3 Skrin Skrin hebat untuk Windows 10

Mari kita jujur ​​di sini, screensaver tidak lagi digunakan secara meluas seperti dulu. Orang-orang cenderung lebih suka kertas dinding hari ini daripada pemandangan animasi. Namun, masih ada yang menyukai idea screensaver untuk PC Windows mereka, dan kami tidak boleh memberitahu mereka untuk tidak menyukainya kerana kami semua percuma!

Skrin untuk Windows 10

Skrin Moonlit Ship , Japan Spring dan Live Pebble adalah beberapa screensaver terbaik yang kami temui sejak sekian lama. Sebenarnya, Moonlit Ship adalah screensaver pertama yang saya gunakan sejak 10 tahun kebelakangan ini, jadi saya agak yakin dengan apa yang diharapkan. Saya dapat memastikan dengan pasti bahawa screensaver cantik, walaupun, sejak akhir-akhir ini, saya tidak lagi menganggapnya menarik, tetapi mereka meninggalkan sedikit sesuatu di desktop anda, terutamanya untuk kanak-kanak yang tertarik.

Penjimat skrin Kapal Bulan

Skrin untuk Windows 10

Ketika memuat turun dan memasang Moonlit Ship, hanya memerlukan beberapa minit. Seperti yang dijangkakan, waktunya akan berdasarkan pada kelajuan Internet anda dan kekuatan komputer anda. Setelah dipasang, anda akan menyedari dengan segera mengapa screensaver ini dianggap elegan. Itu tidak melunturkan fikiran anda, hanya meninggalkan anda dengan perasaan tenang.

Apa yang kami dapat di sini adalah pemandangan di mana gelombang membelai kapal, dan di kejauhan, bulan memandang ke bawah dari langit malam. Cukup cantik, elegan, dan direka secara profesional. Kami melihat ini sebagai gambaran semula jadi yang realistik, tetapi ada juga percintaannya. Ingin menggunakan komputer Windows anda untuk mengagumkan separuh kutu buku anda yang lain? Penjimat skrin ini boleh melakukan silap mata, atau mungkin kita terlalu banyak mengatasi diri kita sendiri.

Dari segi grafik, ia sangat kaya dan halus, kita tidak melihat banyak perkara ini di screensaver percuma hari ini, atau pada masa lalu. Selanjutnya, ingat bahawa Moonlit Ship akan berfungsi pada semua Windows. Muat turun Moonlit Ship dari laman web rasmi.

Baca: Adakah Screensaver perlu dan masih diperlukan.

Penjimat skrin Jepun Spring

gambar skrin

Ini adalah satu lagi screensaver yang cenderung kita nikmati. Tidak sehebat Moonlit Ship, tetapi itu tidak menjadi masalah jika anda mencari screensaver yang tidak gelap dan emosional. Pemasangannya sama, dan ia akan berfungsi pada jumlah sistem operasi yang sama. Muat turun Jepun Spring.

Penjimat skrin sungai

pelindung skrin

Kami suka yang ini kerana sangat jelas dan senang dilihat. Tidak ada banyak yang berlaku selain pergerakan air dan suara latar gelombang dan burung. Begitu lancar, tidak mengganggu, dan kami sangat menikmatinya. Penjimat skrin ini juga tersedia untuk Windows XP hingga Windows 10. Muat turun Sungai.

Screensaver sering menggabungkan perisian lain, jadi anda harus waspada ketika proses pemasangan sedang berlangsung dan memilih tawaran pihak ketiga yang mungkin dibuat.

Catatan ini akan menarik minat anda sekiranya anda seorang pencinta Screensaver.

Original text


Penjimat skrin Kapal Bulan