Adakah bonnie mati dalam musim 8?

Bonnie terpaksa hidup. Stefan membuat pengorbanan muktamad, tetapi akhirnya menemui penebusan (dan Lexi).

Adakah Bonnie Bennett mati dalam Musim 8?

Akhirnya, Kelly mendedahkan bahawa rancangan Katherine adalah untuk mengalih perhatian mereka dengan kebakaran rumah sementara Vicki Donovan yang kini telah dibangkitkan telah kembali dan mula membunyikan loceng Maxwell untuk membawa api neraka ke Mystic Falls; semasa loceng berbunyi, Bonnie jatuh ke tanah, hidung berdarah, dan mungkin mati.

Apakah yang berlaku kepada Bonnie pada penghujung Musim 8?

Semasa siri akhir siri Vampire Diaries, dibantu oleh nenek moyangnya, Bonnie menyelamatkan Mystic Falls daripada api neraka. Apabila peminat kali terakhir melihat Bonnie, dia sedang bersiap untuk meninggalkan kampung halamannya dan mengembara ke seluruh dunia. ... Jadi walaupun meninggalkan dunia untuk mengembara, Bonnie akhirnya menemui jalan pulang ke rumahnya di Mystic Falls.

Adakah Bonnie mati dalam episod terakhir?

Pada permulaan siri akhir, nampaknya kematian Bonnie akan menjadi pemangkin yang membawa Elena kembali. Dalam episod sebelum ini, Bonnie telah rebah selepas hampir tidak terselamat daripada letupan di perkahwinan Stefan dan Caroline.

Apakah yang dibisikkan Stefan kepada Elena dalam perlawanan akhir?

Semasa kedua-duanya berkongsi pelukan, Stefan membisikkan sesuatu yang tidak jelas ke telinga Elena dan sebaik sahaja Bonnie memecahkan jampi tidur, Elena mendedahkan apa yang Stefan katakan: kata-kata terakhirnya adalah untuk Caroline. "Suatu hari, apabila anda bangun, beritahu Caroline saya mendengarnya.

The Vampire Diaries: 8x16 - Bonnie hampir mati, melihat Elena di dalam kepalanya dan bangun [HD]

Bagaimanakah Damon mati?

Selepas Joseph menyuntik Damon dengan vervain, Damon membunuhnya, tetapi Dr Whitmore memasuki bilik itu tidak lama selepas itu dan menyuntik Damon dengan satu lagi dos vervain. Apabila dia bangun dia diikat pada meja dan Dr. Whitmore memotong sebelah matanya, untuk mencuba dan mengkaji kebolehan penyembuhan vampire.

Siapa yang memainkan Elena musim 8?

Selepas 8 musim melindungi Mystic Falls daripada ancaman ghaib, Stefan Salvatore (Paul Wesley) meninggal dunia dalam siri akhir The Vampire Diaries. Dalam tindakan yang tidak mementingkan diri sendiri, Stefan mengorbankan dirinya supaya abangnya Damon (Ian Somerhalder) dapat berbahagia selamanya bersama Elena (Nina Dobrev).

Adakah Bonnie Bennett sudah mati?

Bonnie pertama kali mati dalam musim 4 apabila dia menghidupkan semula Jeremy. Dia kembali ke negeri orang hidup pada musim 5 tetapi hanya dengan menjadi sauh kepada Other Side. Kematian keduanya berlaku pada musim yang sama apabila dia dan Damon terperangkap dalam dunia penjara era 90-an selepas The Other Side runtuh.

Siapa yang berakhir dengan siapa di Vampire Diaries?

Siapa yang buat Elena berakhir dengan di penghujung The Vampire Diaries? Sebaliknya, Elena terus berkahwin dengan Damon dan hidup bahagia bersamanya. Apabila dia meninggal dunia, Elena mendapat ketenangan dengan Mak Cik Jenna, ibu Miranda, bapa Grayson, dan Pakcik John Gilbert.

Apakah yang Bonnie buka apabila Enzo meninggal dunia?

Cade mempunyai jawapan, tetapi dia tidak memberikannya secara percuma. Kematian Enzo dan trauma emosi yang amat besar yang Bonnie rasakan melihatnya mati, menyebabkan dia tercipta "letupan psikik yang kuat" yang mencipta keseluruhan dimensi untuk roh Enzo masuk selepas kematian.

Mengapa Elena Gilbert tiada dalam musim 7?

Mengapa Elena Gilbert tiada dalam musim 7? Berikutan catatan emosinya, Nina memperincikan alasannya untuk meninggalkan rancangan itu dalam temu bual dengan Majalah Diri. Dia berkata bahawa sejak dia memulakan rancangan itu sebagai seorang muda berusia 20 tahun, dia mahu meneruskan pertumbuhannya sebagai seorang pelakon di luar rancangan itu.

Apakah kereta yang dipandu Stefan pada musim 8?

Kereta Stefan ialah sebuah merah 1963 Porsche 356B Karmann Coupe.

Bagaimanakah Elena bangun dalam Musim 8?

Selepas pelukan menangis dan mengucapkan selamat tinggal, Stefan pergi ke alam akhirat. Elena akhirnya bangun kerana Bonnie telah memecahkan mantera ke atasnya. Elena bersatu semula dengan Damon dan ahli kumpulan yang lain. Elena memberi Caroline mesej yang dibisikkan Stefan ke telinganya, mengatakan dia memang mendengar mesej suaranya dan akan mencintainya selama-lamanya.

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Dan ya, rancangan itu kemudiannya mengesahkan bahawa Damon dan Elena mempunyai beberapa anak - Jenna, Sarah Lillian dan seorang anak lelaki, Grayson.

Mengapa Bonnie dibunuh?

Bonnie sendiri telah meninggal dunia beberapa kali dan sepatutnya Dibunuh Untuk Real pada akhir musim 5 (untuk benar-benar meletakkan perkara ini dalam perspektif, Plec berkata dia memerlukan Bonnie untuk mati dengan sebenar-benarnya kerana dia telah mati berkali-kali jadi ia "memurahkan" kepentingan .... pada akhir musim yang sama Plec membangkitkan Alaric yang telah mati ...

Adakah Alaric Saltzman sudah mati?

Alaric mati dalam pelukan Damon selepas Elena lemas, tetapi kelihatan kepada Jeremy sebagai hantu untuk mengucapkan selamat tinggal.

Berapa kali Alaric meninggal dunia?

Alaric Saltzman (Matt Davis) mungkin telah dibunuh lebih banyak kali berbanding watak lain dalam rancangan yang mengisahkan tentang mayat hidup, tetapi dia masih boleh berbangga bahawa dia seorang manusia yang sihat dan hidup. ALARIC TERHADAP KERETA: Alaric's kematian keempat berlaku semasa menyelamatkan nyawa Jeremy Gilbert.

Siapa yang menggantikan Elena dalam Vampire Diaries?

'Diari Pontianak': Nikki Reed Menggantikan Nina Dobrev Sebagai Elena? The Vampire Diaries musim ke-8 sedang dalam penerbitan dan peminat siri ghaib sedang menunggu untuk melihat Nina Dobrev kembali ke rancangan itu selepas pemergiannya.

Adakah Elena Gilbert memakai rambut palsu dalam Musim 8?

Walaupun kebanyakan orang menjangkakan pelakon akan menjalani solekan atau perubahan rambut, adalah mengejutkan apabila mengetahui bahawa gaya rambut watak sebenarnya adalah rambut palsu, bukan potongan rambut. ... Tidak semuanya sudah tentu, tetapi dia memakai rambut palsu dalam dua peranannya daripada Elena dan Katherine.

Adakah Elena dan Katherine kembar dalam kehidupan sebenar?

Mereka tidak berkaitan secara biologi, namun kedua-duanya kelihatan sama. Ambra terbang ke seluruh negara untuk bertemu dengan kembarnya yang tidak dikenali dan ibunya secara peribadi, dan keseluruhan pengalaman itu telah dirakamkan dalam video YouTube yang dimuat naik pada hari Isnin, 31 Ogos.

Adakah Damon Salvatore benar-benar mati?

Stefan menyelamatkan Damon, yang kini seorang manusia, dan mati bersama Katherine. Bonnie berjaya mematahkan mantra yang telah Kai berikan pada hidupnya dan Elena. Elena bangun semasa pengebumian Stefan, di mana Damon dan Caroline mengucapkan selamat tinggal kepada Stefan.

Mengapa Elena meninggalkan Stefan?

Stefan kemudiannya berpisah dengan Elena pada awal musim keempat kerana dia mula menyedari bahawa dia mempunyai perasaan terhadap Damon.

Siapa yang berkahwin dengan Stefan?

Stefan Salvatore dan Caroline Forbes'perkahwinan.