Di sempadan 2 bagaimana untuk mendapatkan kunci emas?

Apakah Kunci Emas? Kunci Emas ialah item yang digunakan untuk membuka kunci Peti Emas di Sanctuary dan/atau Concordia. Apabila Peti Emas dibuka kuncinya, ia biasanya mengandungi senjata ungu atau magenta yang jarang ditemui atau peninggalan ungu atau biru yang jarang ditemui. Satu-satunya cara untuk mendapatkan Golden Keys ialah dengan kod SHiFT.

Bagaimanakah anda mendapatkan Golden Keys dalam Borderlands 2 PC?

Untuk mendapatkan Golden Keys apabila anda belum memilikinya, anda perlu mengembalikan Borderlands 2 untuk PC kepada versi vanila yang tidak ditambal dan pergi ke direktori pemasangan. Pergi ke folder bertajuk 'dlc', dan cari dokumen bertajuk, 'willow. ' Sebelum mengedit, buat sandaran.

Di manakah kunci emas Borderlands 2?

Golden Keys ialah ganjaran istimewa untuk pengguna yang telah mendaftar untuk SHiFT. Setiap Kunci Emas membuka Peti Rampasan Kunci Emas khas dekat Stesen Fast-Travel di tengah-tengah Sanctuary sekali. LootTheWorld ialah muat turun aplikasi percuma di mana pengguna boleh menggunakan peranti mudah alih mereka dan memautkannya ke akaun Borderlands 2 SHiFT mereka.

Bagaimanakah anda mendapat Kunci Emas percuma di Borderlands 2?

Apakah Kunci Emas? Kunci Emas ialah item yang digunakan untuk membuka kunci Peti Emas di Sanctuary dan/atau Concordia. Apabila Peti Emas dibuka kuncinya, ia biasanya mengandungi senjata ungu atau magenta yang jarang ditemui atau peninggalan ungu atau biru yang jarang ditemui. Satu-satunya cara untuk mendapatkan Golden Keys ialah dengan kod SHiFT.

Bagaimanakah anda menipu dalam Borderlands 2?

Masukkan kod Konami:atas, atas, bawah, bawah, kiri, kanan, kiri, kanan, B, A, Mula, pada skrin tajuk untuk membuka kunci Wubs Tambahan dalam bahagian permainan menu pilihan. Extra Wubs benar-benar tidak melakukan apa-apa.

Borderlands 2 - Cara Mendapatkan Kunci Emas (Membuka Peti Emas)

Adakah kunci emas Borderlands terbawa-bawa?

tidak, Golden Keys tidak berpindah antara permainan.

Bilakah saya harus menggunakan Golden Key Borderlands 2 saya?

Kunci emas sentiasa memberikan barang jarang berwarna ungu. Saya akan mengatakan hanya menggunakan beberapa bila-bila masa anda rasa anda memerlukan peralatan baru dan tidak mahu bertani. Sebaik sahaja anda mencapai 72, anda mungkin akan bertani untuk legenda dan kuncinya akan menjadi tidak berguna kecuali mungkin mod kelas.

Adakah kunci emas dikongsi antara aksara?

Kunci Emas disimpan pada tahap profil. Semua aksara yang dikawal oleh profil itu akan berkongsi kumpulan yang sama daripada Kunci Emas.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan kod syif?

Dalam permainan: Dalam Borderlands 2, pergi ke Menu Utama > Tambahan > Kod Shift. Sebaik sahaja anda berada pada menu itu, anda akan melihat senarai kod Shift yang telah ditebus sebelum ini. Klik butang Shift Code di bahagian bawah tetingkap itu, kemudian tampal kod Shift 25 digit. Selesai!

Adakah kod syif tamat tempoh?

Tangkapan utama ialah itu Kod shift hampir selalu tamat tempoh, dan kadangkala agak cepat. Itulah sebabnya adalah berguna untuk menyimpan panduan seperti ini ditanda buku. Kami menyimpan log hidup setiap kod Shift yang disertakan bersama tarikh tamat tempoh yang dilaporkan dan kod kekal sekali-sekala.

Adakah kod syif masih berfungsi 2021?

Dari penghujung Jun 2021 hingga Julai, terdapat hanya beberapa kod SHiFT yang aktif dengan tarikh luput yang pemain boleh tebus untuk Golden Keys. Terdapat juga beberapa kod kekal yang telah ditambahkan pada September 2020 yang masih berfungsi dan boleh membantu terutamanya untuk pemain baharu atau pemain dengan akaun baharu.

Berapa banyak yang anda perlu berikan kepada Moxxi dalam Borderlands 2?

Anda boleh memasukkan Moxxi Kenaikan $100 dan $1,000 dengan mengaktifkan balang hujung di kaunter. Selain mendengar kebijaksanaannya atau melihat tariannya, ini boleh memberi anda beberapa senjata manis: Sentuhan Buruk Miss Moxxi SMG: Terima SMG kakisan unik ini secara rawak selepas memberikannya lebih daripada $10,000. Jangan hilang harapan.

Perlukah saya menunggu untuk menggunakan kunci emas?

Kunci emas hendaklah digunakan pada sekitar lvl 40-50 untuk sepasang alasan. B) anda tidak memerlukan senjata ungu yang bagus untuk bertahan di bawah tahap itu. Menggunakannya selepas tahap 50 masih akan menghasilkan senjata yang jujur, tetapi ia tidak semestinya ok.

Di manakah saya menghabiskan kunci emas?

Kunci emas sudah biasa membeli bangunan khas seperti depoh bas, sekolah, kasino dll... Setelah anda membuka kunci dan membina HQ untuk pengkhususan yang diingini menggunakan simoleon, anda memerlukan kunci untuk membeli bangunan yang tinggal dalam kategori pengkhususan itu.

Mengapa saya tidak boleh menebus kod syif?

Log keluar daripada syif, daripada melakukan satu atau dua misi, daripada menutup permainan, log masuk semula untuk beralih dan anda sepatutnya boleh. Ia berlaku kepada saya e-mel yang saya dapat daripada mereka berkata untuk melakukan itu dan ia berjaya. Pembetulan terpantas untuk saya apabila ini berlaku ialah menetapkan semula cache kotak X saya. Jangan risau anda tidak akan kehilangan sebarang data.

Berapa banyak kunci emas yang boleh anda miliki?

Hai, Bilangan maksimum Kunci Emas yang disokong dalam Borderlands 2 ialah 255. Jika anda cuba menebus lebih daripada ini, ini akan menyebabkan anda kehilangan semua Kunci Emas anda.

Bagaimanakah anda mendapatkan kunci emas dalam Borderlands 1?

Kunci Emas boleh diperolehi melalui Kod Shift. Kunci Emas ini boleh digunakan dalam permainan untuk membuka peti yang akan memberi anda ganjaran rawak. Ganjaran ini biasanya merupakan beberapa jenis senjata yang berada pada tahap semasa anda. Anda juga boleh mendapatkan mod perisai dan bom tangan juga.

Di manakah peti emas di Borderlands 1?

Ia boleh didapati di kawasan Fyrestone bahagian Tanah Badai Gersang, dan anda perlu menuju ke Utara peta untuk mencarinya. Pergi ke utara dari Outpost, Bounty Board dan Shop, timur laut Fyrestone Coliseum, dan anda akan menemui Golden Chest di sini.

Berapa lama Borderlands 2 mengambil masa untuk ditewaskan?

Borderlands 2 adalah permainan yang besar. Melengkapkan cerita sambil melakukan hanya sebahagian kecil daripada pencarian sampingan yang diperlukan kira-kira 30 jam.

Apakah Legenda terbaik di Borderlands 2?

Borderlands 2: 15 Senjata Lagenda Terbaik, Peringkat

  1. 1 Harold yang tidak terawat. Di kalangan peminat BL, Harold penembusan berganda secara meluas dianggap sebagai pistol semua pistol dari segi output kerosakan semata-mata.
  2. 2 Norfleet. ...
  3. 3 Lyuda. ...
  4. 4 Slagga. ...
  5. 5 Infiniti. ...
  6. 6 Gunung berapi. ...
  7. 7 Gub. ...
  8. 8 Pembebasan. ...

Apakah senjata terkuat dalam Borderlands 2?

Dengan itu, nampaknya wajar untuk memuatkan semula senarai ini dengan lebih banyak senjata BL2 yang akan menjadikan sekuel 2019 lebih epik.

  • 5 Pengantaramuka.
  • 6 Harold yang tidak terawat. ...
  • 7 Pimpernel. ...
  • 8 Pembakaran Dunia. ...
  • 9 Mama Panas. ...
  • 10 Kerblaster. ...
  • 11 Slagga. ...
  • 12 Overcompensator. ...