Bila hendak meminati randvi ac valhalla?

Jika anda lebih suka menunggu sehingga hampir penghujung cerita untuk meminati Randvi (dengan itu memberi anda pilihan untuk meminati orang lain seperti Petra dan Tarben sementara itu), anda perlu menunggu sehingga perkahwinan Gunnar semasa The Forge and the Flame.

Bolehkah anda meminati Randvi dan mendapat pengakhiran yang baik?

Ringkasnya, pemain yang cuba mendapatkan pengakhiran terbaik dalam Assassin's Creed Valhalla tidak sepatutnya menyayangi Randvi semasa Taken for Granted. Sesungguhnya, peminat ini harus mengelak daripada pilihan dialog "Saya merasakan cara yang sama" dan sebaliknya memilih salah satu daripada dua pilihan yang lain.

Patutkah awak tidur dengan Randvi?

Jika anda tidak mahu menentang Sigurd, jangan tidur dengan Randvi selepas dia mencium awak di menara. Semua perkara yang baik kepada mereka yang menunggu. ... Sebaliknya, jika menahan diri bukan secawan teh anda dan anda mahu Eivor tidur dengan Randvi setiap peluang yang dia dapat, ingat Sigurd dan bagaimana anda mahu pengakhirannya.

Apa yang berlaku jika anda tidur dengan Randvi AC Valhalla?

Pilihan paling selamat di sini ialah memilih Saya mengambil berat untuk anda sebagai kawan. Tetapi jika anda mahu bercinta dengan AC Valhalla Randvi, semuanya tidak hilang. Anda akan dapat berhubung dengannya kemudian dengan selamat, selepas Sigurd dan Randvi berpisah. Dengan cara ini, anda tidak akan menyusahkan Sigurd dan mengambil risiko pengakhiran yang akan anda perolehi.

Adakah berpisah dengan Randvi membantu?

Sebaliknya, tunggu masa anda sebagai Randvi dan Sigurd akhirnya berpisah, dan kini anda boleh mengejarnya sebagai prospek. Jika anda secara sukarela berpisah dengan Randvi di mana-mana sahaja sebelum tamat, anda masih boleh mendapatkan pengakhiran yang baik dan menambal perkara selepas perpisahannya dengan Sigurd.

Assassin's Creed Valhalla - Randvi Romance + Break Up (Semua Pilihan)

Bolehkah anda berkahwin dalam AC Valhalla?

Pemain akan, sekali lagi, dapat mengejar kerakusan pilihan romantis sepanjang permainan, dengan peluang untuk terlibat dalam Perkahwinan Viking pilihan yang sangat nyata. Pengeluar utama Julien Laferriere dari Ubisoft Montreal mendedahkan ciri itu dalam temu bual dengan Eurogamer.

Bolehkah anda menyelamatkan Dag AC Valhalla?

Malangnya, anda tidak boleh menolak Dag.

Anda mesti mengalahkan Dag dan konfrontasi ini dianggap sebagai pergaduhan bos. Pilihan kedua, dan lebih penting, menanti anda sejurus selepas memenangi pertarungan – apabila Eivor akan berdiri di atas Dag yang hampir mati.

Apa yang berlaku jika anda berpisah dalam AC Valhalla?

Jika anda berpisah dengan Randvi selepas pertemuan pertama, tindakan anda tidak akan dikira sebagai Sigurd Strike dan mendorong anda ke arah Pengakhiran yang Baik. Lebih-lebih lagi, jika anda lebih suka tidak mengkhianati Sigurd, anda hanya perlu menunggu sehingga cerita itu berkembang kerana pasangan itu akhirnya akan berpisah (40 jam selepas cerita).

Apa yang berlaku kepada Sigurd dalam AC Valhalla?

Pengakhiran terbaik dalam Assassin's Creed Valhalla bermakna itu Sigurd memutuskan untuk tinggal di England bersama Eivor. Sigurd akan melepaskan gelaran yarl, mengenepikan dirinya dan melantik Eivor sebagai ketua baru puak Raven. Hubungan Eivor dengan Sigurd akan kekal mesra.

Bolehkah anda mempunyai pelbagai percintaan dalam AC Valhalla?

Tetapi apa yang benar-benar mengubah fikiran saya tentang pilihan percintaan di Valhalla ialah terdapat pilihan untuk lebih banyak hubungan jangka panjang. Dan, malangnya, anda hanya boleh memiliki satu daripada ini pada satu masa.

Berapakah kesudahan AC Valhalla?

Assassin's Creed Valhalla secara teknikalnya ada dua hujung, kerana perubahan penting yang mengubah pendapat Sigurd tentang Eivor memang memberikan akibat.

Berapa jam AC Valhalla?

130-160 Jam

Memainkan keseluruhan permainan asas Assassin's Creed Valhalla, tanpa sebarang DLC, akan mengambil masa antara 130 hingga 160+ Jam bergantung pada kelajuan yang anda lakukan. Ini termasuk menyelesaikan semua Misteri, Artifak dan menyelesaikan semua kawasan ganti.

Bolehkah evor berkahwin dengan Randvi?

Jika anda mahu meminati Randvi pada peluang pertama, anda perlu memilih pilihan dialog "Saya merasakan perkara yang sama." semasa Taken for Granted. Pada ketika ini Eivor dan Randvi akan ciuman, dan anda akan terkunci dalam hubungan itu, dengan implikasi cerita tidak dapat dipulihkan sejak itu.

Adakah Rowan atau Holger betul?

Rowan betul – Eivor mengatakan bahawa Holger memotong ekor kuda telah menurunkan nilai pasaran, dan oleh itu dia mesti membayar untuk keseluruhan kuda. Dia sebenarnya tidak mendapat balasan kuda itu. Holger akan berasa agak tidak berpuas hati, tetapi tidak akan membuat kecoh, jadi mereka berdua pergi.

Patutkah saya meminati Petra?

Romancing Petra juga merupakan pilihan terbaik kerana tiada potensi kesan negatif yang boleh ditimbulkan oleh percintaan mereka terhadap cerita Assassin's Creed Valhalla. ... Percintaan dengan Petra tidak ada kaitan dengan cerita itu, memberi peluang kepada pemain untuk memberi Eivor pasangan romantik yang membawa mereka kebahagiaan sebenar.

Bagaimana anda berkencan dengan Petra AC Valhalla?

Untuk meminati Petra, anda perlu melakukannya buka kunci Kabin Memburu dan selesaikan semua pencarian sampingannya – maka anda akan dapat pergi ke tarikh memanah dengannya. Selepas temu janji anda, jika anda bercakap dengannya semula, dia akan menyatakan perasaannya kepada anda – dan jika anda membalasnya, anda akan berpelukan di atas katil, atau sesuatu seperti itu.

Bolehkah anda mengelak daripada membunuh Dag Valhalla?

Tidak kira apa dialog yang anda pilih dalam AC Valhalla: A Brewing Storm, Dag akan melawan anda dalam pertarungan, dan Kematian Dag tidak dapat dihalang.

Adakah Hamtunscire penamat AC Valhalla?

Hamtunscire ialah salah satu kawasan permainan akhir akhir anda boleh menyimpulkan pencarian cerita utama Eivor di England, dan di sinilah anda akan mengumpulkan semua sekutu anda untuk melancarkan perang terakhir menentang Raja Wessex dan mendapatkan rumah baharu anda untuk rakyat anda.

Adakah pilihan penting dalam AC Valhalla?

Anda akan mempunyai banyak pilihan untuk dibuat sepanjang perjalanan anda dalam AC Valhalla. Memang benar bahawa kebanyakan keputusan ini tidak akan memberi kesan yang besar pada keseluruhan cerita, jadi dalam kebanyakan kes anda bebas memilih mana-mana yang anda rasa paling sesuai untuk Eivor anda.

Siapa yang boleh anda kahwini dalam AC Valhalla?

Senarai pilihan percintaan dalam Assassin's Creed Valhalla

  • Bil. Keperluan Bil Romantik: Cari sikatnya sebagai sebahagian daripada acara dunia Comb of Champions di Rygjafylke. ...
  • Petra. Keperluan Petra Romantik: Bina Hunter's Shack di penempatan. ...
  • Broder. Keperluan Romantik Broder: Bebaskan Anglia Timur. ...
  • Gunlodr. ...
  • Stigr. ...
  • Tarben. ...
  • Tewdwr. ...
  • Vili.

Apa yang berlaku jika anda berkencan dengan isteri Sigurd?

Fikiran anda, masih ada pilihan untuk berhubung dengannya, tetapi Sigurd masih akan mengetahuinya. Yang berkata, kemudian dalam cerita utama (SPOILERS AHOY), Sigurd dan Randvi dalam AC Valhalla akan putus. Jika anda bersamanya selepas itu berlaku, tidak akan ada mogok terhadap anda.

Patutkah saya biarkan Dag pergi ke Valhalla?

Pilihan terbaik di sini ialah berikan Dag kapaknya. Jika anda tidak melakukannya, ia akan mengubah pengakhiran permainan dan anda tidak akan mendapat pengakhiran sebenar untuk Assassin's Creed Valhalla. Jika anda tidak peduli apa pengakhiran yang anda perolehi, pilih mana-mana pilihan yang anda suka.

Apakah yang perlu saya katakan kepada Dag AC Valhalla?

Dag pilihan dialog

  • Sigurd akan meraikan pencapaian saya. Anda katakan bagaimana pencapaiannya tidak mengurangkan pencapaian ahli klan yang lain, kemudian memuji keberanian mereka.
  • Saya tidak mengaku sama dengan Sigurd. Anda memberitahunya bahawa anda tidak akan memperkecilkan kejayaan anda sendiri, dan anda berharap kemuliaan akan menemui semua orang yang berhak mendapatnya.
  • Diam, Dag.

Patutkah anda membenarkan Dag tinggal di penempatan AC Valhalla?

Apabila misi menyelamat untuk menyelamatkan Sigurd sudah siap, anda mempunyai pilihan untuk memintanya menyertai atau tinggal untuk melakukan sesuka hati. Dag berkata dia mesti tinggal di belakang untuk mengawasi penempatan itu. Sama ada anda memberitahunya bahawa dia mesti menyertai atau dia boleh melakukan apa yang dia mahu, Dag akan membuat pilihan untuk tidak menyertai perjalanan ini bersama anda.

Bolehkah anda menipu dalam AC Valhalla?

Dalam Assassin's Creed Valhalla, semua laluan cerita menuju ke Sigurd. ... Jika Sigurd mengetahui tentang hubungan itu, dia akan kurang berkemungkinan menemani Eivor dalam "pengakhiran yang baik." Oleh itu, walaupun secara teknikal Randvi melakukan perzinaan, ketidakbijaksanaan ini sebenarnya boleh memberi kesan besar pada kisah Assassin's Creed Valhalla.