Penyambung Web TeamViewer: Akses Jauh menggunakan Penyemak Imbas

Mungkin ada kalanya anda mungkin harus mengakses komputer pasangan anda dari jarak jauh, untuk memberi sokongan atau untuk alasan lain. TeamViewer Web Connector adalah satu penyelesaian percuma all-in-one untuk Akses Jauh dan Sokongan melalui Internet, yang membolehkan anda melakukannya dengan mudah.

Penyambung Web TeamViewer

Penyambung Web TeamViewer

TeamViewer menyambung ke mana-mana PC atau pelayan di seluruh dunia dalam beberapa saat. Anda boleh mengawal jauh PC pasangan anda seolah-olah anda duduk betul-betul di hadapannya. Yang perlu dilakukan pasangan anda adalah memulakan aplikasi kecil, yang bahkan tidak memerlukan hak pemasangan atau pentadbiran.

Sekiranya anda sudah menggunakan TeamViewer untuk alat kawalan jauh mesin di tempat kerja anda, anda pasti mendapat keuntungan dari Penyambung Web TeamViewer .

Ini adalah penyelesaian pintar bagi sesiapa sahaja yang melakukan perjalanan dan perlu mentadbir komputer jauh dari PC luaran atau memberikan sokongan segera kepada pelanggan mereka semasa mereka dalam perjalanan. Pelanggan web ini membolehkan anda bekerja dengan mana-mana penyemak imbas dan sistem operasi - tidak kira di mana anda berada.

Dengan Penyambung Web TeamViewer, anda dapat mengendalikan komputer jarak jauh dari lokasi mana pun, dengan penyemak imbas dan sistem operasi apa pun.

Kelebihan Penyambung Web Team Viewer:

  • Penyelenggaraan jarak jauh boleh dilakukan tanpa bergantung pada lokasi dan PC.
  • Ringkas dan mudah, menggunakan penyemak imbas web mana pun.
  • Tidak boleh digunakan dalam persekitaran kritikal keselamatan di mana pemasangan perisian, serta ActiveX atau Java, tidak mungkin dilakukan.

TeamViewer Web Connector tersedia dengan lesen tahap Premium dan ke atas. Untuk menggunakannya, anda perlu mendaftar untuk akaun Team Viewer, untuk melakukannya klik di sini!

Muat turun panduan Memulakan Pasukan Web Viewer Web Connector untuk lebih banyak lagi.

Perisian Akses Jauh yang lebih percuma di sini.