Dalam keluarga addams?

Keluarga Addams pada asalnya disertakan (menggunakan nama yang diberikan kepada mereka untuk siri televisyen 1964) Gomez dan Morticia Addams, anak-anak mereka Wednesday dan Pugsley, ahli keluarga rapat Uncle Fester dan Nenek, butler mereka Lurch, dan sotong peliharaan Pugsley, Aristotle.

Apa yang dikatakan dalam Keluarga Addams?

Moto Keluarga Addams, "Sic gorgiamus allos subjectatos nunc, " diterjemahkan kepada "Kami dengan senang hati menjamu mereka yang akan menundukkan kami." Morticia menyatakan bahawa mereka bukan hanya kata-kata yang cantik, tetapi mereka juga mencipta tema larian sepanjang filem tentang pesta manusia.

Apakah watak Keluarga Addams yang sepatutnya?

Watak Keluarga Addams termasuk Gomez, Morticia, Uncle Fester, Lurch, Nenek, Wednesday dan Pugsley. Addamses ialah penyongsangan satira bagi keluarga Amerika yang ideal; sebuah puak sipi dan kaya yang menggemari perkara yang mengerikan dan tidak menyedari bahawa orang menganggap mereka aneh atau menakutkan.

Adakah keluarga Addams mati atau hidup?

Hanya empat daripada lapan ahli asal yang masih hidup. Blossom Rock, yang memainkan watak Grandmama Addams, meninggal dunia pada tahun 1978, pada usia 82 tahun. ... Dan bekas pelakon kanak-kanak Jackie Coogan (The Kid), yang memainkan watak Uncle Fester, meninggal dunia akibat serangan jantung pada tahun 1984, pada usia 69 tahun.

Bagaimanakah mereka melakukan sesuatu dalam filem Keluarga Addams?

Chris akan memakai pelbagai pergelangan tangan palsu. Untuk tangkapan depan, atas dan profil, Chris akan baring menghadap ke bawah di atas boneka mekanik kereta, lengannya dihulurkan, memakai lengan hitam. Pergelangan tangan palsu akan ditambah, dipusingkan ke atas, memberikan ilusi bahawa tubuhnya yang hilang berada di atas.

Pengenalan Keluarga Addams

Adakah Morticia Addams vampire?

Dalam filem, dia digambarkan dengan cahaya hantu di sekeliling matanya, tetapi itu bukan tanda vampire. Jika sesuatu perkara ghaib sedang berlaku, Morticia mungkin dilihat sebagai ahli sihir, tetapi tiada bukti nyata dia adalah vampire.

Di manakah Keluarga Addams mendapat wang?

Kebanyakan kekayaan mereka adalah disebabkan aktiviti perniagaan Gomez Addams. Watak itu digambarkan sebagai banyak melabur di Wall Street, dan memiliki berbilang perniagaan di seluruh dunia. Ini termasuk lombong uranium, ladang haiwan eksotik, lombong garam, dan juga kilang yang mengeluarkan batu nisan.

Siapa yang telah meninggal dunia daripada Keluarga Addams?

Felix Silla, pelakon yang paling terkenal kerana memainkan watak Cousin Itt yang berbulu dalam sitkom "The Addams Family," meninggal dunia pada 16 April. Dia berusia 84 tahun. Puncanya adalah kanser, kata wakil Encik Silla, Bonnie Vent, dalam satu kenyataan.

Siapa watak Keluarga Addams yang paling popular?

Keluarga Addams: Setiap Watak Utama Tunggal, Kedudukan

  • 3 RABU.
  • 4 UNCLE FESTER. ...
  • 5 LURCH. ...
  • 6 PERKARA. ...
  • 7 PUGSLEY. ...
  • 8 DEBBIE. ...
  • 9 NENEK ADDAMS. ...
  • 10 SEPUPU ITT. Bertubuh pendek tetapi berperwatakan besar, Cousin Itt ialah salah satu watak yang paling diingati dalam Keluarga Addams atas sebab-sebab yang jelas. ...

Di manakah keluarga Addams tinggal?

Dalam siri komik asal mereka tinggal di a rumah gothic di Cemetery Ridge. Menurut siri televisyen, kediaman itu adalah rumah agam yang suram bersebelahan dengan tanah perkuburan dan paya yang terletak di sebuah bandar Amerika yang tidak dinyatakan. Dalam muzikal (pertunjukan pertama di Chicago pada 2009), rumah itu terletak di Central Park.

Apakah rupa Cousin It pada Keluarga Addams?

Cousin Itt ialah makhluk kecil yang berperawakan, bentuknya yang kelihatan terdiri sepenuhnya daripada rambut separas lantai. Dia mempunyai IQ 320, sering memakai topi bowler dan cermin mata hitam, dan bercakap dengan nada tinggi yang hanya difahami oleh ahli keluarga yang lain.

Mengapa Gomez memanggil Morticia Cara Mia?

Nama haiwan peliharaan Gomez untuk Morticia juga mempunyai makna penyayang yang sama ialah "Cara Mia" (Bahasa Itali), "Querida"/"Querida Mia" (Bahasa Sepanyol), "Cara Bella" (Bahasa Sepanyol secara literal untuk "muka cantik"; Bahasa Itali untuk "sayang cantik").

Apa yang dikatakan oleh Sepupunya?

Apabila Gomez bertanya kepadanya apa yang ada di bawah semua rambut, Sepupu Itt menjawab "Akar". Orang di luar keluarga Addams biasanya tidak dapat memahaminya, walaupun, dalam episod "" sitkom itu, Morticia dan Gomez mengajar Cousin Itt untuk bercakap dengan suara yang mudah difahami.

Adakah Uncle Fester benar-benar abang Gomez?

Filem. Dalam filem itu, Keluarga Addams, Fester (lakonan Christopher Lloyd) ialah abang kepada Gomez Addams yang telah lama hilang. ... Ia kemudiannya mendapati bahawa Gordon sebenarnya Fester, ditemui oleh Abigail; kemalangannya telah menyebabkan dia mengalami amnesia, yang akhirnya sembuh dengan sambaran petir di kepalanya.

Berapa umur Wednesday Addams?

Penampilan dan keperibadian. Wednesday Addams ialah a 13 tahun yang taksub dengan kematian. Rabu melakukan kebanyakan eksperimennya pada abangnya Pugsley Addams untuk "seronok" atau untuk hukuman.

Mengapa dia dinamakan Wednesday Addams?

The New Yorker (1938-1988)

Addams, dengan cara ini, tidak menamakan mana-mana watak Keluarga Addams sehingga mereka dibangunkan untuk televisyen pada tahun 1960-an. Dia menamakan Rabu selepas sajak taska “Anak Isnin,” yang merangkumi baris “Anak Rabu penuh celaka.”

Yang mana dahulu Munsters atau Addams?

Selepas merakam persembahan perintis pada Mac 1964 (mungkin hanya selepas The Munsters merakam persembahan mereka?), Keluarga Addams memulakan kerjaya pertama di ABC pada 18 September 1964. The Munsters mengikuti CBS pada 24 September 1964.

Siapa yang mencipta Keluarga Addams?

Bapa Keluarga Addams Charles Addams ialah pencipta Keluarga Addams — bintang kartun majalah yang sesat dan mengerikan, rancangan TV dan dua filem. Menurut mereka yang mengenalinya, Addams adalah pelik seperti beberapa wataknya.

Di manakah perkara itu datang daripada Keluarga Addams?

Benda lazimnya muncul dari satu siri kotak, satu di setiap bilik di rumah agam Addams, walaupun dia kadang-kadang muncul dari sebalik tirai, dalam pasu tumbuhan, atau tempat lain.

Apakah perkara berbulu pada Keluarga Addams?

Sepupu Itt dalam 'The Addams Family' 'Memba Dia?!

Felix Silla terkenal kerana memainkan watak saudara berbulu Cousin Itt -- bertentangan bintang besar seperti John Astin, Carolyn Jones dan Ted Cassidy -- dalam rancangan televisyen '60-an yang menyeramkan dan kooky "The Addams Family." Cuba teka bagaimana rupa dia sekarang!