Patutkah saya membunuh horace dark souls 3?

Jika kamu membunuhnya, tidak mengapa jika anda memberitahu Anri di mana dia berada. Barisan pencarian Anri akan diteruskan dan anda akan menerima Cincin Mata Jahat di Catacombs atau di lokasi Anri seterusnya. Jika anda tidak membunuhnya dan memberitahu Anri, Anri akan dibunuh dan barisan pencarian mereka akan berakhir.

Patutkah saya beritahu Anri saya bunuh Horace?

Jangan beritahu Anri tentang keberadaan Horace pada bila-bila masa sebelum membunuh Horace. Melakukannya akan menyebabkan Anri terbunuh. Selepas ini, bercakap dengan Anri sekali lagi di tebing di tepi jambatan kayu sebelum bos High Lord Wolnir. Ambil perhatian bahawa tidak perlu membunuh Horace untuk maju.

Adakah anda perlu membunuh Anri?

Seorang Jemaah Londor akan bersembunyi sebagai salah satu patung. Bunuh dia untuk meneruskan baris pencarian ini. Tidak membunuhnya akan menyebabkan Anri mati sebelum waktunya.

Apa yang berlaku jika anda membunuh pembunuh Anris?

Jika anda mahukan pengakhiran yang agak menggembirakan untuk Anri, bunuh pembunuh upahan sebelum meninggalkan kawasan itu. Ini akan membolehkan anda memanggil mereka untuk pertarungan bos Pontiff Sulyvahn, dan akan membolehkan anda melawat dunia Anri untuk membantu membunuh versi alternatif Aldrich the Devourer di Anor Londo.

Bagaimanakah saya boleh pergi ke Horace?

Untuk mencari Horace, ringkasnya potong jambatan tali untuk mencipta tangga yang membawa anda lebih jauh ke dalam Catacombs. Anda akan temui kawasan pilihan Tasik Smoldering. Dari pintu masuk, peluk dinding kanan sehingga anda menemui lubang. Horace akan berada di sini sebagai NPC yang bermusuhan.

Dark Souls 3 - Anri's Questline AKHIR YANG BAIK & BURUK (PENCARIAN NPC PENUH BERJALAN DENGAN ULASAN)

Mengapa Anri menjadi hampa?

Ya, dia bertukar hampa jika anda memberitahunya tentang lokasi Horace. Tidak ada cara untuk mengubahnya, dia tetap bermusuhan.

Apa yang berlaku kepada Horace Dark Souls?

setelah perjalanan turun ke Katakombe Carthus, anda akan terserempak dengan Anri yang telah kehilangan pandangan terhadap Horace. Ternyata, dia berada di dasar lubang di Catacombs, secara teknikalnya di ceruk di Tasik Membara, dan telah berlubang sepenuhnya, dan akan menyerang pada penglihatan.

Patutkah awak bunuh Horace?

Jika kamu membunuhnya, tidak mengapa jika anda memberitahu Anri di mana dia berada. Barisan pencarian Anri akan diteruskan dan anda akan menerima Cincin Mata Jahat di Catacombs atau di lokasi Anri seterusnya. Jika anda tidak membunuhnya dan memberitahu Anri, Anri akan dibunuh dan barisan pencarian mereka akan berakhir.

Adakah hollowing ds3 buruk?

Tidak ada akibat negatif untuk menjadi hampa, tetapi anda boleh mengelap jumlah kosong semasa anda dan mengelakkan diri anda menjadi kosong jika anda mahu. Untuk menetapkan semula jumlah kosong anda kepada sifar, beli Batu Penyucian daripada Yuria - atau, jika dia sudah mati, daripada Pembantu Rumah Kuil selepas menyerahkan Abu Yuria.

Adakah pembunuh upahan membunuh Anri?

Jika Anri tidak mati di Catacombs, mereka seterusnya boleh ditemui di Irithyll Lembah Boreal, di Gereja Yorshka. ... Jika pembunuh itu diselamatkan, Anri akan mati di tangannya dan garis pencarian akan tamat, walau bagaimanapun Yuria akan diteruskan.

Apa yang berlaku jika saya menyembuhkan Dark Sigil?

Apabila Dark Sigil telah sembuh, semua Sigil Gelap dialih keluar daripada inventori anda, dan Watak anda tidak akan mendapat lebih banyak Hollowing apabila mati. Sejak tampung baru-baru ini, ini juga menyembuhkan tahap Hollowing semasa anda. Ia juga sembuh secara automatik dengan memulakan NG baharu. Walau bagaimanapun anda akan mengekalkan tahap hollowing anda.

Apa yang berlaku jika anda membunuh jemaah dalam Dark Souls 3?

Garis pencarian Yuria akan berakhir secara tiba-tiba jika anda membunuh jemaah haji sebelum dia memberi anda Pedang Avowal.

Apa yang anda dapat kerana membunuh Anri dari Astora?

Dia akan membaiki dan menaik taraf senjata dan perisai anda untuk bayaran jiwa dan bahan. Dia juga boleh menaiki senjata tertentu jika diberi bara yang sesuai. Dia juga menjual Serpihan Titanite, Kotak Smithing untuk senjata dan perisai, Kotak Pembaikan untuk digunakan di unggun api, dan pelbagai jenis senjata.

Apa yang Aldrich lemah?

Aldrich adalah lemah terhadap kilat dan api, tetapi kuat melawan sihir dan kegelapan. Memikat senjata anda dan lemparkan mantra pertahanan dan keajaiban sebelum anda mencapai pintu kabus; apabila kita masuk, kita akan masuk dengan susah payah. Bos itu sangat menyakitkan.

Adakah terdapat saman untuk Aldrich?

Maklumat Am Aldrich

Anri dari Astora boleh memanggil pemain untuk bantuan dengan boss fight ini.

Di manakah terletaknya Gereja Yorshka?

Gereja Yorshka ialah a Lokasi unggun api dalam Irithyll di Lembah Boreal.

Apakah 99 hollowing?

Satu watak boleh mempunyai maksimum 99 Hollowing. Being Hollow memberikan watak itu penampilan yang semakin kecut, hanya boleh dilihat apabila berbogel atau memakai peralatan yang mendedahkan badan. Watak Hollow juga menerima bonus kepada Luck apabila menggunakan senjata Hollow.

Sekiranya anda membalikkan hollowing?

Reverse Hollowing dan kembalikan kemanusiaanmu, dan anda akan dapat memanggil pemain lain ke dalam permainan anda. Mereka akan membantu anda. Kelemahan memulihkan kemanusiaan anda ialah ia menjadikan anda terdedah kepada pencerobohan. Pemain lain boleh muncul dalam permainan anda tanpa diundang dan membunuh anda.

Mengapa Yoel dari Londor mati?

Walaupun anda tidak menerima tawarannya untuk mengeluarkan kekuatan anda, Yoel akhirnya akan mati selepas anda memasuki Katakombe Carthus, nampaknya sebab semula jadi. Apabila melawat Firelink Shrine pada masa yang lain, apabila gelap, anda akan menemui Hollow's Ashes berhampiran tempat mayatnya.

Adakah anda perlu membunuh Ludleth?

Dia mati secara kekal selepas anda meletakkan 4 Cinders of the Lords, tetapi anda masih boleh menukar jiwa-jiwa yang hebat jika anda telah memberinya tanur terlebih dahulu. Berinteraksi dengan takhta kosongnya akan menggesa anda untuk memulakan transposisi.

Bolehkah anda membunuh Horace selepas Wolnir?

Memberitahu mereka tentang Horace akan mempunyai dua kemungkinan hasil sebaik Tuan Tinggi Wolnir dikalahkan. Jika anda memilih untuk tidak membunuh Horace, anda akan cari mayat Anri berhampiran hantunya di kawasan Smoldering Lake, menamatkan barisan pencarian Anri secara pramatang dan menghalang anda daripada mengakses pengakhiran alternatif permainan.

Di manakah yuria dari Londor?

Lokasi. Anda boleh menemui Yuria of Londor di Firelink Shrine berhampiran dengan Yoel of Londor selepas menyelesaikan baris pencariannya.

Bagaimanakah anda menghentikan Smoldering Lake Ballista?

Pergi melalui gua di hadapan dan masuk ke kawasan Tasik Smoldering. Berlari melalui air, tetapi sebelum anda meneruskan, pergi ke sebelah kanan cacing pasir untuk mencari dinding. Ballista boleh memukul anda dari sini, tetapi itulah yang anda mahukan. Berdiri di hadapan dinding dan tunggu ballista menembak, kemudian mengelak.