Aplikasi Bot Penukar: Tukar Fail dari satu Format ke Format lain di Windows 10

Akan ada situasi di mana kita perlu menukar fail dari satu format ke format lain. Katakanlah, kami mempunyai dokumen MS Word dan ingin menukarnya ke PDF. Maka kita akan mencari sumber dalam talian atau perisian percuma untuk menukar Word ke PDF. Bot Penukar adalah aplikasi Microsoft Store UWP percuma yang membolehkan anda menukar fail dari satu format ke format lain di Windows 10.

Aplikasi Bot Penukar untuk Windows 10

Sekiranya anda pengguna Windows 10, maka mudah untuk menukar fail dari satu format ke format lain secara percuma. Windows 10 menyediakan aplikasi yang disebut Converter Bot yang tersedia secara percuma yang membolehkan anda menukar fail dari satu format ke format lain. Ia membantu anda menukar Word ke PDF, Word ke JPG, PowerPoint ke PDF dan banyak lagi.

Oleh itu, terus ke Microsoft Store, pasang aplikasi Bot Penukar dan lancarkannya.

Tukar Fail dari satu Format ke Format yang lain

Setelah aplikasi dilancarkan, anda dapat melihat Antaramuka Pengguna yang sangat sederhana. Ia membolehkan anda Memilih Fail atau Seret dan Jatuhkan fail untuk ditukar.

Katakanlah, kami ingin menukar MS Word ke PDF, kemudian klik pada butang Pilih Fail dan pilih dokumen Word.

Aplikasi Bot Penukar untuk Windows 10

Ia memuatkan dokumen dan menunjukkan semua format yang mungkin fail ini boleh ditukar seperti PDF, JPG, PNG dan banyak lagi.

Semasa kami ingin menukar Word ke PDF, klik pada dokumen PDF dan ia mula menukar fail.

menukar fail dari satu format ke format lain

Setelah penukaran selesai, ia meminta anda menyimpan fail yang ditukar. Ini juga menunjukkan mesej kejayaan dan jika diperlukan anda boleh mula menukar fail lain.

mesej ditukar fail

Aplikasi Bot Penukar di Windows 10 membolehkan anda menukar fail dari satu format ke beberapa format fail lain secara percuma. Anda boleh menukar dari PDF, DOCX, DOC, HTML, JPG, PNG, ODT, TXT ke PDF, DOCX, DOC, HTML, JPG, PNG, ODT, TXT. Sekiranya anda rasa ini berguna, anda boleh memuat turunnya di sini .

Sekiranya anda mempunyai sesuatu untuk ditambahkan, sila beritahu kami melalui komen.

Catatan lain yang mungkin menarik minat anda:

Tukar BAT ke EXE | Tukar VBS ke EXE | Tukar PDF ke PPT | Tukar PNG ke JPG | Tukar fail .reg ke .bat, .vbs, .au3 | Tukar PPT ke MP4, WMV | Tukar Imej ke OCR | Tukar fail Mac Pages ke Word | Tukar fail Nombor Apple ke Excel | Tukar fail apa pun ke format fail yang berbeza.

mesej ditukar fail