Bagaimana untuk merekrut skirmishers xcom 2?

Untuk berbuat demikian, anda perlu menyelesaikan misi "Memburu X Terpilih". di mana X ialah sama ada seorang Assassin (Pembunuh Terpilih), Hunter (Pemburu Terpilih), atau Warlock (Pemburu Terpilih). Sebaik sahaja anda telah meningkatkan pengaruh dengan puak yang anda minati, misi untuk merekrut askar puak tambahan harus mula muncul.

Bolehkah anda mendapatkan lebih banyak skirmishers dalam XCOM 2?

Sebenarnya, ia bergantung pada nasib: jika ia menyebelahi anda, anda akan mendapat akses ke operasi rahsia di mana anda akan diberi ganjaran dengan Skirmisher atau unit Fraksi lain. Jika tidak anda tidak boleh merekrut lebih ramai daripada mereka dengan apa cara sekalipun.

Bolehkah anda merekrut lebih ramai Reaper?

6 Jawapan. Anda boleh dapatkan seorang askar puak tambahan daripada puak penentangan pertama yang anda hubungi dengan menggunakan tindakan rahsia yang memerlukan pengaruh tinggi dalam puak tersebut. Dengan tutorial WotC pada anda sentiasa menghadapi puak Reaper terlebih dahulu menjadikannya hanya mungkin untuk mendapatkan Reaper tambahan.

Bagaimanakah anda mendapatkan Reaper dalam XCOM 2?

Tutorial Puak Rintangan bermula selepas menyelesaikan misi tutorial biasa. Selepas mengimbas Mayat Pegawai ADVENT, anda akan membuka kunci adegan potong dengan cepat dengan Volk, ketua Reapers. Kumpulan itu bersetuju untuk bertemu dengan XCOM dalam misi taktikal.

Bagaimanakah anda membuka kunci Templar dalam XCOM 2?

Bagaimana Untuk Membuka Kunci Puak Templar

  1. Selesaikan misi Wira Reaper / Skirmisher Faction. ...
  2. Bina Cincin Rintangan dalam Avenger.
  3. Buka Tindakan Tersembunyi dan pilih Cari Faksi di bawah tab Templar.
  4. Hantar dua askar — kakitangan seorang Jurutera untuk mengurangkan tempoh Tindakan Tersembunyi -33%.

XCOM 2 War of the Chosen: Skirmisher Details (XCOM 2 Expansion - Inside Look: The Skirmisher)

Apakah yang perlu saya bina dahulu dalam XCOM 2?

Perkara yang Perlu Dibina Pertama dalam XCOM 2: WotC

  • Sekolah Taktik Gerila.
  • Cincin Rintangan.
  • Pusat Latihan.
  • Makmal.
  • Bengkel.
  • Geganti Kuasa.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan lebih ramai Templar?

Selepas beberapa minggu dalam permainan, peluang untuk membuka kunci yang ketiga, Templar, akan muncul. Walau bagaimanapun, jika anda ingin mempunyai lebih ramai askar yang mewakili kelas baharu, anda mesti memperoleh mereka terlebih dahulu, kerana mereka tidak boleh diambil seperti unit "biasa". Sebaliknya, awak mesti menyelesaikan salah satu misi Tindakan Tersembunyi.

Bagaimanakah saya boleh mengakses tindakan rahsia dalam XCOM 2?

Memilih Tindakan Tersembunyi. Geran Rintangan Cincin akses kepada Tindakan Tersembunyi. Memilih misi rahsia adalah mudah - sebaik sahaja misi sebelumnya selesai, anda akan melihat pop timbul yang membolehkan anda membuka tetingkap pemilihan baharu.

Bagaimanakah anda merekrut jurutera dalam XCOM 2?

Anda boleh merekrut kakitangan baru dengan melengkapkan Tindakan Tersembunyi. Tempat yang sama digunakan untuk memperoleh saintis dan jurutera: Pasaran Hitam - setiap kali anda mendapat sumber daripada Majlis, item baharu akan muncul di Pasaran Hitam. Antaranya, mungkin ada jurutera dan saintis ("boleh dibeli" untuk mata Intel).

Apa yang jurutera lakukan XCOM 2?

Jurutera dalam XCOM 2 ialah apa yang pemain gunakan untuk menyelesaikan Projek Kejuruteraan dan meningkatkan fungsi Kemudahan mereka. Projek-projek ini menambah baik Senjata, Perisai dan Teknologi.

Berapa ramai saintis dalam XCOM 2?

Jika anda merancang untuk membina Makmal, anda harus memperoleh sekurang-kurangnya seorang saintis - anda akan dapat menempatkan dia / dia ke dalam kemudahan, yang akan mengurangkan masa yang diperlukan untuk melakukan penyelidikan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan lebih ramai jurutera dalam XCOM?

Mendapat

  1. Anda bermula dengan 5 jurutera.
  2. Setiap Bengkel yang dibina menyediakan 5 orang jurutera tambahan.
  3. Melakukan misi rawak yang menawarkan jurutera sebagai ganjaran.
  4. Laporan bulanan daripada The Council boleh menyediakan jurutera yang bergantung kepada memiliki Satelit di negara tertentu.

Bagaimanakah anda menyerang hendap dalam XCOM 2?

XCOM 2, Bagaimana untuk menyediakan Overwatch Ambush

  1. Bergerak berhati-hati dalam penyembunyian untuk mengetahui kedudukan musuh.
  2. Sebaik sahaja anda melihat musuh, gerakkan askar anda ke zon bunuh, di mana musuh mungkin akan masuk.
  3. Anda mahu menyediakan askar anda menjadi overwatch, semua orang KECUALI seorang askar.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan lebih banyak kenalan rintangan?

Jumlah kenalan boleh ditambah dengan membina kemudahan Resistance Comms - pada mulanya ia hanya akan memberi anda 1 kenalan, tetapi selepas menaik taraf kemudahan bonus akan meningkat kepada 7.

Di manakah saya boleh membina geganti kuasa XCOM 2?

Oleh kerana kos kuasa yang diperlukan, Power Relay harus dibina di atas Gegelung Kuasa Terdedah yang pertama dan dikendalikan oleh seorang jurutera untuk meningkatkan lagi pengeluaran.

Bagaimanakah anda merekrut Sims untuk menentang?

@SimSaorla Anda perlu mendapatkan pengaruh yang mencukupi dengan Rintangan dengan melakukan misi untuk meningkatkan tahap. Kemudian anda akan mendapat pilihan untuk merekrut orang lain.

Bagaimanakah saya mendapat lebih kuasa dalam XCOM 2?

Geganti Kuasa boleh dibina dalam mana-mana bilik kosong, dan boleh dinaik taraf untuk meningkatkan output kuasanya. Menugaskan jurutera kepada Power Relay akan meningkatkannya kuasa dengan +5. Menaik taraf Power Relay membolehkan jurutera tambahan ditugaskan ke bilik, menjadikan output kuasanya +10 apabila dua jurutera ditugaskan.

Adakah terdapat bonus bersebelahan dalam XCOM 2?

XCOM: Enemy Within mempunyai bonus bersebelahan yang menjadikan perancangan pangkalan anda mencabar, tetapi XCOM 2 telah dihapuskan dengan mereka -- dengan satu pengecualian utama. Anda kini boleh membina Bengkel yang membolehkan anda mengendalikan bangunan bersebelahan dengan Gremlin yang berfungsi sebagai jurutera, dengan berkesan menggandakan kecekapan mereka.

Apa yang berlaku apabila projek Avatar penuh?

1 Jawapan. Setelah semua 12 pip diisi, pemasa bermula (berdasarkan masa Advent seterusnya akan menjana satu pip kemajuan ~20 hari). Jika anda belum mengurangkan sebarang kemajuan Avatar pada masa itu, permainan berakhir dengan kerugian.

Adakah bladestorm bagus XCOM 2?

Saya selalu memilih Bladestorm, Bladestorm ialah kebolehan yang hebat, terutamanya jika anda bermain sangat agresif dengannya. Saya mempunyai beberapa renjer ribut bilah di hadapan formasi saya semasa serangan Kubu Kuat Terpilih baru-baru ini. Saya tidak pernah mengambil implacable, Bladestorm jauh lebih hebat.

Apakah XCOM 2?

Dalam XCOM 2 baharu, yang akan stat meningkatkan ketahanan askar anda terhadap serangan psi, sama seperti yang berlaku dalam permainan sebelumnya.

Apakah perisikan pertempuran XCOM 2?

Perisikan Tempur adalah mekanik permainan untuk XCOM 2 ditambah dalam pengembangan War of the Chosen. Ia menentukan seberapa cepat askar memperoleh Mata Keupayaan dalam pertempuran, membolehkan mereka membeli kebolehan yang biasanya perlu dipilih melalui kenaikan pangkat. Perisikan Tempur.

Apakah yang boleh saya jual di XCOM Enemy Unknown?

Anda juga harus menjual barangan luar, seperti Hiburan Alien, segera. Permainan ini akan menunjukkan dengan jelas apa yang OK untuk dijual tanpa sebarang akibat. Jangan sekali-kali, dalam apa jua keadaan, menjual Alien Aloi, beberapa mayat, atau Elerium.