Adakah daphne dan simon akan mempunyai anak?

Adakah Daphne hamil di Bridgerton? ya. Pada akhir episod, pasangan itu mengalu-alukan anak pertama mereka: a anak lelaki, yang akan menjadi Duke of Hastings seterusnya.

Adakah Duke dan Daphne mempunyai bayi?

Dan saya tidak boleh terus bertindak seolah-olah saya tidak mencintai awak." Akhirnya, Simon memutuskan dia tidak mahu bersendirian dan meninggalkan ikrar yang dia buat untuk tidak pernah mempunyai anak. Dalam adegan penutup Musim 1 Bridgerton, Daphne dan Simon mengalu-alukan anak pertama mereka.

Episod manakah Daphne hamil?

Dalam adegan kontroversi dalam episod 6 Bridgerton, Daphne memegang badan Simon padanya dan memaksanya untuk menyemainya selepas mengetahui sebab sebenar mengapa dia tidak boleh mempunyai anak.

Apa yang berlaku kepada Daphne dan Simon?

Bridgerton musim 1 berakhir dengan Simon dan Daphne akhirnya mendapat pengakhiran bahagia mereka, yang melegakan kerana siri ini kini bebas untuk meneroka kehidupan watak dan hubungan lain dalam Ton.

Adakah Daphne dan Simon bercerai?

Jika buku asal Bridgerton, yang ditulis oleh Julia Quinn, adalah sesuatu yang perlu dilalui, Daphne dan Simon tidak akan bercerai. Pasangan itu kekal bahagia berkahwin sepanjang siri buku dan sentiasa ada kemungkinan besar Page boleh kembali pada musim akan datang.

Bridgerton 1x08 - Simon dan Daphne mempunyai seorang anak lelaki

Adakah Simon gembira Daphne mengandung?

Adakah Daphne hamil di Bridgerton? ya. Pada akhir episod, pasangan itu mengalu-alukan anak pertama mereka: seorang anak lelaki, yang akan menjadi Duke of Hastings seterusnya.

Adakah Daphne dan Simon jatuh cinta?

Ia adalah situasi yang tegang, memandangkan perkahwinan itu telah dirancang kerana Simon dan Daphne dilihat bercium di taman. Mereka saling mencintai pada ketika ini, sudah tentu, tetapi mereka takut untuk menunjukkan perasaan sebenar mereka kerana takut ditolak.

Dengan siapa Daphne berakhir?

Selepas banyak pertimbangan, Daphne akhirnya memutuskan perkara itu Campbell dia mahu bersama. Walaupun ketegangan awal, kedua-duanya akhirnya bersatu.

Mengapa Simon menarik keluar bridgerton?

Dia berkata dalam siri itu dia tidak menjelaskan mengapa dia selalu menarik diri kerana dia fikir dia sudah tahu bagaimana bayi dibuat. Pada masa itu, tujuan keseluruhan wanita adalah untuk berkahwin dan mempunyai seramai mungkin bayi – ibu Daphne mempunyai lapan anak.

Mengapa Simon meninggalkan bridgerton?

Syukurlah sebab di sebalik pemergiannya bukan kerana sebarang perselisihan dengan Netflix atau kru produksi, jadi tiada drama di sana. Ia hanya kerana dia hanya pernah merancang untuk melakukan satu musim. Dia memberitahu Variety bahawa dia memasuki peranan itu kerana mengetahui dia hanya akan berada di musim pertama dari awal lagi.

Apa yang berlaku kepada Daphne pada penghujung Episod 7?

Episod ini berakhir dengan kedatangan Daphne — dalam keadaan pendarahan yang menyedihkan — walaupun impiannya untuk menjadi ibu, seperti Percubaan Marina untuk membuat teh abortif menyebabkan dia tidak sedarkan diri di atas lantai di rumah Featherington.

Kenapa Duke tidak boleh berkahwin dengan Daphne?

Semasa persembahan itu, watak utama Daphne Bridgerton (Phoebe Dynevor) mengatur hubungan cinta palsu dengan Simon Basset yang sedang merenung, Duke of Hastings (Rege-Jean Page). Duke telah bersumpah tidak akan berkahwin atau mempunyai anak untuk memutuskan talian keluarganya untuk selama-lamanya, sebagai tindakan dendam terhadap arwah bapanya yang kejam.

Adakah Daphne mempunyai anak?

Di Bridgerton, Daphne dan Simon mempunyai seorang anak lelaki, yang mengubah buku itu, menyelesaikan plot utama dan mengubah kisah Daphne dan Simon pada musim akan datang. Pada penghujung musim Bridgerton 1, Daphne dan Simon mengalu-alukan seorang anak lelaki ke dalam keluarga mereka, yang mengubah perjalanan cerita mereka.

Siapakah Penelope Featherington berkahwin?

Dia berterima kasih kepada Penelope kerana menjadi kawan baik dan nampaknya dia ditakdirkan untuk selama-lamanya jatuh cinta dengannya dan tidak pernah mendapat balasan. Walau bagaimanapun, dalam novel, Penelope dan Colin akhirnya berkahwin dengan buku keempat dalam siri Bridgerton Julia Quinn yang memfokuskan pada percintaan mereka.

Adakah Wilke dan Daphne berkumpul?

Pada prom Carlton, Daphne berhadapan dengan Wilke tentang sekolah berasrama penuh, dan dia memberitahunya dia menunggu sehingga selepas prom untuk bercakap mengenainya. ... Ia kemudiannya mendedahkan bahawa Daphne dan Wilke tidak mahu mencuba hubungan jarak jauh, jadi mereka memutuskan hubungan itu.

Mengapa Daphne menangis pada penghujung Episod 7?

Dia datang haid. Dia menangis dalam pelukan ibunya. Semasa dia menangis, mata Simon dipenuhi ketika dia menonton konsert itu. Ia adalah detik yang menyayat hati bagi Daphne, dan ini mungkin bermakna perkahwinan dia dan Simon hanya atas nama.

Mengapakah Daphne marah kepada Simon?

Kira-kira tiga perempat daripada buku itu, Daphne berang kerana Simon telah berbohong kepadanya tentang ketidakupayaannya untuk mempunyai anak, dengan itu menghalangnya daripada menjadi seorang ibu.

Mengapa Daphne marah pada Simon?

Selepas Daphne menyedari Simon telah menggunakan kaedah tarik keluar untuk menghalang mereka daripada mengandung (tanpa dia sedar kerana dia memasuki perkahwinan tanpa apa-apa jenis pengetahuan seksual atau kesuburan) dia marah dan mengambil perkara ke tangannya sendiri.

Eloise bridgerton berkahwin dengan siapa?

Dia juga cukup berani untuk bercakap tentang cara wanita mengandung anak, yang mengejutkan ibunya (Ruth Gemmell). Peminat mungkin terkejut mendengar Eloise akhirnya menetap dengan suami - Sir Phillip Crane (Chris Fulton).

Adakah Daphne mempunyai bayi di Frasier?

Pada episod akhir Niles dan Daphne mempunyai seorang anak dan menamakannya David Crane. Kanak-kanak itu dinamakan untuk David Angell. Dalam siri akhir rancangan itu, satu-satunya watak yang hadir ialah siri tetap. Ada Daphne, Martin, Nil dan sudah tentu, Frasier.

Mengapa Rege Jean Page tidak kembali?

"Regé tidak akan kembali Bridgerton kerana perbezaan kreatif dengan [penerbit eksekutif] Shonda Rhimes dan pasukannya," kata sumber Hollywood kepada Page Six. ...

Adakah Simon melamar Daphne?

Simon tiba tepat pada masa itu. Nigel bangun dan meminta Daphne mengahwininya, yang Simon panggil cadangan paling tidak romantis. Di taman, Simon sebaliknya mencadangkan bahawa, sebagai penyelesaian kepada kedua-dua masalah mereka, mereka berpura-pura meminang satu sama lain.

Siapa yang menghamili Marina?

Pada akhir musim 1, ia telah mendedahkan bahawa Marina telah dibunuh oleh Polo, dan jenayah itu telah ditutup oleh teman wanita lamanya, Carla (Ester Expósito). Kerana Marina mengandungkan anaknya, Nano (Jaime Lorente) dituduh melakukan pembunuhan itu dan dihantar ke penjara.

Adakah Miss Thompson kehilangan bayinya?

Dalam persembahan itu, Marina terselamat dan begitu juga kehamilannya, tetapi ingat, ini semua fiksyen.

Adakah Simon tidak akan kembali ke Bridgerton?

Maaf peminat "Bridgerton", tetapi Musim 2 tidak akan menyertakan Duke of Hastings. Siri terbitan Shonda Rhimes, yang mengikuti keluarga kelas atasan pada 1813 masyarakat London, mengumumkan pada hari Jumaat dalam satu kenyataan bahawa Regé-Jean Page, yang memainkan watak diraja Simon Basset, tidak akan kembali ke rancangan popular.