Adakah killua akan mengalahkan gon?

Sepanjang siri anime, ia telah ditetapkan bahawa Killua lebih kuat daripada Gon, manakala yang kedua mempunyai siling yang lebih tinggi. Menggunakan kebolehannya sebagai Transmuter, Killua boleh mencipta aura berasaskan kilat. ... Walaupun Gon mempunyai lebih banyak kekuatan mentah, dalam hampir setiap aspek lain, Killua lebih unggul.

Siapa yang boleh mengalahkan Killua?

Kedua-duanya Hisoka dan Illumi adalah tahap di atas Gon dan Killua pada masa ini. Walaupun dua yang terakhir telah berlatih dengan sangat keras semasa arka Semut Chimera, Hisoka dan Illumi lebih kuat.

Adakah Gon mengalahkan Killua?

Ya, Gon mempunyai kelebihan kekuatan, tetapi itu sahaja. Killua secara mentalnya lebih kepada seorang veteran, dan Gon tidak benar-benar mengatasi dia dalam mana-mana kategori dalam pertempuran. Dan dengan Kelajuan Tuhan Killua, saya rasa Gon tidak akan dapat menyentuh Killua pun.

Bolehkah Godspeed Killua mengalahkan hisoka?

Aura Hisoka diketahui mempunyai ciri-ciri getah dan getah, oleh itu dinamakan Bungee Gum. ... Killua, walaupun dalam miliknya Mod Godspeed, sudah tentu tidak akan dapat mengalahkan Hisoka.

Siapa killua terkuat atau Gon?

Killua adalah pembunuh keluarga Zoldyck yang dianggap mempunyai potensi yang besar. Sepanjang siri anime, ia telah ditetapkan bahawa Killua lebih kuat daripada Gon, manakala yang kedua mempunyai siling yang lebih tinggi. Menggunakan kebolehannya sebagai Transmuter, Killua boleh mencipta aura berasaskan kilat.

TAHAP KUASA GON VS KILLUA || TAHAP KUASA HUNTER X HUNTER

Adakah Gon pemburu terkuat?

Dewasa Gon Freecss pada masa ini adalah Pemburu terkuat dalam Siri Hunter x Hunter. Kekuatan fizikalnya, kebolehan Nen, keluaran aura, dan rizab aura meningkat secara mendadak, sehinggakan Pengawal Diraja takut dia mungkin menimbulkan ancaman kepada Meruem sendiri.

Adakah killua baik atau buruk?

Killua adalah nampaknya terbaik tak bersalah kawan Gon dalam Hunter x Hunter, tetapi dia sebenarnya telah melakukan beberapa perkara yang mengerikan kepada orang di sekelilingnya. Killua ialah watak yang menarik dalam Hunter x Hunter, kerana dia tidak semestinya orang yang terbaik dan tidak juga berasal dari latar belakang yang hebat.

Siapa Zoldyck yang paling kuat?

Berikut ialah ahli Keluarga Zoldyck yang paling terkenal dalam Hunter x Hunter.

  1. 1 Alluka Zoldyck. Alluka ialah anak bongsu kedua Silva dan boleh dikatakan ahli terkuat dalam keluarga Zoldyck.
  2. 2 Maha Zoldyck. ...
  3. 3 Zigg Zoldyck. ...
  4. 4 Zeno Zoldyck. ...
  5. 5 Silva Zoldyck. ...
  6. 6 Illumi Zoldyck. ...
  7. 7 Killua Zoldyck. ...
  8. 8 Kalluto Zoldyck. ...

Siapa yang lebih kuat hisoka atau killua?

9 Lebih Kuat Daripada Killua: Hisoka

Kebolehan Hisoka sebagai pejuang mengatasi Killua dan itu tidak mengejutkan kerana Hisoka berpendapat bahawa Killua boleh menjadi lebih kuat dan masih belum bersedia untuk melawannya lagi.

Siapa yang lebih kuat daripada hisoka?

Chrollo ialah ketua Phantom Troupe dan salah satu watak paling berkuasa dalam keseluruhan siri Hunter x Hunter. Dia adalah seseorang yang Hisoka ingin lawan dan kedua-duanya akhirnya bertembung di Arena Syurga. Chrollo muncul sebagai pemenang dalam pertempuran itu, bagaimanapun, kedua-duanya sepadan.

Mengapa Killua mengkhianati Gon?

Untuk beberapa sebab yang rumit, Killua menyalahkan dirinya sendiri atas kecederaan yang dialami Gon semasa berlawan dengan lelaki jahat. Killua melarikan diri, sangat kecewa memikirkan dia mengkhianati Gon, dan berjalan di sepanjang landasan kereta api akan dilanggar oleh kereta api.

Adakah hisoka mati?

Setelah berjaya dalam tugasan ini, Hisoka mati selepas berlawan dengan Chrollo di Arena Syurga, tetapi menghidupkan semula dirinya, dan mengamuk membunuh terhadap Pasukan Hantu. ... Jenis Nen Hisoka ialah Transmutasi, membolehkan dia menukar jenis atau sifat auranya.

Mengapa Killua sangat disayangi?

sejarah keluarga Killua, persona yang tenang, dan motivasi yang kompleks menjadikannya boleh dikaitkan dan disenangi; peminat berharap Killua adalah watak utama yang sebenar. ... Killua Zoldyck ialah kawan baik Gon dan kegemaran peminat sejati. Sejarah keluarganya, persona yang tenang dan motivasi yang kompleks menjadikannya boleh dikaitkan dan disenangi.

Adakah Gon mementingkan diri sendiri?

Tugas anda untuk tetap tenang dan menghalang saya." pada dasarnya mengingatkannya bahawa dia adalah watak kedua, Sifat Gon yang pentingkan diri sendiri, dan untuk membiarkan emosinya mengalir terus dari hati ke mulutnya sangat menyakitkan killua, hubungan antara Gon dan Killua jauh dari sempurna.

Siapa watak paling kuat dalam anime?

Pendekatan berbeza terhadap wira dan penjahat ini mencipta pelbagai jenis watak anime terkuat.

  1. 1 Saitama - One Punch Man.
  2. 2 Zeno - Dragon Ball Super. ...
  3. 3 Kyubey - Madoka Magica. ...
  4. 4 Tetsuo Shima - Akira. ...
  5. 5 Kaguya Otsutsuki - Naruto. ...
  6. 6 Son Goku - Dragon Ball Super. ...
  7. 7 Simon - Gurren Lagann. ...

Adakah Gon menjadi pemburu percubaan pertama?

Selepas dipilih oleh hakim sebagai pemohon paling luar biasa, Hanzo dan Gon bersemuka terlebih dahulu. Gon tidak dapat ditandingi dalam pertempuran, tetapi keengganannya untuk menyerah menyebabkan Hanzo kalah dalam pertempuran—membuat Gon pemohon pertama yang lulus Peperiksaan Pemburu ke-287.

Mengapa Killua begitu lemah?

Ia juga merupakan sumber harapannya untuk melarikan diri daripada kehidupan yang telah ditentukan oleh keluarganya untuknya. Sejurus sebelum kejadian ini dalam soalan, Biskut menunjukkan bahawa kelemahan Killua adalah dia melawan dengan tujuan melarikan diri, dan nota lanjut bahawa ia akan menyebabkan Killua meninggalkan Gon untuk mati suatu hari nanti.

Siapa yang lebih berpotensi Gon atau Killua?

Killua dikatakan mempunyai potensi yang sangat besar, setanding dengan Gon sendiri. Dari masa ke masa, dia semakin kuat dan pada akhirnya, dia akan menjadi salah seorang yang paling kuat dalam siri ini.

Adakah Pitou lelaki?

Togashi mengesahkan Pitou untuk jadi lelaki.

Adakah Illumi dan hisoka telah berkahwin?

Sama ada mereka sudah berkahwin atau tidak masih menjadi misteri. Walau bagaimanapun, Yoshihiro Togashi, pencipta 'Hunter X Hunter,' menjadikan hubungan mereka kanon dalam Jilid 36, Bab 377 manga. Mangaka mendedahkan bahawa kedua-duanya mempunyai hubungan yang sangat tidak konvensional yang berlaku.

Adakah hisoka seorang yang jahat?

Hisoka sering dianggap sebagai penjahat yang sangat luar biasa, kerana dia mengalami gangguan personaliti antisosial walaupun sangat jahat.

Adakah Killua seorang penjahat?

Killua mungkin kawan baik Gon & kegemaran peminat dalam Hunter x Hunter, tetapi terdapat banyak masa di mana dia bertindak seperti penjahat. ... Walaupun dia semakin mempercayai dan mula melakukan perkara yang betul semakin banyak masa yang dia habiskan bersama Gon, masih terdapat beberapa contoh yang membuktikan Killua mempunyai apa yang diperlukan untuk menjadi penjahat jika dia mahu.

Berapa ramai orang yang telah Gon bunuh?

Sebelum Arka Semut Chimera, Gon sebenarnya tidak pernah membunuh sesiapa pun, kecuali beberapa hidupan liar untuk makanan. Walaupun betapa tenangnya dia melihat kematian, Gon sendiri tidak pernah menunjukkan satu kecenderungan membunuh sebelum ini. Dia malah secara tidak sengaja mempengaruhi Killua untuk menjauhkan diri daripada membunuh untuk beberapa lama.