Apakah tugas barney stinson?

Tugas Barney didedahkan dalam Unpause, di mana ia mendedahkan bahawa dia telah bertindak balas dengan jujur; PLEASE ialah akronim ("Sediakan Pengecualian Undang-undang Dan Tandatangani Segalanya") dan tugas Barney ialah kambing hitam undang-undang untuk aktiviti rasuah syarikatnya.

Berapakah gaji Barney Stinson?

Barney membuat $1,173,312 setahun.

Apakah nilai bersih Barney Stinson?

Neil Patrick Harris sebagai Barney Stinson

Watak Barney Stinson adalah ikonik dan sangat disenangi oleh peminat rancangan tersebut. Neil Patrick Harris ialah seorang pelakon Amerika yang juga pernah ditonjolkan dalam beberapa filem seperti Gone Girl. Menurut portal media terkemuka, nilai bersih pelakon itu ialah sekitar $40 juta.

Siapa watak terkaya dalam How I Met Your Mother?

1 Barney Stinson

Kemudian ada Barney. Watak yang paling ikonik dan popular dalam rancangan itu juga merupakan watak terkaya untuk kebanyakan rancangan itu, mempunyai cita rasa dan harta benda yang jauh lebih mahal kerana pekerjaannya yang "teduh".

Adakah tolong kerja sebenar?

Pekerjaan Barney Stinson telah menjadi misteri sepanjang siri ini kerana setiap kali kumpulan itu bertanya mengenainya, dia hanya berkata, "Tolong", yang akan menjadi akronim untuk pekerjaannya yang sebenarnya Berikan Pengecualian Undang-undang dan Tandatangani Segalanya di AltruCell Corporation dan kemudiannya di Goliath National Bank, bermakna dia memberitahu tugasnya semua ...

Kerja Barney - P.L.E.A.S.E didedahkan

Bagaimanakah Barney begitu kaya?

Dalam Unpause (S09E15), didedahkan bahawa Barney menghabiskan 1 Crapload untuk saman setahun dan dia membuat 16 Crapload setahun. Barney juga mengatakan bahawa kekayaan keluarga Robin berjumlah 6000 Craploads Kanada. ... Dengan mengandaikan bilik kedua juga mempunyai 7 rak 15 sut, Barney memiliki 210 (2(7*15)) sut.

Dengan siapa Barney berakhir?

Dalam Challenge Accepted kita dapati bukan sahaja Barney berkahwin, tetapi juga Ted bertemu isterinya (watak eponim) pada hari perkahwinan Barney. Pada akhir Musim 7, isteri Barney telah didedahkan Robin Scherbatsky.

Adakah Marshall dan Lily bercerai?

8 Musim 2 - Pertunangan Semula & Perkahwinan

Musim 2 menyaksikan banyak perkara berlaku untuk Marshall dan Lily, sebagai mereka memulakannya secara terpisah dan menamatkannya berkahwin! Pada awal musim, Lily telah tiada, dan Marshall sedang bergelut untuk menyesuaikan diri dengan kehidupan tanpa dia.

Mengapa cara saya bertemu ibu awak dibatalkan?

Apabila musim baru mendapat lampu hijau, rangkaian terpaksa berunding semula dengan pelakon, yang tidak berjalan lancar. Beberapa ahli pelakon telah mengalihkan tumpuan kepada filem, termasuk Cobie Smulders dan Jason Segel, yang terakhir menjadi yang terakhir mendaftar untuk musim kesembilan dan terakhir.

Mengapa pengakhiran cara saya bertemu ibu awak buruk?

Sebab bagi saya pengakhirannya sangat buruk bukanlah fakta ia tidak masuk akal, menjadikan Musim 9 sia-sia (Ia lebih teruk daripada Scrubs S9 yang lebih kepada spinoff) dan menentang 9 tahun rancangan itu. Ia adalah fakta bahawa ia ditulis dengan begitu jelas pada tahun 2006 semasa antara musim 1 dan 2.

Mengapa Barney jahat?

Barney terkenal kerana membuat ramai orang hilang. Barney menjadi sangat kecewa dia membalas dendam dengan mendapatkan kuasa gelap yang misteri, membolehkan dia bertukar menjadi T-rex maut dengan kebolehan istimewa. Dia menggunakan Kawalan Minda Jahatnya untuk meyakinkan anak-anak kecil bahawa dia tidak jahat, kemudian dia menyanyi dan menari dengan mereka.

Siapa ibu kepada bayi Barney?

Sadie Stinson ialah anak kepada James Stinson dan suaminya, Tom. Dalam The Rebound Girl, Barney dan Ted memutuskan untuk mengambil bayi sebagai saudara angkat. Kemudian, Barney memasuki Pangsapuri dengan seorang bayi perempuan. Pada mulanya Ted bimbang dari mana Barney mendapat bayi itu.

Adakah Barney seorang sosiopat?

Sepanjang musim-musim awal, Barney adalah seorang wanita yang hebat, dan telah digambarkan sebagai "sosiopat yang berfungsi tinggi" oleh kawan baiknya, Ted Mosby (Josh Radnor).

Adakah Ted Mosby seorang arkitek yang baik?

Ted—atau Ted Mosby: Arkitek, kerana dia menjenamakan semula dirinya pada satu ketika untuk menjemput gadis—adalah salah seorang arkitek fiksyen terbaik yang bercirikan profesion, menurut tinjauan pendapat IMDb.

Dengan siapa gadis misteri Barney tidur dengannya?

Seseorang mensabotaj kehidupan cinta Barney — ternyata dia Britney Spears, a.k.a. Abby, penyambut tetamu di klinik Stella yang Barney tidur. Apabila Barney dan Robin disalah anggap sebagai pasangan dalam episod 5, dia menafikannya sebanyak 16 kali... namun dia tidur bersamanya pada musim ini.

Berapa 1 Crapload dalam cara saya bertemu ibu anda?

Tetapi terdapat petua dan Redditor Sir-Zeph membuat pengiraan berdasarkan saman - apa yang lebih sesuai untuk Barney, lelaki yang akan memberikan nyawanya untuk satu. Dalam Nyahjeda (S09E15), ia mendedahkan bahawa Barney menghabiskan 1 Crapload untuk saman setahun dan dia membuat 16 Craploads setahun.

Dengan siapa Robin berkahwin dengan cara saya bertemu ibu awak?

Robin berkahwin Barney, tetapi mereka bercerai tiga tahun kemudian. Ted bertemu Tracy (ibu) di perkahwinan Robin dan Barney.

Adakah Robin pernah mempunyai bayi?

Robin Tiada Anak

Pertunjukan ini lebih kurang menyatakan ini untuk kita dalam episod menyayat hati "Symphony of Illumination." Dalam episod itu, Robin mendapati bahawa dia tidak dapat mempunyai anak.

Siapa Barney atau James yang lebih tua?

James Stinson ialah abang Barney berkulit hitam gay. Ibunya juga Loretta Stinson dan bapanya ialah Sam Gibbs.

Adakah Barney dinosaur ungu mati?

Barney (juga dikenali sebagai Barney the Dinosaur atau Barney Dinosaur), [lahir 200,000,000 SM; meninggal dunia 2 Januari 2021; umur 200,002,020] ialah dinosaur ungu bodoh yang memakan kanak-kanak dan bayi. Barney terkenal dengan karyanya dalam rancangan TV Antichrist, Barney & Friends.

Berapa umur Barney sekarang?

Walaupun dia meraikan hari lahirnya dalam francais Barney, dia kekal lebih 200 juta tahun.

Bilakah Barney mati?

Barney the Dinosaur (juga dikenali sebagai Barney atau Barney Dinosaur, atau oleh orang ramai sebagai Evil Purple Menace) [lahir 200,000,000 SM; meninggal dunia 2 November 2010; umur 200,002,010, umur hari ini 200,002,021] ialah dinosaur ungu bodoh yang memakan kanak-kanak dan bayi.

Kenapa Lily putus dengan Marshall?

Lily memecahkan mereka penglibatan untuk meneruskan kerjaya sebagai artis, impian yang tidak pernah benar-benar disokong oleh bakat sebenar beliau, menyebabkan Marshall hancur. Kemudian, hutang yang dia habiskan untuk membeli-belah mendorong Marshall ke dalam undang-undang korporat, melambatkan kembalinya kepada undang-undang alam sekitar.

Mengapa Barney dan Robin bercerai?

Barney dan Robin berpisah kerana mereka sedar mereka tidak bekerja sebagai pasangan. Kedua-dua mereka tidak gembira dalam hubungan itu malah rakan-rakan mereka tahu mereka terpaksa berhenti berpacaran untuk kebaikan mereka sendiri. Mereka mungkin saling mencintai, tetapi cinta tidak sama dengan keserasian.