penyelenggaraan yang minimum, dengan purata kira-kira 13,500 batu setahun. Angka ini bergantung pada sejauh mana kereta itu diselenggara dan keadaan penggunaan.

Adakah kereta Audi tahan lama?

Jadi, berapa lama Audi A4 Bertahan? Dengan penjagaan dan penyelenggaraan yang betul, Audi A4 harus bertahan sekurang-kurangnya 150,000 hingga 200,000 batu. Jika anda memandu purata 13,500 batu setahun, A4 baharu harus bertahan antara 10 hingga 15 tahun.

Adakah Audi lebih baik daripada Toyota?

Ya, Toyota, sebagai jenama, mengeluarkan kereta yang boleh dipercayai; tetapi Audi mencipta kenderaan yang sangat boleh dipercayai juga. Dalam kajian Consumer Reports 2015, Toyota dan Audi telah disenaraikan di peringkat leher-dan-leher dalam penilaian "kebolehpercayaan"; pengeluar meletakkan nombor dua dan tiga, masing-masing, dalam tinjauan seluruh industri.

Apakah masalah dengan Audi?

Apakah masalah Audi yang paling biasa?

  • Minyak bocor. Ini adalah isu yang dialami oleh sebilangan enjin Audi dan kerana kebocoran minyak boleh merosakkan elektronik enjin atau (mungkin lebih serius) menyebabkan kebakaran, ia adalah sesuatu yang anda perlu ambil tahu. ...
  • Komponen elektrik. ...
  • Cam/Tali Pinggang Masa. ...
  • Bunyi ketukan. ...
  • Masalah ekzos/pelepasan.

Adakah Audi banyak rosak?

Kebolehpercayaan yang Dirasai

Pada hakikatnya, mengikut skala 'Penilaian Kebolehpercayaan' mereka, Audi sebenarnya berada pada kedudukan ke-28 daripada 36 jenama untuk kebolehpercayaan pada 2019. Penarafan dikira berdasarkan bilangan kerosakan dan kerosakan yang dilaporkan. ... Purata untuk semua kereta ialah 100, jadi Audi jelas masih mempunyai beberapa masalah pembinaan yang serius.

Adakah Audis mahal untuk dibaiki?

Audis adalah kereta yang mahal untuk diselenggara. Menurut RepairPal, purata kos pembaikan Audi tahunan ialah $987. Ini jauh lebih tinggi daripada purata merentas semua jenama, iaitu $652.

Adakah Audis memerlukan gas premium?

Kenderaan Audi dibuat untuk menggunakan petrol premium kerana teknologi suntikan terus dan enjin pengecas turbo mereka. Tanpa menggunakan bahan api premium, anda boleh merosakkan enjin Audi anda dan juga menyebabkan kerosakan teruk jika anda tidak mengisi gas biasa apabila ia disyorkan.

Adakah Audis lebih baik daripada Honda?

Apabila ia datang kepada kuasa kuda, yang Audi A4 agak lebih berkuasa daripada Honda Accord. Dengan tork yang agak lebih tinggi, enjin Audi A4 menghantar lebih banyak kuasa ke roda berbanding Honda Accord. Dari segi tempat duduk, anda boleh memuatkan bilangan orang yang sama dalam kedua-dua Audi A4 dan Honda Accord.

Mengapa Audi tidak boleh dipercayai?

Kerosakan yang paling biasa berlaku adalah pada enjin, sistem penyejukan dan pemanasan, komponen elektrik dan sistem bahan api. Walaupun itu mungkin kelihatan seperti membimbangkan (ini adalah beberapa bahagian yang paling mahal untuk dibaiki), kami mungkin boleh menjelaskan mengapa Audi skor kurang tinggi untuk perkara seperti komponen elektrik.

Adakah Audis yang digunakan berbaloi?

Lebih banyak penyelenggaraan

Audi terpakai secara semula jadi akan mempunyai lebih banyak batu dan lebih banyak haus dan lusuh daripada kenderaan baharu. Ini bermakna ia mungkin memerlukan pembaikan yang lebih mahal lebih awal daripada kenderaan baharu buatan lain. Walau bagaimanapun, anda boleh mengurangkan kos ini dengan memilih Audi Pra-Milik Diperakui dengan jaminan lanjutannya.

Adakah Audi kereta yang bagus untuk dibeli?

Audi ialah pengeluar kereta Jerman yang bertanggungjawab untuk banyak pihak kenderaan mewah yang bagus. Selain mempunyai dalaman yang mewah, kereta ini juga mempamerkan prestasi hebat untuk pemanduan harian. Malah ada yang berpendapat bahawa kereta super popularnya, Audi R8, adalah kenderaan yang lebih baik secara keseluruhan daripada Lamborghini Gallardo.

Adakah Audi atau BMW lebih dipercayai?

Jenama Kereta Mewah Mana Yang Lebih Boleh Dipercayai? manakala BMW dan Audi adalah kedua-dua jenama yang sangat dipercayai, Audi akhirnya menjadi yang teratas kerana penilaian keselamatannya yang lebih tinggi, perlindungan jaminan tambahan dan ciri keselamatan tambahan.

Mengapa Audi kehilangan nilai?

Teknologi Perubahan. Sebab teknologi menyebabkan Audis merosot adalah kerana mereka menggunakan terlalu banyak daripadanya.

Adakah Audi atau Mercedes lebih baik?

Sejak Audi adalah mengenai pacuan semua roda, dan Mercedes hanya menawarkan pacuan semua roda pada beberapa modelnya, Audi ialah pilihan yang jelas apabila ia berkaitan dengan prestasi dan kebolehpercayaan. Bercakap mengenainya, Audi juga menewaskan Mercedes dalam ujian jalan Laporan Pengguna sebagai jenama yang lebih dipercayai berbanding Mercedes.

Adakah Audi lebih dipercayai daripada Mercedes?

Audi masih paling tidak boleh dipercayai dan paling mahal daripada tiga jenama, dengan BMW masih di tengah dan Mercedes mendahului pek.

Adakah Audi lebih murah untuk diselenggara daripada BMW?

Lebih 10 tahun, anda boleh mengharapkan untuk membayar paling banyak untuk menyelenggara kenderaan BMW dan Mercedes-Benz, menurut Clark.com. Purata kos penyelenggaraan Audi selama 10 tahun ialah $12,400. Kos penyelenggaraan BMW vs. Audi: Kereta ini berharga $17,800 untuk diselenggara, $5,400 lagi daripada Audi.

Adakah Audi memegang nilai mereka?

Jenama Audi secara konsisten berada di kedudukan teratas untuk pengekalan nilai dalam segmen mewah.

Apakah jenama kereta yang paling boleh dipercayai?

  • 1: Lexus - 98.7% Lexus mendakwa tempat teratas sebagai jenama yang paling boleh dipercayai; keretanya mengalami sedikit kerosakan dan hampir semua kerja dilakukan secara percuma. ...
  • 2: Dacia - 97.3% ...
  • =3: Hyundai - 97.1% ...
  • =3: Suzuki - 97.1% ...
  • =5: Mini - 97.0% ...
  • =5: Toyota - 97.0% ...
  • 7: Mitsubishi - 96.9% ...
  • 8: Mazda - 95.9%