Adakah mark rober secara langsung?

Kehidupan peribadi. Rober berpindah ke Sunnyvale, California, pada tahun 2015, di mana dia tinggal bersama isteri dan anak lelakinya. Rober adalah penyokong kesedaran autisme kerana anaknya hidup bersamanya.

Di manakah Mark Rober tinggal sekarang?

Sebelum tugasnya sebagai YouTuber sepenuh masa, Rober telah bekerja untuk NASA dan Apple Inc. Mark Rober kini tinggal di Sunnyvale, California di Santa Clara County bersama isteri dan anaknya.

Bagaimanakah saya boleh berhubung dengan Mark Rober?

E-mel Mark Rober

  1. @tba.com.
  2. @email.com.
  3. @gmail.com.

Adakah Markiplier tinggal di Los Angeles?

Mark Edward Fischbach (lahir 28 Jun 1989), dikenali dalam talian sebagai Markiplier, ialah YouTuber Amerika dan hos podcast. Berasal dari Honolulu, Hawaii, beliau memulakan kerjayanya di Cincinnati, Ohio, dan kini berpangkalan di Los Angeles, California.

Adakah Mark Rober kaya?

Nilai bersih Mark Rober: Mark Rober ialah personaliti, jurutera dan pencipta YouTube Amerika yang mempunyai a nilai bersih $5 juta.

Robot Ini Makan Sampah #TeamSeas

Apakah Gmail Mark Rober?

Mark Rober di Twitter: "hantar saya e-mel ke [email protected] dan saya akan memberitahu anda :)… "

Apakah kursus Mark Rober?

Jurutera 3 kreatif dibina dalam masa 30 hari

Bekas jurutera NASA dan YouTuber Mark Rober mengajar anda semua yang dia tahu dalam kelas sebulan ini. Libatkan diri anda dalam proses dan tinggalkan kelas dengan 3 binaan kejuruteraan yang diperibadikan dan satu set baharu kemahiran kejuruteraan kreatif sepanjang hayat.

Siapa YouTuber tertua?

Hamako Mori

Mori telah dianugerahkan oleh Guinness World Records sebagai YouTuber permainan tertua.

Berapa umur impian sekarang?

Clay (lahir: 12 Ogos 1999 (1999-08-12) [umur 22]), lebih dikenali dalam talian sebagai Dream (dahulunya DreamTraps, GameBreakersMC), ialah YouTuber dan vokalis Amerika yang terkenal dengan kerjasama dan pemburuan Minecraftnya.

Siapa Youtuber terkaya?

15 jutawan YouTuber teratas setakat 2021 ini

  • Dunia Ryan (dahulunya Ryan ToysReview). Nilai bersih: $80 juta. ...
  • Kawan Sempurna. Nilai bersih: $50 juta. ...
  • PewDiePie: Felix Arvid Ulf Kjellberg. Nilai bersih: $40 juta. ...
  • Daniel Middleton – DanTDM. ...
  • Penanda: Mark Edward Fischbach. ...
  • Evan Fong. ...
  • MrBeast. ...
  • David Dobrik.

Di manakah impian menjalani kehidupan sebenar?

Sehingga 2021, Dream tinggal di Orlando, Florida.

Adakah Mark Rober selesai dengan YouTube?

Rober akhirnya berpindah ke Apple, di mana dia bekerja dalam kumpulan projek khas gergasi teknologi itu. Dia berhenti pada 2019 untuk memberi tumpuan saluran YouTube beliau sepenuh masa.

Apakah lagu yang digunakan oleh Mark Rober?

Runut Bunyi Video Mark Rober

  • Bijirin KillaBlue Rabu.
  • Faidherbe SquareProleter.
  • BerlinAndrew Applepie.
  • ArrowAndrew Applepie, Bjurman.
  • Lari, Pt. 2Andrew Applepie.
  • FallingSappheiros, Esoreni.
  • Pokemon Di NYCAndrew Applepie.
  • Kasut BaruBlue Wednesday.

Berapakah gaji Mark Rober?

Dia menarik masuk lebih daripada $1 juta setahun dan mempunyai anggaran nilai bersih yang jatuh antara $4 juta dan $6 juta mengikut Tempat Bernilai Bersih. Anggaran ini hanya menyumbang kepada hasil yang dibuat oleh Rober daripada saluran YouTubenya, yang biasanya melihat lebih daripada 580,000 tontonan setiap hari.

Apakah pendapatan Mr Beast?

Dianggarkan bahawa YouTuber Amerika itu memperoleh $76.9K - $1.2M sebulan dan sekitar $922.4K - $14.8J setiap tahun melalui saluran YouTube beliau. Forbes juga menandakan salurannya sebagai salah satu saluran paling popular dan paling banyak ditonton pada 2019 dan 2020. MrBeast juga memperoleh wang dengan menyokong beberapa produk.

Apakah gaji Markiplier?

Pada 2019, Markiplier memperoleh $13 juta, dan pada 2020, dia memperoleh $20 juta, menjadikannya YouTuber dengan bayaran tertinggi ketiga di dunia. Itu lebih daripada $60 juta dalam pendapatan antara 2017 dan 2020 sahaja.

Adakah teman wanita Amy Markiplier?

Markiplier teman wanita Amy Nelson adalah seorang wanita yang mempunyai pelbagai bakat. Dia seorang pereka grafik, ilustrator dan animator. Amy dan Markiplier telah berkencan sejak 2015. Pasangan comel itu sering muncul di akaun media sosial masing-masing.

Adakah Markiplier menjual rumahnya?

Dua bulan kemudian, setelah mendapat pelbagai pembeli, akhirnya rumah tersebut dijual kepada YouTuber Mark Fischbach aka Markiplier. YouTuber permainan membayar sejumlah besar $4 juta untuk mendapatkan tempat itu.

Adakah Markiplier mati 2021?

Sehingga 2021, Markiplier mempunyai nilai bersih kira-kira $30 juta. Markiplier dilahirkan pada 28 Jun 1989 dan kini berusia 30 tahun. Semakan Fakta Kematian Markiplier. Mark masih hidup dan menendang dan kini berusia 30 tahun.