Adakah terdapat paul blart 3?

Berdasarkan filemografi Happy Madison, syarikat tidak mempunyai sebarang kepentingan dalam ansuran francais ketiga. ... Dan memandangkan enam tahun berlalu antara Paul Blart: Mall Cop dan Paul Blart: Mall Cop 2, tahun 2021 mungkin masa yang sesuai untuk Happy Madison mengeluarkan Paul Blart 3 sebagai sebahagian daripada perjanjian baharu mereka dengan Netflix.

Adakah terdapat Paul Blart 2?

Paul Blart: Mall Cop 2 ialah sebuah filem komedi aksi Amerika 2015 yang diarahkan oleh Andy Fickman dan ditulis oleh Kevin James dan Nick Bakay. Ia adalah sekuel kepada Paul Blart: Mall Cop 2009, dan membintangi James sebagai polis pusat membeli-belah eponim, Paul Blart, bersama-sama dengan Raini Rodriguez, Neal McDonough, dan Shirley Knight.

Adakah Paul Blart kekal bersama Amy?

Paul dapat menyelamatkan Amy daripada diseludup ke Kepulauan Cayman dan Amy berkahwin dengan Paul kemudian pada akhirnya. Dalam Paul Blart 2, mereka telah berkahwin selama 6 hari sehingga dia mahu bercerai yang sangat menyakitkan hati Paul dan tidak diketahui mengapa dia menceraikannya dan dia tidak kelihatan lagi.

Apa yang berlaku kepada Amy Paul Blart 2?

Inilah yang boleh dilakukan oleh melihat seorang wanita tua dibunuh oleh trak susu untuk komedi kepada seorang lelaki. ... Bukan sahaja isterinya Amy (Jayma Mays) meninggalkannya enam hari selepas perkahwinan mereka, tetapi ibunya telah dilanggar oleh lori susu tersebut dan meninggal dunia di hadapan rumah mereka.

Berapakah umur Paul Blart?

Paul Blart, 38 tahun, telah menjadi polis pusat membeli-belah selama kira-kira 10 tahun dan telah memohon untuk menjadi askar negeri sekali setahun selama kira-kira 7 atau 8 tahun; Dia telah lulus peperiksaan bertulis tetapi hipoglikemia menghalangnya daripada lulus ujian fizikal.

Paul Blart: Mall Cop 3 (Treler Teaser Rasmi) 2021

Apakah penyakit yang dihidapi oleh Paul Blart?

Paul Blart tinggal di West Orange, New Jersey, bersama Maya, anak perempuannya yang masih remaja, bersama ibunya. Bercita-cita untuk menyertai Polis Negeri New Jersey, dia berlatih di akademi polis, tetapi miliknya hipoglikemia menyebabkan dia rebah sebelum habis peperiksaan.

Di pusat membeli-belah manakah Paul Blart difilemkan?

Lagi video di YouTube

Penggambaran filem itu bermula pada Februari 2008 dan sebahagian besar daripadanya dilakukan pada Burlington Mall di Burlington, Massachusetts. Skrip itu ditulis oleh James dan Nick Bakay. Produksi dilakukan oleh Adam Sandler, Jack Giarraputo, Kevin James, Todd Garner dan Barry Bernardi.

Paul Blart berkahwin dengan siapa?

Steffiana De La Cruz dilahirkan pada 28 Ogos 1974 di Amerika Syarikat sebagai Stephanie Anna Marie Zantua. Dia seorang pelakon, terkenal dengan Paul Blart: Mall Cop (2009), Zookeeper (2011) dan Paul Blart: Mall Cop 2 (2015). Dia telah berkahwin dengan Kevin James sejak 19 Jun 2004.

Mengapa Paul Blart bercerai?

Kurang daripada seminggu selepas berkahwin, Paul Blart (Kevin James) mendapat notis perceraian sejak itu isterinya segera kecewa dengan perkahwinan. Lebih memburukkan keadaan, ibunya sendiri dilanggar lori susu. ... Ibu mengucapkan terima kasih kepada Paul dan menyuruh anaknya memeluknya. Budak itu sebaliknya memukul Paul dan melarikan diri semula.

Tahun berapa Paul Blart Mall Cop 3 keluar?

Dan memandangkan enam tahun berlalu antara Paul Blart: Mall Cop dan Paul Blart: Mall Cop 2, tahun itu 2021 mungkin masa yang sesuai untuk Happy Madison mengeluarkan Paul Blart 3 sebagai sebahagian daripada perjanjian baharu mereka dengan Netflix.

Adakah Paul Blart di Netflix?

Paul Blart: Mall Cop | Netflix.

Adakah Paul Blart: Mall Cop 2 Filem Terburuk Pernah?

Paul Blart pertama: Mall Cop adalah komedi yang bodoh dan mudah dilupakan. Ia penuh dengan jenaka gemuk, jenaka slapstick dan lebih banyak jenaka gemuk - itulah sebabnya ia sangat mengejutkan bahawa sekuel pernah diberi kebenaran pada mulanya.

Adakah Netflix mempunyai Paul Blart Mall Cop 2?

Maaf, Paul Blart: Mall Cop 2 tidak tersedia di American Netflix, tetapi anda boleh membuka kuncinya sekarang di AS dan mula menonton! Dengan beberapa langkah mudah, anda boleh menukar rantau Netflix anda kepada negara seperti Perancis dan mula menonton Netflix Perancis, yang termasuk Paul Blart: Mall Cop 2.

Apakah perjalanan Paul Blart Mall Cop?

Paul Blart: Mall Cop Kevin James Riding Segway dengan Gambar Arms Up 8 X 10 Inci.

Adakah Kevin James dan Gary Valentine berkaitan dalam kehidupan sebenar?

Gary Valentine, Abang sebenar Kevin James, memainkan peranan sebagai Danny Heffernan, sepupu Doug dalam The King of Queens. Gary Valentine (lahir Gary Joseph Knipfing 22 November 1961) ialah abang kepada Kevin James dan berperanan sebagai sepupu Doug Heffernan, Danny.

Siapa teman wanita Kevin?

Pada 19 Jun 2004, James berkahwin dengan pelakon Steffiana de la Cruz di California. Mereka mempunyai empat orang anak. Pada tahun 2012, James menyatakan bahawa dia seorang penganut Katolik. Pada tahun 2019, James menganjurkan retret yang menampilkan Bapa Chad Ripperger dan ahli teologi Scott Hahn.

Adakah Adam Sandler dan Kevin James berkawan?

Antara Kawan rapat Sandler ialah Kevin James, yang juga sangat terkenal dengan watak jenakanya dalam filem seperti Paul Blart: Mall Cop (2009), Grown Ups (2010), dan The King of Queens (1998-2007).

Apakah jenis burung dalam Paul Blart 2?

Burung yang menyerang Paul Blart ialah sebuah Kren Bermahkota Kelabu.

Adakah Paul Blart Mall Cop filem Krismas?

ia adalah cuma filem percutian, dan tahun ini, kami baru sahaja bercuti. ... (Sekuel itu sendiri telah melahirkan podcast 'Til Death Do Us Blart, di mana hos menonton Paul Blart: Mall Cop 2 setiap Thanksgiving untuk melawat semula filem itu, walaupun sekuel itu tidak ada kaitan langsung dengan percutian itu. )

Adakah West Orange Pavilion Mall sebenar?

West Orange Pavilion Mall ialah sebuah pusat beli-belah yang terletak di West Orange, New Jersey. Pusat membeli-belah ini dibuka pada tahun 1959 dan mempunyai 223 kedai. ... Lokasi kehidupan sebenar pusat beli-belah itu ialah Burlington Mall yang sebenarnya bukan di New Jersey, tetapi di Massachusetts.

Apa yang berlaku di polis pusat membeli-belah?

Pada suatu hari, sekumpulan penjenayah terancang mengepung pusat beli-belah itu dan mengambil tebusan. Blart terperangkap di dalam, dan kerana rasa tanggungjawabnya, enggan pergi. Oleh itu, dia menjadi mata jabatan polis di bahagian dalam dan cuba menghentikan penjenayah itu sendiri.

Siapakah orang jahat dalam Paul Blart: Mall Cop?

Geng Veck ialah sekumpulan penjenayah yang merupakan penjahat utama filem itu semasa mereka cuba mencuri dari West Orange Pavilion Mall pada Black Friday. Kumpulan itu diketuai oleh Veck Simms.

Adakah Paul Blart mempunyai pistol?

Paul Blart tentang bagaimana dia tidak mempunyai pistol. ... Paul Blart ialah protagonis utama siri filem Paul Blart: Mall Cop. Dia ialah pegawai keselamatan utama di West Orange Pavilion Mall yang cuba sedaya upaya untuk melindungi pusat membeli-belah itu, dan semua bahagian dalamnya.