Muat turun Versi Penilaian Perusahaan Windows 8.1

Microsoft telah melancarkan dan menyediakan untuk memuat turun Versi Penilaian Enterprise Windows 8.1 , dalam versi ISO 32-bit dan 64-bit. Ini adalah versi penilaian Windows 8.1 yang dimaksudkan sebagai profesional IT yang ingin melihat Windows 8.1 Enterprise.

Penilaian Enterprise Windows 8.1

Penilaian Enterprise Windows 8.1

Sebelum memasang versi percubaan Windows 8.1 ini, disarankan agar anda membuat sandaran fail dan tetapan anda. Setelah memasangnya, anda akan diminta untuk mengaktifkannya sebelum 31 Oktober 2014. Walau bagaimanapun, anda tidak memerlukan kunci produk untuk mengaktifkan versi penilaian. Setelah anda mengaktifkannya, anda akan mempunyai 90 hari untuk menggunakan perisian tersebut.

Sekiranya anda gagal mengaktifkan penilaian ini setelah pemasangan, atau jika tempoh penilaian anda tamat, latar belakang desktop akan menjadi hitam, anda akan melihat pemberitahuan desktop yang menunjukkan bahawa sistem ini tidak asli, dan PC akan ditutup setiap jam.

Setelah tempoh penilaian berakhir, tidak mustahil untuk meningkatkan penilaian ke versi Windows 8.1 Enterprise yang berlesen. Anda perlu masuk untuk memasang dan memasang semua program de nova anda.

Keperluan Sistem Windows 8.1 Enterprise:

Windows 8.1 Enterprise berfungsi dengan baik pada perkakasan yang sama yang diperlukan oleh Windows 8:

  • Pemproses: 1 gigahertz (GHz) atau lebih pantas
  • RAM: 1 gigabait (GB) (32-bit) atau 2 GB (64-bit)
  • Ruang cakera keras: 16 GB (32-bit) atau 20 GB (64-bit)
  • Kad grafik: Perisian grafik Microsoft DirectX 9 dengan pemacu WDDM.

Windows 8.1 Enterprise merangkumi banyak ciri baru dan bagus untuk perusahaan. Versi penilaian tersedia dalam bahasa Inggeris, Jerman, Sepanyol, Perancis, Itali, Jepun, Korea, Portugis, Rusia dan Cina, dan anda boleh mendapatkan versi penilaian dari sini dan ISO dari sini.

Penilaian Enterprise Windows 8.1