Adakah gina colangelo telah berkahwin?

Oliver Tress ialah Gina Suami Colangelo. Oliver adalah ahli perniagaan dan usahawan yang menguntungkan. Oliver Bonas ialah model cara hidup yang terkenal yang dimilikinya.

Siapa Oliver Bonas?

Oliver Bonas ialah seorang Kedai peralatan rumah dan pakaian yang berpangkalan di UK yang membuka kedai pertamanya di Fulham Road, London. Diasaskan pada 1993 oleh Oliver Tress, dan sehingga 2019, terdapat 85 kedai di UK. Tress ialah ketua eksekutif.

Siapakah Gina Coladangelo berkahwin juga?

Jika kita ambil kes Gina, yang telah berkahwin dengannya Oliver Tress sejak 2009 dan mempunyai tiga orang anak dengannya, hakikat bahawa dia telah menjalinkan hubungan sulit dan kini nampaknya meninggalkan Oliver untuk tinggal bersama Matt Hancock mungkin sebahagian besarnya tidak relevan dengan penyelesaian masalah kewangan antara mereka.

Bilakah Gina berkahwin?

Dia dan Tress berkahwin 2009 dan Coladangelo telah menghabiskan beberapa tahun kebelakangan ini bekerja sebagai pengarah pemasaran dan komunikasi untuk firma suaminya di samping kerjanya untuk Jabatan Kesihatan dan Penjagaan Sosial.

Apakah yang dilakukan oleh Gina Colangelo?

Gina Colangelo berkhidmat sebagai pengarah bukan eksekutif di Jabatan Kesihatan dan Penjagaan Sosial, menurut Yahoo News. Dia juga pengarah komunikasi untuk Oliver Bonas, syarikat fesyen dan perkakas rumah suaminya.

Video hubungan sulit Matt Hancock mencium Gina Coladangelo di pejabatnya WORLD EXCLUSIVE

Adakah Oliver Bonas masih berdagang?

Oliver Bonas ialah peruncit gaya hidup unik yang diasaskan pada tahun 1993 dengan hampir 80 kedai di UK. ... Pengembangan antarabangsa kini terhad kepada dalam talian – Oliver Bonas mengendalikan tapak web transaksi di AS dan Ireland, tetapi dengan kedatangan Brexit, pergantungan pada pasaran UK sahaja mungkin berubah.

Adakah Oliver Bonas pereka?

Lebih dua dekad kemudian, Oliver Bonas telah berkembang daripada menyusun reka bentuk orang lain kepada mencipta rekaan kami sendiri. Pasukan pereka kami kini mengambil semangat penerokaan Olly dan menyalurkannya ke dalam koleksi fesyen dan perkakas rumah kami.

Berapakah bilangan pekerja yang ada pada Oliver Bonas?

Tetapi meremehkan kuasa kebolehan unik yang membahayakan anda – Oliver Bonas mempunyai hampir 80 kedai di seluruh negara dan mempekerjakan lebih daripada 1000 pekerja.