Adakah sesiapa pernah menggunakan reship?

ReShip mempunyai penarafan pengguna 2.77 bintang daripada 281 ulasan yang menunjukkan bahawa kebanyakan pelanggan umumnya tidak berpuas hati dengan pembelian mereka. Pengguna yang mengadu tentang ReShip paling kerap menyebut masalah perkhidmatan pelanggan, kad kredit dan maklumat peribadi. ReShip berada di kedudukan ke-26 dalam kalangan tapak Penghantaran Mel.

Adakah penghantaran semula membuka pakej anda?

Untuk perlindungan undang-undang syarikat Reship.com dan pelanggannya, Reship.com berhak untuk membuka dan memeriksa semua barang yang dihantar atas nama anda tanpa notis kepada pelanggan. KAMI MEMERIKSA SEMUA PAKEJ SETELAH TIBA UNTUK MENGHANTAR SEMULA GUDANG. ... Sebarang masalah dengan pakej yang diterima mesti dilaporkan dalam tempoh 10 hari selepas penghantaran.

Apa yang reship lakukan?

Sangat Mudah. Berhenti menekankan tentang penjejakan pesanan dan bimbang tentang kehilangan pakej anda. Reship boleh mengendalikan semua langkah penghantaran dan pelanggan boleh meninggalkan arahan khas untuk kami dengan mudah. Keseluruhan proses ini juga mudah, hanya beli-belah, hantar dan tunggu pakej anda tiba.

Apakah syarikat reship?

Syarikat penghantaran semula, yang menerima pakej bagi pihak pelanggan dan kemudian memajukan bungkusan itu ke destinasi terakhirnya, memainkan peranan penting dalam mendayakan eDagang rentas sempadan. Ini benar terutamanya dalam pasaran baru muncul, yang dijangka mengalami pertumbuhan paling kukuh.

Adakah perkhidmatan penghantaran semula sah?

Orang lain menghantar kiriman wang atau cek palsu kepada anda dan meminta anda menghantar semula pesanan itu ke alamat lain. Anda akan diberi pos palsu untuk menghantar semula barang haram. PENGHANTARAN SEMULA ADALAH JENAYAH! ... Dan walaupun anda tidak ditangkap, kemungkinan besar anda akan kehilangan banyak wang.

Cara menghantar produk dari USA yang tidak dihantar ke negara anda w/ SHIPITO | Semakan + Cara

Adakah penghantaran semula satu jenayah?

Ingat, ini bukan majikan sebenar— mereka adalah penjenayah, dan dengan menghantar semula pakej, anda mungkin membantu dalam jenayah. Selalunya, penipuan penghantaran semula dilakukan oleh penjenayah yang membuat pembelian palsu menggunakan kad kredit curi dan menggunakan pencari kerja untuk menerima dan menghantar semula barang yang dicuri.

Adakah Parcl boleh dipercayai?

Jawapan: Parcl ialah sebuah syarikat yang sah yang dicipta oleh penyedia perisian Australia Auslogics Labs Pty Ltd. Kedua-dua pembeli dan penghantar dilindungi oleh sokongan pelanggan PayPal dan Parcl.

Adakah Shipito selamat?

Ulasan Shipito: Legit, Boleh Dipercayai atau Penipuan? Shipito ialah penghantar penghantaran popular yang membolehkan orang ramai membeli-belah dari tapak web AS atau Eropah dan menghantar barang mereka ke seluruh dunia. Shipito ialah perkhidmatan penghantaran yang boleh dipercayai dan selamat tetapi kami lebih suka MyUS.com kerana ia adalah pembekal penghantaran volum yang lebih besar.

Adakah Skypax selamat?

Skypax ialah perkhidmatan penghantaran bungkusan yang membolehkan orang ramai mendapatkan barangan yang dihantar daripada peruncit UK. Skypax ialah tapak yang boleh dipercayai tetapi volumnya sangat rendah dan tidak terlalu popular kami tidak mengesyorkan menggunakannya. Lebih selamat untuk menggunakan barnd yang terkenal dan lama seperti Borderlinx.

Adakah ReShip dipercayai?

ReShip mempunyai penarafan pengguna 2.78 bintang daripada 279 ulasan yang menunjukkan kebanyakan pelanggan secara amnya tidak berpuas hati dengan pembelian mereka. Pengguna yang mengadu tentang ReShip paling kerap menyebut masalah perkhidmatan pelanggan, kad kredit dan maklumat peribadi. Hantar semula berada di kedudukan ke-26 dalam kalangan tapak Penghantaran Mel.

Adakah Forward2Me boleh dipercayai?

Forward2Me mempunyai reputasi yang hebat dalam talian dan dalam industri perkapalan kerana perkhidmatan pelanggannya yang hebat, masa penghantaran yang cepat dan kekurangan bayaran tambahan. Ia adalah tapak yang selamat dan boleh dipercayai yang boleh anda gunakan dengan yakin.

Adakah pakej melalui kastam dua kali?

Sebaik sahaja pakej anda tiba di negara destinasinya, kastam sebahagian daripada antarabangsa penjejakan pakej bermula sekali lagi. Bungkusan anda akan dipunggah dari pesawat, dan pekerja lapangan terbang tempatan akan menyemaknya semula di sana sebelum ia kembali ke kastam.

Mengapa kastam akan merampas bungkusan?

Bungkusan penghantaran boleh dirampas di "pelabuhan" jika mereka telah diangkut secara haram (tidak mematuhi semua peraturan dan peraturan) atau duti adat mereka dibayar secara tidak betul. Dalam kes sedemikian, pengimport barang terlarang atau haram boleh ditangkap dan dipenjarakan daripada terlibat dalam penghantaran barang tersebut.

Berapa lama kastam akan memegang pakej?

Biasanya, dalam tiga hari perniagaan statusnya akan bertukar kepada "Dikeluarkan oleh Kastam", bermakna pakej itu sesuai dengan kehendak anda. Tetapi kadang-kadang ini tidak berlaku. Terdapat dua sebab utama mengapa pakej antarabangsa ditahan di kastam selama lebih daripada tiga hari.

Sejauh manakah ShopMate boleh dipercayai?

manakala ShopMate boleh dipercayai, kami tidak mengesyorkannya kerana ia tidak mempunyai banyak ciri asas yang ditawarkan oleh pesaing. Terutama, ShopMate tidak menyatukan pakej, menawarkan perkhidmatan pembungkusan semula atau membuat pembelian bagi pihak anda jika kedai tidak menerima kad kredit Australia.

Adakah MyUS perkhidmatan yang baik?

Ulasan MyUS: Legit, Boleh Dipercayai atau Penipuan? ... MyUS ialah salah satu penghantar penghantaran terbesar dan tertua di Amerika Syarikat dan 100% selamat untuk digunakan. Gudang penghantaran bebas cukai mereka terletak di Florida dan mereka mempunyai a reputasi hebat untuk perkhidmatan pelanggan, kebolehpercayaan dan pembungkusan yang hebat.

Bagaimana saya boleh menghantar pakej secara percuma?

4 pembawa yang menawarkan bekalan penghantaran percuma

  1. UPS. UPS adalah salah satu pemain utama dalam perkapalan di AS. ...
  2. FedEx. FedEx memudahkan untuk memesan bekalan penghantaran FedEx Express® dan FedEx Ground® percuma. ...
  3. USPS. USPS juga menawarkan pilihan bekalan percuma yang baik untuk perniagaan anda. ...
  4. DHL.

Adakah Parcl selamat digunakan?

Elakkan Parcl.com !!! awak tidak mempunyai perlindungan sama sekali untuk sebarang transaksi dibuat pada platform mereka, tiada sokongan apabila anda membuat pesanan dan perkara menjadi salah seperti yang berlaku dalam kes saya. Terdapat penipu seperti Eze Oji Dike dan mereka akan mengambil wang anda dan tidak akan menghantar pakej anda.

Bolehkah anda membuat wang di Parcl?

Parcl ialah platform yang mudah dan selamat yang dicipta untuk membantu tawaran penghantar perkhidmatan penghantaran dan membuat wang tidak kira di mana mereka tinggal dan apa latar belakang pendidikan atau pengalaman kerja yang mereka ada.

Bagaimanakah anda mendapatkan sesuatu yang tidak dihantar ke negara anda?

Mempunyai kenalan sebagai perantara

penghantaran kepada kenalan adalah salah satu pilihan terbaik apabila penjual tidak menawarkan penghantaran antarabangsa. Jika anda mempunyai rakan yang tinggal di negara tempat anda membeli item tersebut, anda boleh meminta mereka untuk berkhidmat sebagai perantara.

Adakah anda membayar duti dengan ReShip?

Adakah saya membayar duti dan cukai terus kepada ReShip? Tidak. Setelah penghantaran anda sampai ke pejabat kastam negara anda, anda akan dihubungi oleh pembawa penghantaran untuk mengendalikan yuran yang diperlukan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan sesuatu yang hanya dihantar ke Kanada dari AS?

Jika anda hanya menghantar ke Kanada, sebaiknya pilih USPS, UPS dan FedEx. Hanya pilih DHL jika anda menghantar pakej ke benua lain. Selain itu, penghantaran standard A.S. ke Kanada biasanya mengambil masa 6 hingga 10 hari, manakala kos penghantaran A.S. ke Kanada bergantung pada pembawa penghantaran.

Siapakah yang digunakan oleh USPS di Kanada?

Ya mereka cabang kurier Canada Post. Jika difikirkan, mungkin apa yang OP maksudkan ialah akan ada cukai dan mungkin duti yang perlu dibayar semasa penghantaran, bersama-sama dengan bayaran $5 atau $8 dari Canada Post.

Adakah saya perlu membuka pakej yang saya tidak pesan?

Jika anda mendapat pakej yang anda tidak pesan melalui mel, anda tidak sepatutnya membukanya. Pakej kadangkala dihantar ke lokasi yang salah, jadi anda mungkin menerima pakej yang ditujukan untuk orang lain. Tetapi jika anda mendapat pakej yang anda tidak pesan dan melihat nama dan alamat anda pada kotak, anda harus mengelak daripada membukanya.