Kenapa victor cruz bersara?

Tendon patellar yang koyak menamatkan kempennya selepas hanya enam perlawanan dan kecederaan betis pada musim berikutnya meletakkannya di bawah pisau sebelum dia boleh turun padang.

Mengapa Victor Cruz bersara daripada bola sepak?

Pada 12 Oktober 2014, menentang Philadelphia Eagles, Cruz mengalami tendon patellar yang koyak, menamatkan musim 2014nya secara pramatang.

Bilakah Victor Cruz bersara?

Selepas menjalani pemulihan yang meluas, Cruz kembali ke padang pada 2016. Pada Februari 2017, Giants membebaskan Cruz. Dia menandatangani perjanjian setahun dengan Chicago Bears, tetapi kemudian mereka melepaskannya pada September 2017. Pada 21 Ogos 2018, Cruz secara rasmi mengumumkan persaraannya daripada NFL untuk menjadi penganalisis untuk ESPN.

Adakah Victor Cruz baik?

Selepas Cruz 'berbaju merah' pada tahun 2010 kerana kecederaan, dia menjadi salah seorang penerima luas yang paling produktif dan prolifik yang pernah dimiliki oleh Giants. 1,536 ela yang diterimanya pada tahun 2011 adalah rekod satu musim Giants. Cruz juga merupakan bahagian penting dalam larian Giants yang memenangi Super Bowl musim itu.

Apakah nilai Victor Cruz 2020?

Nilai bersih dan gaji Victor Cruz: Victor Cruz ialah pemain bola sepak Amerika yang mempunyai nilai bersih $16 juta dan gaji tahunan $8.6 juta. Victor Cruz dilahirkan pada 11 November 1986 di Paterson, New Jersey.

Apa yang Berlaku kepada Victor Cruz? (Kerjaya NFL Singkat Tetapi Manis)

Apa yang berlaku kepada isteri Victor Cruz?

Victor Cruz dan Karrueche Tran dilaporkan telah membatalkannya selepas tiga tahun bersama. “Pada masa ini, mereka memberi tumpuan untuk terus mengembangkan kerjaya mereka yang berjaya,” kata sumber kepada E! Berita pada hari Jumaat. “Tiada perasaan keras. Ini hanyalah kes dua orang bergerak ke hadapan dalam kehidupan secara berasingan.”

Adakah Victor Cruz mempunyai anak?

Bekas bintang NFL Victor Cruz dan beliau Anak perempuan Kennedy Cruz yang berusia 8 tahun berada dalam semangat Halloween, kerana mereka baru-baru ini menghabiskan hari yang menyeronokkan memetik labu. Victor Cruz menggunakan Instagram untuk menyiarkan gambar masa penuh keseronokan beliau dan Kennedy mengutip labu.

Siapa ibu Victor Cruz?

INDIANAPOLIS -- Blanca Cruz memberitahu anaknya dia mahukan satu salsa Super Bowl -- sekurang-kurangnya satu, tepatnya -- dan semua perkara yang dianggap tidak terlalu banyak untuk ditanya. Kembali di Wad Keempat Paterson, N.J., Blanca Cruz menjadikan seorang lelaki daripada anak lelakinya. Dia tidak berhenti pada Victor, dan oleh itu Victor tidak berhenti pada dirinya sendiri.

Apakah beberapa fakta menarik tentang Victor Cruz?

Biografi Victor Cruz

  • Memegang tali pinggang hitam dalam taekwando.
  • Tidak dirangka pada tahun 2010, tetapi kemudiannya ditandatangani oleh New York Giants.
  • Bersama-sama pemain bola sepak Nate Collins, melancarkan barisan pakaian Young Whales pada tahun 2010.
  • Dia juga merupakan salah satu model asal syarikat itu.

Bolehkah Victor Cruz bercakap bahasa Sepanyol?

Victor berketurunan Afrika-Amerika dan Puerto Rico. Dia fasih berbahasa Sepanyol dan menghargai neneknya kerana mengajarnya meraikan asal usulnya. Perayaan mendarat tarian salsa tandatangan Victor adalah caranya untuk menghormatinya.

Siapa yang memberi inspirasi kepada Victor Cruz?

Sambutan mendarat Salsa tandatangan Victor Cruz telah diilhamkan oleh arwah neneknya. Pada tahun 2011, penerima lebar New York Giants, Victor Cruz menerjah ke tempat kejadian, menangkap 82 hantaran untuk jarak 1,536 ela dan sembilan touchdown. Pada tahun itu, dia juga membantu memimpin Giants ke Super Bowl yang mengecewakan New England Patriots.

Berapakah gaji tahunan Michael Strahan?

Berapakah gaji tahunan Michael Strahan? Sehingga kini, gaji tahunan Michael Strahan dianggarkan sekitar $17 juta.

Siapakah sauh dengan bayaran tertinggi?

Robin Roberts Nilai Bersih – $35 juta

Robin Roberts adalah pembawa berita wanita terkaya. Nilai bersihnya ialah $35 juta dan dia memperoleh $18 juta setahun sebagai penaung bersama "Good Morning America" ​​ABC. Roberts dilahirkan di Alabama dan dibesarkan di Mississippi.

Apakah gaji Ryan Seacrest?

Menurut Kekayaan Bersih Selebriti, personaliti TV itu kini bernilai $450 juta dan gajinya sekarang ialah $75 juta.

Berapakah pendapatan Terry Bradshaw?

Gaji: Gaji tahunan TV Terry Bradshaw ialah $5 juta. Hartanah: Selepas bersara daripada NFL, Terry melabur banyak dalam hartanah. Menjelang kemalangan hartanah 2008, dia memiliki hartanah bernilai $13 juta di sekitar Texas, Oklahoma dan Mexico.