Siapa yang meninggal dunia pada pemetik Amerika?

Seminggu sebelum Thanksgiving, Mike Wolfe dan Frank Fritz mendedikasikan rancangan mereka "American Pickers" untuk Morkunas, yang meninggal dunia pada 8 Ogos 2017 akibat limfoma Non-Hodgkin, CNS primer; kanser yang agresif dalam otak.

Bagaimanakah Frank pada American Pickers mati?

Adakah Frank dari American Pickers mati? Kehilangan bintang itu dari rancangan itu membawa khabar angin bahawa dia telah mati. Pada musim lalu, penurunan berat badannya yang mendadak juga membawa dakwaan ini, apatah lagi masalah kesihatan yang dihadapinya. Walau bagaimanapun, Frank masih hidup dan menendang.

Adakah Danielle berkahwin dengan Mike di American Pickers?

Pasangan itu akhirnya bercerai. Dia bercakap tentang perkara ini semasa wawancara 2012 dengan WQAD-TV. Mengenai hubungan itu, dia berkata, "kemasyhuran dan kemasyhuran tidak mudah untuk (Kuat) berurusan, sama sekali. Jadi hubungan itu akhirnya tidak berjaya."

Adakah Danielle masih menyertai American Pickers pada 2021?

Pada masa ini, "American Pickers" sedang menyiarkan Musim 22, dan setakat ini, Danielle masih dalam episod. Dia masih disenaraikan sebagai salah seorang pelakon di halaman IMDB rancangan itu juga.

Apa yang salah dengan Frank di American Pickers?

Frank Fritz dari American Pickers saluran History mendedahkan di media sosial pada 2013 bahawa dia melawan penyakit Crohn. ... "Saya mempunyai penyakit yang dipanggil [penyakit] Crohn, yang kadang-kadang sukar untuk ditangani. Saya mula menurunkan berat badan dan berlari dengannya!

Pemetik Amerika Melakonkan Perubahan, Yang Meninggal Dunia & Detik Tragis Dijelaskan

Mengapakah Frank tidak menyertai American Pickers lagi?

Akhirnya, pada Julai 2021, Frank Fritz muncul dan memecah kesunyian, menjelaskan mengapa dia tidak lagi menjadi sebahagian daripada rancangan itu yang menjadikannya superstar TV realiti. ... Dia tidak dapat membuat penggambaran "American Pickers" pada 2020-2021 kerana dia perlu sembuh dari pembedahan belakang.

Apa yang berlaku kepada lelaki gemuk kecil di American Pickers?

Episod terakhir Fritz disiarkan pada Mac 2020. Dia tidak kembali untuk kumpulan episod terbaharu siri ini, yang difilemkan di tengah-tengah pandemik coronavirus yang sedang berlangsung, memetik pembedahan belakang dan komplikasi berterusan daripada penyakit Crohn. ... "Pertunjukan itu condong ke arahnya 1,000 peratus," katanya.

Adakah Frank di American Pickers dipecat?

Bekas bintang American Pickers, Frank Fritz, bercakap mengenainya tembakan baru-baru ini daripada siri realiti dan pertelingkahan seterusnya dengan bekas hos bersama Mike Wolfe. ... Bulan lepas, telah disahkan bahawa Fritz tidak akan kembali ke siri History Channel.

Adakah American Pickers berpecah?

Perpisahan 'American Pickers': Danielle Colby 'sangat sedih' dengan pemergian Frank Fritz. Mereka sedang memungut kepingan. Bintang "American Pickers" Danielle Colby berkata pada hari Isnin dia "sangat sedih" dengan pemilih Frank Fritz keluar dari rancangan itu dan dia berharap dia "menerima semua bantuan yang dia perlukan."

Adakah American Pickers akan tamat pada 2020?

Tidak, 'American Pickers' Tidak Dibatalkan, tetapi Terdapat Beberapa Perubahan Sedang Dibuat.

Adakah Danielle di American Pickers mempunyai bayi?

Sebelum dia mendapat kemasyhuran semasa dipaparkan di American Pickers, Colby menjalani kehidupan yang sederhana dengan bekas suaminya Chad Cushman. Kedua-duanya berkahwin pada 2004 dan berkongsi dua orang anak, mereka anak Miles, dilahirkan pada tahun 1996, dan anak perempuan mereka Memphis, dilahirkan pada tahun 2000.

Adakah Danielle Colby meninggalkan rancangan American Pickers?

Menurut sumber, Danielle dan Mike pergi jauh ke belakang, dan yang terakhir membawa Danielle ke rancangan itu dan memberinya jawatan yang disandangnya. Walau bagaimanapun, 'American Pickers' telah melalui masa yang sukar sejak itu pengeluaran dihentikan kerana penutupan Covid-19. ...