Fail Association Fixer v2 untuk Windows 10

Sekiranya anda mendapati bahawa anda tidak dapat membuka jenis fail tertentu, maka File Association Fixer v2 untuk Windows 10/8/7 kami akan dapat dengan mudah membantu anda memperbaiki, memperbaiki dan memulihkan persatuan fail yang rosak. Hubungan fail yang rosak biasanya disebabkan oleh Registry yang rosak. Sekali lagi alasan untuk pendaftaran yang rosak boleh menjadi perisian hasad atau perisian yang tidak baik. Akibat kerosakan ini, OS Windows anda tidak dapat membuka beberapa fail atau jenis fail tertentu.

Fail Fixer Persatuan untuk Windows 10

Fail Association Fixer untuk Windows

Sekiranya anda tidak dapat membuka fail tertentu, kenal pasti jenis fail dan gunakan File Association Fixer untuk memperbaiki persatuan jenis fail dengan mudah, dengan satu klik!

Walaupun File Association Fixer v1 kami menyokong Windows 7 dan Windows Vista, File Association Fixer v2 yang baru dikeluarkan kami menyokong Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, dan juga Windows 7, baik 32-bit dan 64-bit.

Lebih-lebih lagi, perisian percuma kini menawarkan pembaikan persatuan fail untuk 70 jenis fail .

File Association Fixer v2 menawarkan pembaikan cepat untuk jenis fail berikut:

AAC, AVI, BAT, BMP, CMD, Contact, CSS, DAT, Deskthemepack, DLL, Doc, Docx, EXE, FLV, GIF, GZ, HTML, ICO, IMG, INF, INI, INK, ISO, JPEG, JPEG, JS, LOG, MID, MIDI, MOV, MP2, MP3, MP4, MPEG, MPG, NFO, OCX, ODC, ODP, ODS, ODT, PNG, PPT, PPTX, PUB, REG, RTF, SWF, SYS, TAR, TWXT, Tema, Themepack, TIF, THMX, TIFF, TXT, UDF, URL, VCF, VCS, WAV, WMA, WMV, XLS, XLSX, XML, XPS, ZIP, 3GP.

Untuk menggunakan alat mudah alih ini, cukup muat turun dari pautan yang diberikan di bawah, dan ekstrak kandungannya. Walaupun anda boleh memindahkan folder ke lokasi yang anda inginkan, jangan memisahkan kandungan folder ini.

Muat turun terdiri daripada dua fail .exe, satu FAF x32.exe untuk Windows 32-bit, dan satu lagi FAF x64.exe untuk Windows 64-bit. Gunakan FAF yang sesuai untuk komputer anda, dan klik padanya untuk membuka aplikasi.

Sebelum anda menggunakan alat ini, ingatlah untuk membuat titik pemulihan sistem terlebih dahulu.

Seterusnya, setelah mengenal pasti hubungan fail anda yang rosak, pilih kotak pilihan, terhadap jenis fail itu, dan klik Perbaiki Terpilih . Itu sahaja yang perlu anda lakukan.

Sekiranya anda ingin mencopot pemasangannya, anda perlu memadam folder Programnya, kerana ia adalah alat mudah alih.

muat turun

File Association Fixer v 2.0 telah dikembangkan untuk TheWindowsClub oleh Lavish Thakkar. Sekiranya anda ingin memberi maklum balas atau cadangan, sila kunjungi Forum Windows Club.

Lihatlah siaran ini jika anda memerlukan bantuan tambahan untuk memperbaiki persatuan fail EXE yang rosak. Sekali lagi, FixWin kami menawarkan banyak pembaikan untuk memperbaiki dan memperbaiki Windows. Anda mungkin mahu memuat turunnya dan tetap berguna.

Original text


Fail Association Fixer untuk Windows