Perisian Pemulihan Data Percuma: Pulihkan fail & folder yang dipadamkan

Adakah anda ingin memulihkan atau memulihkan fail, folder, dan data yang dihapuskan yang mungkin anda telah hapus walaupun dari Tong Kitar Semula? Maka yang anda perlukan adalah perisian pemulihan data yang baik . Kami telah melihat beberapa perisian percuma yang dapat membantu anda memulihkan data dari CD DVD - kini terdapat beberapa perisian percuma untuk Windows, yang dapat membantu anda mendapatkan kembali fail yang hilang yang telah anda hapus secara tidak sengaja.

Perisian Pemulihan Data Percuma untuk Windows 10

Berikut adalah beberapa Perisian Pemulihan Data percuma untuk memulihkan fail & folder yang dihapuskan di Windows 10:

  1. Recuva
  2. Alat Pemulihan Fail Windows dari Microsoft
  3. Edisi Percuma Pemulihan Data Kuasa MiniTool
  4. Alat Pemulihan Data Stellar Phoenix Windows
  5. Pemulihan Pandora
  6. FreeUndelete Portable
  7. Wizard Pemulihan Data EASEUS Edisi Percuma
  8. Pemulihan Fail PC-Inspector
  9. Pembaca NTFS
  10. Glary UnDelete
  11. Avira UnErase Peribadi
  12. PartitionGuru
  13. Pemulihan.

Kami telah menghubungkan dengan perisian pemulihan fail yang berkenaan di atas dan akan membincangkan hanya Recuva yang popular dalam catatan ini.

Pulihkan fail & folder yang dipadamkan

Perisian Pemulihan Data Percuma untuk memulihkan fail & folder yang dihapuskan

Recuva adalah perisian pemulihan data percuma yang memulihkan fail yang dipadamkan dari komputer Windows 10/8/7, Recycle Bin, kad kamera digital, atau pemain MP3 anda.

Sebaik sahaja anda menyedari bahawa anda telah memadamkan beberapa fail dan ingin memulihkannya, hentikan penggunaan komputer dan pasang dan jalankan fail untuk membatalkan penghapusan fail.

Ciri-ciri Recuva:

  • Batalkan penghapusan fail di komputer anda. Memadamkan fail secara tidak sengaja? Recuva membawa fail yang hilang di komputer, pemacu USB, kamera atau iPod anda.
  • Pemulihan dari cakera yang rosak atau diformat. Walaupun anda telah memformat pemacu sehingga kelihatan kosong, Recuva masih dapat mencari fail anda di atasnya.
  • Pulihkan e-mel yang dipadamkan. Mengosongkan sampah e-mel anda dan memerlukannya kembali? Recuva membuat anda dilindungi dengan sokongan penuh untuk Microsoft Outlook Express, Mozilla Thunderbird, atau Windows Live Mail.
  • Pulihkan muzik iPod yang dipadamkan. Memadamkan muzik dari pemain iPod atau MP3 anda? Tidak ada masalah, Recuva akan mendapatkannya kembali untuk anda bersama dengan data trek tambahan.
  • Pulihkan dokumen Word yang belum disimpan. Adakah Microsoft Word crash atau adakah anda lupa menyimpan dokumen Word yang penting itu? Tidak ada masalah dengan Recuva! Kerana dapat membina semula dokumen Word dengan bijak dari fail sementara mereka.
  • Wizard Permulaan Pantas. Sekiranya anda memerlukan fail anda dengan segera tanpa bermain-main dengan pilihan, Recuva's Quick-Start Wizard adalah jawapannya.
  • Imbasan Dalam. Recuva dapat menemui kebanyakan fail dalam satu minit. Atau, tetapkan Imbasan Dalam untuk mencari hasil yang lebih mendalam.
  • Padamkan fail yang ingin anda padamkan selama-lamanya. Ingin melindungi fail yang dipadam anda? Recuva juga membolehkan anda memadam jejak fail yang dipadam secara kekal.

Muat turun percuma Perisian Pemulihan Data Recuva

Anda boleh memuat turun Recuva dari halaman utama.

Baca berkaitan: Pulihkan fail & data yang rosak dari USB menggunakan CMD.

Perisian Pemulihan Data Percuma untuk memulihkan fail & folder yang dihapuskan