Bagaimana untuk mencari orthros ff12?

Orthros ialah Tanda Elit dalam Final Fantasy XII yang terletak di Garamsythe Waterway, di Lebuhraya Selatan. Pemburuan paling awal boleh diterima adalah selepas memperoleh Dawn Shard, dan mencapai pangkat klan "Headhunter". Orthros akan muncul jika parti itu terdiri daripada tiga wanita.

Bagaimanakah saya mencari ixtab saya?

Ixtab terletak di kawasan Aci Fasa 1 Lombong Henne. Anda boleh sama ada berjalan kaki ke Henne Mines melalui Dataran Ozmone atau anda boleh meledingkan ke dalamnya menggunakan Kristal Jimat jingga dan mengundur jalan anda ke Fasa 1 Aci.

Di mana saya boleh mencari mousse putih?

White Mousse boleh ditemui berhampiran West Sluice Control of Garamsythe Waterway.

Di manakah saya boleh mencari Gilgamesh dalam ff12?

Gilgamesh bertempur dua kali di Lombong Lhusu. Yang pertama adalah di jambatan hanya di sebelah barat kristal gerbang, sebagai penghormatan kepada "Clash on the Big Bridge" (yang juga nama pemburuan) dari Final Fantasy V; versi olahan semula tema ikonik dimainkan semasa kedua-dua pertarungan.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Bloodwing ff12?

Bloodwing ialah Tanda Peringkat V dalam Final Fantasy XII. The perburuan menjadi tersedia selepas menebang Hakim Bergan di Mt Bur-Omisace. Bloodwing ditemui di kawasan Annex Barat di Barheim Passage. Ia menyerang dua banduan yang melarikan diri, seorang cedera parah.

Final Fantasy XII Zaman Zodiak Cara Mencari & Membunuh ORTHROS Hunt (Jenayah Dan Hukuman)

Bagaimanakah saya boleh mengakses laluan Barheim?

Laluan Barheim ialah kawasan yang anda akan lawati sebagai sebahagian daripada jalan cerita utama dalam permainan, tetapi kebanyakannya terkunci dan hanya boleh diakses dengan item Kunci Barheim. Untuk mendapatkan kunci ini, anda perlu melengkapkan satu siri pencarian sampingan yang berkaitan, selepas itu anda boleh menggunakan Kunci Barheim untuk membuka kawasan baharu.

Bagaimana anda mengalahkan Cactoid berbunga?

The Flowering Cactoid akan menggunakan serangan yang dipanggil "1000 Jarum" sekali HP semakin rendah. Tindakan ini, jika terkena, akan membunuh watak yang disasarkan dengan serta-merta. Gunakan Phoenix Down untuk menghidupkan semula watak itu dan teruskan serangan sehingga anda membakar kesemua 755 HP.

Tahap apakah yang sepatutnya saya miliki untuk Gilgamesh ff12?

Anda sepatutnya berada di atau hanya di bawah tahap 50. Bahagian kedua pertempuran adalah lebih sukar dan berkemungkinan tidak dapat diselesaikan sehingga kemudian dalam permainan. Gilgamesh berada di tahap 45 semasa pertarungan pertama dan tahap 70 semasa pertarungan kedua, hanya untuk memberi anda gambaran tentang perbezaan kesukaran.

Di manakah tapak 11 kunci ff12?

Terdapat formasi batu bulat besar dengan The Man Who Fell bersandar padanya, dan di atas tanah di sebelahnya ialah Kunci Tapak 11.

Di mana saya boleh mencari Gil Snapper?

Gil Snapper terdapat di Jejak Binatang di sudut timur bawah Dataran Giza. Untuk mencapai bahagian ini pemain perlu menebang pokok yang layu. Terdapat satu pokok di setiap kawasan kecuali bahagian paling utara-barat dan bahagian paling selatan-timur tempat parti itu melintasi laluan pokok.

Bagaimanakah saya boleh masuk ke laluan air Garamsythe?

Laluan Air Garamsythe merentangi di bawah bandar, dan diakses melalui Lowtown. Selepas Esper Zalera ditewaskan jauh di dalam Laluan Barheim, titik pengezonan ke laluan air tersedia.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Southern Sluiceway ff12?

Pergi ke Kawalan Laluan Air Tengah dan pastikan Pintu 10 ditutup (iaitu lampu menyala) - jika tidak, anda memerlukan Kunci Pintu Sluice dari Lost in the Pudding untuk menutupnya. Pergi ke Southern Sluiceway melalui laluan ke barat, dan lihat jalan setapak pelbagai jenis Marlboros dan kodok semasa anda pergi.

Bagaimana anda mengalahkan ixtab?

Anda juga boleh mengalahkan Ixtab dengan mudah sekadar memanggil Belias, kerana Esper kebal terhadap kesan status. Ixtab akan menggunakan pelbagai sihir dan teknik jahat ke atas anda (kiri), tetapi banyak kesalahannya boleh dinetralkan dengan mengenakan Silence (kanan).

Apakah canopic jar ff12?

Balang Kanopik ialah item yang jarang berlaku di Akhir Fantasi XII. Item ini membolehkan musuh biasa menjatuhkan Arcana dan musuh jarang untuk menjatuhkan High Arcana. High Arcana adalah penting untuk pembinaan senjata yang berkuasa. Mengumpul item ini juga membuka kunci watak dalam sarang Lanun Langit.

Bagaimanakah anda mendapat buih dalam ff12?

Final Fantasy XII

Mantra itu boleh dibeli daripada Bazar Muthru selepas mencapai Pangkat Klan Wad Keadilan, dan di dalam skyferi antara Rabanastre dan Nalbina untuk 3,300 gil selepas mendapat Treaty-Blade.

Apakah urn morbid ff12?

Pada asasnya, anda perlu menjual tiga item berbeza yang diperolehi daripada pemburuan untuk menjadikan Morbid Urn muncul, yang apabila dibeli didedahkan sebagai Balang Kanopi. ... Item ini membuatkan musuh biasa menjatuhkan Arcana dan musuh yang jarang berlaku menjatuhkan Arcana Tinggi.

Berapa banyak pemburuan dalam ff12?

Disana ada 45 kesemuanya; 32 ialah Markah "standard" yang boleh diperolehi daripada Papan Notis yang boleh anda temui di setiap pub dan rumah penginapan, 12 ialah "Elit" yang boleh anda perolehi dengan bercakap dengan Montblanc di bangunan Clan di Rabanastre, dan yang terakhir akan dibuka apabila anda memenuhi beberapa syarat.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan gear Genji ff12?

Satu-satunya cara untuk mendapatkan peralatan Genji ialah untuk mencurinya dari Gilgamesh. Oleh itu, dalam mana-mana empat pertempuran menentang Gilgamesh di mana dia sebenarnya mempunyai peralatan, menawarkan tingkap kecil untuk pemerolehan. Set termasuk Genji Armor, Genji Helm, Genji Shield dan Genji Gloves.

Bagaimana anda mengalahkan Gilgamesh?

Sebarang serangan ringan yang digunakan Gilgamesh boleh dihalang oleh memukul persegi tepat semasa mereka bersambung, dan kemudian melancarkan serangan anda sendiri. Walau bagaimanapun, jangan biarkan diri anda terperangkap dalam rentetan kombo, jadi hanya susulan dengan satu atau dua serangan. Jika anda melihat sebarang serangan yang Gilgamesh gunakan di mana dia bersinar merah, anda pasti mahu mengelaknya.

Bagaimana anda mencuri Karkata?

Ia diperoleh daripada bazar Crimson Blade set dan oleh mencuri daripada Flowering Cactoid dalam Mod Percubaan Peringkat 3 (jarang berlaku). Daripada Sap, Karkata menimbulkan Kekeliruan kepada semua orang yang diserangnya yang tidak kebal.

Apa yang Firefly lakukan dalam ff12?

Firefly ialah aksesori dalam Final Fantasy XII yang mengurangkan keuntungan EXP kepada sifar untuk pemakai. Ia boleh digunakan untuk mengelakkan peningkatan tahap, seperti untuk mengelakkan serangan berasaskan tahap bos, atau untuk permainan cabaran.

Bagaimanakah anda melahirkan Rampager yang masak?

Setiap Cactite yang dibunuh mempunyai peluang 33% untuk melahirkan Rampager Matang. Cara mudah untuk mencetuskannya ialah dengan menyimpan di Kubu Nalbina yang berdekatan, bunuh ketiga-tiga Cactite di Yardang dan set semula lembut jika Rampager gagal bertelur.

Di manakah pintu masuk kedua ke Barheim?

Anda perlu melakukan pencarian sampingan Desert Bloom dan Patient in the Desert. Sebaik sahaja anda menyelesaikan Pesakit di Gurun, anda akan mendapat kunci Barheim. Pintu masuk yang lain ialah melalui Estersand, 2 tempat di selatan dari South Bank Village. Maaf saya tidak ingat nama begitu sahaja.

Bagaimana anda mendapatkan sassan?

Untuk memuaskan hati Sassan, anda perlu mendapatkannya seberang sungai, tetapi untuk berbuat demikian anda perlu menjauhkan dia daripada Nathyl. Pilih hantar Nathyl ke seberang sungai dahulu, dan apabila anda mendapati diri anda berada di North Back Village, tunggang balik ke seberang ke South Bank Village dan jangan bawa sesiapa bersama anda.

Di manakah Nebralim?

Nebralim boleh ditemui kembali ke Pos Luar. Bercakap dengan Dantro sekali lagi dan dia akan menyebut bahawa Nebralim berada di peti berhampiran. Berjalan ke atas dan periksa Phial Kecil untuk mendapatkan Phial of Nebralim. Bawa pulang ke Kampung South Bank dan berikan kepada Isteri Dantro.