Adakah roger dari mengejar kereta klasik mati?

Terdapat banyak khabar angin mengelilingi "kehilangan" Roger dari program dan kedai, dengan beberapa spekulasi bahawa kegemaran peminat itu telah meninggal dunia. Itu tidak berlaku. Walau bagaimanapun, Roger dimasukkan ke hospital dengan jangkitan yang dialaminya di kakinya semasa bekerja untuk sukan permotoran F40.

Adakah Roger Barr akan kembali ke Chasing Classic Cars?

Walaupun Barr berjalan dengan baik, dia tidak dapat kembali menjadi pengacara persembahan bersama Carini malah tidak bekerja sepenuh masa di kedainya sendiri. ... Sebaliknya, Chasing Classic Cars musim ke-15 telah bermula dan musim ini akan dihoskan oleh Wayne Carini sendiri.

Berapa umur Roger dalam Mengejar Kereta Klasik?

PORTLAND, CT—Anda mengenalinya sebagai “Roger,” yang kadangkala lucu, kadang-kadang curmudgeon (dan selalunya kedua-duanya) 82 tahun mekanik ace di "Mengejar Kereta Klasik" Velocity. Watak Sokongan dalam siri yang berterusan.

Di manakah Wayne Carini mendapat wangnya?

Sehingga Mac 2020, kekayaan Wayne dianggarkan berjumlah $25 juta, kebanyakannya datang daripada penjualan kereta klasik dan episod televisyennya. Beliau terlibat dalam banyak kerja amal seterusnya menjadi penerima pelbagai anugerah sendiri. Lazimnya, kebanyakan pelanggannya adalah selebriti dan golongan elit mewah.

Mengapa Roger meninggalkan Wayne Carini?

12 Roger Barr Terpaksa Berhenti Dari Rancangan Sebab Kesihatan

Sehingga peminat mula mempersoalkan apa yang berlaku, Carini akhirnya mendedahkan bahawa Roger pergi atas sebab perubatan, selepas mengalami kecederaan di bengkel.

Apa yang Berlaku untuk Mengejar Kereta Klasik Roger Barr? Kemas Kini Kesihatan & Nilai Bersih 2020

Adakah Roger masih bekerja untuk Wayne Carini?

Pada masa ini, Roger masih bekerja dalam kapasiti yang dikurangkan di kedai, dia berumur lebih 80 tahun dan masih perlu mengambil mudah selepas pembedahan lutut, apatah lagi jangkitan kaki yang dialaminya.

Apa yang salah dengan anak perempuan Wayne Carini?

Anak perempuan Carini, Kimberly disahkan menghidap autisme pada usia awal. Kini berusia 30 tahun, dia kekal sebagai bahagian penting dalam kehidupan keluarga. Kerana autisme Kimberly, Wayne dan seluruh keluarga telah menjadikan bantuan amal autisme sebagai sebahagian besar dalam kehidupan mereka.

Apa yang berlaku kepada Roger dari Chasing Classic Cars?

Memandangkan maklumat peribadinya didedahkan dan khabar angin itu dipecahkan, ternyata Barr mengalami kecederaan semasa bekerja di F40 Motorsports. Dia terpaksa pulih daripada jangkitan kaki, dan, malangnya, itu bermakna dia terpaksa menghabiskan lebih sedikit masa di kedai.

Di manakah Chasing Classic Cars difilemkan?

Garaj di F40 Motorsports di Portland, Connecticut, akan menjadi sangat biasa kepada penonton Chasing Classic Cars kerana di sinilah banyak adegan dirakam, tetapi ini bukan satu-satunya perniagaan auto yang dimiliki Wayne Carini.

Berapakah bayaran yang dibayar oleh Wayne untuk Stutz Bearcat?

Harga? $594,000, termasuk premium. Meredith memberitahu kami bahawa idea untuk membeli kereta itu pada mulanya adalah fantasi "bukankah bagus", yang bertukar menjadi kenyataan semasa pembidaan pada malam Jumaat Minggu Kereta Monterey.

Adakah terdapat episod baharu Mengejar Kereta Klasik?

MotorTrend TV & Apl MotorTrend

Musim baharu CHASING CLASSIC CARS ditayangkan perdana di Velocity pada hari Selasa, 3 April jam 10 malam ET/PT, disusuli dengan bonus istimewa episod baharu pada 10:30PM ET/PT.

Berapakah umur ayah Wayne Carini?

Bob Carini meninggal dunia pada 5 Januari 2016, pada usia 93 tahun. Bob dan anaknya Wayne adalah marshal besar kami selama 5 tahun sebagai bapa dan anak.

Siapa Ralph Marano?

Ralph Marano memiliki Jualan Kereta Marano & Sons di Garwood New Jersey. Selama lebih 35 tahun dia berada dalam syarikat milik keluarga ini, kini dengan dua lokasi, yang membeli dan menjual kereta, trak dan kenderaan utiliti sukan.

Berapakah nilai seekor Stutz Bearcat hari ini?

Menjelang akhir tahun 1919, harga untuk seekor Bearcat telah meningkat kepada $3,250 (bersamaan dengan $48,513 dalam 2020, sama seperti roadster dan kurang sedikit daripada coupe touring).

Siapa yang memiliki Chasing Classic Cars?

Wayne Carini dari Portland ialah bintang " Mengejar Kereta Klasik" di saluran Discovery, dia memiliki F40 Motorsports di Laluan 66. Carini mengikuti jejak bapanya yang berusia 90 tahun, Bob, yang mengajarnya semua tentang kereta pada usia muda.

Siapa pelelong pada Chasing Classic Cars?

Mengejar Kereta Klasik (Siri TV 2008– ) - Charlie Ross sebagai Self - Auctioneer: Gooding and Company - IMDb.

Apakah nama perniagaan Wayne Carini?

Sejak masa itu, Wayne telah menjadi pemilik dan pengendali tiga syarikat di Portland, Conn.: F40 Sukan Permotoran , Continental Auto Ltd. dan Carini Carozzeria. F40 Motorsports membeli dan menjual kereta vintaj dan klasik. Continental Auto Ltd. ialah kedai perlanggaran yang mengkhusus dalam pembaikan kereta mewah dan eksotik.