Tohru berakhir dengan siapa?

Ramai peminat mahu Tohru berakhir dengan Yuki, yang merupakan perkara biasa kerana dia seorang watak cemerlang dengan kedalaman tersembunyinya sendiri. Walau bagaimanapun, Tohru akhirnya berakhir dengan Kyo dan mereka kekal bersama sehingga tua.

Dengan siapa Tohru Honda berada dalam anime?

Kerana dedikasi mereka terhadap satu sama lain, Tohru dan Kyo akhirnya akan berkahwin, mempunyai tiga orang anak, dan menjadi tua bersama-sama, dan mereka kali terakhir dilihat berjalan dengan penuh kasih sayang sambil berganding bahu sambil anak-anak dan cucu-cucu mereka bercakap tentang cinta mereka.

Dengan siapa Yuki Sohma berakhir?

Pada satu ketika, Yuki berkahwin Machi, mempunyai seorang anak lelaki bernama Mutsuki Sohma di antara mereka. Mutsuki menyebut bahawa Yuki dan Machi adalah ibu bapa yang sangat penyayang, dan mereka mempunyai tradisi keluarga untuk bangun awal apabila salji menimbun, dan kemudian membuat jejak tapak kaki di salji.

Adakah Yuki mempunyai perasaan terhadap Tohru?

Sejak Yuki tidak pernah mempunyai hubungan yang berfungsi dengan ibunya, perkara yang paling dia dambakan ialah kasih sayang, sokongan, dan penerimaan tanpa syarat daripada seseorang yang tidak akan pernah menolaknya. Inilah yang dia temui dalam Tohru, kerana dia telah memberikan kepadanya segala yang tidak ibunya berikan. ... Yuki mengakui bahawa dia mencintai Tohru secara platonik.

Adakah Kyo mengenali ibu Tohru?

Kyo mengenali Tohru sejak kecil sejak dia berkawan dengan ibunya, Kyoko. Walaupun dia tidak pernah bercakap dengan Tohru, dia telah ditunjukkan gambarnya sebab itu dia mula berfikir bahawa dia comel.

Tohru mengakui bahawa Dia mencintai Kyo - Fruits Basket The Final

Adakah Tohru jatuh cinta dengan Kyo?

Seiring berjalannya cerita, Kyo jatuh cinta dengan Tohru, tetapi dia enggan menundukkan dia kepada kesakitan yang dia yakin dia akan menyebabkannya, jadi apabila dia mengaku dia mencintainya, dia menolaknya, memanggil dirinya "kecewa." Hanya apabila Uotani, Hanajima, dan Yuki menarik perhatiannya betapa penolakannya menyakitkan Tohru barulah dia bangun ...

Adakah Tohru dan Kyo mempunyai bayi?

Hajime merupakan anak pertama yang dilahirkan oleh Tohru dan Kyo Sohma. Dia dibesarkan bersama ibu bapa dan dua adiknya (abang dan kakak) di luar bandar. Ia juga diketahui bahawa Hajime sangat rapat dengan datuknya, Kazuma Sohma. ... Kedua-duanya sering bermain bersama sambil ibu bapa mereka mengawasi mereka.

Apakah zodiak Tohru?

9. Tohru - Kanser. Pakar kanser ialah orang yang penyayang dan lemah lembut walaupun mereka baik kepada mereka yang baik kepada mereka. Mereka juga tidak tahan dipandang rendah.

Bagaimanakah Momiji mematahkan sumpahannya?

Dalam bab 115, sumpahannya dipatahkan sebelum zodiak yang lain, dan dia memutuskan untuk meninggalkan Akito suatu hari nanti walaupun dirayu dan diancam oleh Akito. Momiji menghampiri Tohru dengan pantas, termasuk menciumnya ketika pertama kali bertemu dan memeluknya apabila mereka diperkenalkan secara rasmi walaupun dikutuknya.

Siapa yang Yuki cintai sebenarnya?

Yuki mempunyai cinta untuk kedua-dua Kaname dan Zero dalam cara yang berbeza dan mereka berdua menyayanginya, tetapi Yuki sebahagiannya adalah kakak kepada Kaname. Kaname dan Zero mempunyai antagonisme asas antara satu sama lain kerana mereka sememangnya musuh bebuyutan.

Siapa yang membunuh ibu Tohru?

Kyoko meninggal dunia beberapa bulan sebelum permulaan siri itu apabila dia dilanggar oleh sebuah kereta. Walaupun begitu, Tohru berpaut pada ingatan ibunya dan menggelarnya sebagai orang yang paling penting dalam hidupnya, dan mengulangi sedikit kebijaksanaan emosi ibunya sepanjang siri ini.

Adakah Akito menikam Tohru?

5 Dia Memotong Lengan Tohru Dengan Pisau Di Hujung Manga

Menjelang penghujung siri ini, Akito sangat paranoid kerana kehilangan ikatan ahli Zodiak sehingga dia mula kehilangan cengkaman pada kewarasannya.

Mengapa Tohru memilih Kyo?

Kyo cepat berkawan di sekolah dan boleh rapat dengan orang lain secara tidak sengaja. Yuki juga menyebut bahawa dia cemburu dengan fakta bahawa Kyo boleh berkawan rapat dengan begitu mudah. Ini adalah salah satu sebab Tohru dapat meluangkan masa bersama Kyo. Dia boleh menyesuaikan diri dengan rakan-rakannya dan berinteraksi dengan kelas dengan mudah.

Kenapa Hatori bukan naga?

Walaupun Hatori adalah Naga Zodiak, dia berubah menjadi kuda laut sepanjang lapan sentimeter dan bukannya naga sebenar. Diterangkan bahawa dalam mitologi, semua naga bermula sebagai kuda laut, dan hanya beberapa yang mendapat peluang untuk naik ke tudung naga.

Adakah Tohru berakhir dengan Yuki dan Kyo?

Ramai peminat mahu Tohru berakhir dengan Yuki, yang merupakan perkara biasa kerana dia seorang watak cemerlang dengan kedalaman tersembunyinya sendiri. Walau bagaimanapun, Tohru akhirnya berakhir dengan Kyo dan mereka kekal bersama sehingga tua.

Adakah Tohru mematahkan kutukan?

Akito membuat ikatan dengan Tohru. Tohru memujuknya dengan empati dan juga menawarkan persahabatannya. ... Untuk meringkaskan, Tohru mematahkan sumpahan hanya dengan menjadi dirinya sendiri. Tohru mewujudkan ikatan dengan Zodiac dengan hati yang terbuka dan menjadikan ikatan ini lebih kuat dengan penjagaan dan kasih sayangnya terhadap rakan-rakannya.

Bilakah Kyo jatuh cinta dengan Tohru?

Tohru sendiri mengatakan bahawa dia sudah jatuh cinta dengan Kyo apabila dia mengejarnya apabila bentuk sebenar dia didedahkan. Dan dia berkata dia jatuh cinta dengannya kerana semua perkara kecil tentang dia dan interaksinya dengannya, mengingati beberapa perbualan pertama mereka.

Apakah episod yang Tohru mengaku kepada Kyo?

Bakul Buah-buahan Akhir: Episod 8 - Kyo Mengaku.

Kenapa Kyoko cakap dia takkan maafkan Kyo?

sebab utama dia berasa bersalah ialah dia melihat dia mati – dia berada di sana ketika dia dilanggar oleh kereta, tetapi tidak dapat menyelamatkannya kerana dengan berbuat demikian, dia akan berubah. Kata-kata terakhir kyoko kepadanya ialah "saya tidak akan memaafkan awak," yang dia anggap bermakna dia tidak akan memaafkannya kerana membiarkan dia mati.

Siapa ayah Tohru?

Katsuya Honda (本田 勝也, Honda Katsuya) ialah arwah bapa Tohru Honda dan suami kepada Kyoko Honda. Dia hanya muncul dalam manga dalam kilas balik.

Apa yang Kyo panggil Tohru?

Yuki memanggil Tohru "Honda-san" tetapi Kyo memilih untuk tidak memanggil Tohru dengan sebarang nama. Namun, apabila Kyo akhirnya memilih untuk memanggilnya dengan nama dan memutuskan untuk memanggilnya “Tohru” ia adalah tanda keakraban yang pasti.

Adakah Kagura benar-benar mencintai Kyo?

Kagura dan Kyo. Kagura mempunyai cinta yang obsesif, seperti kanak-kanak terhadap Kyo dan yakin bahawa dia akan berkahwin dengannya kerana mereka berdua adalah Zodiac dan kerana Kagura tahu tentang bentuk sebenar dia. ... Dia masih mengakui bahawa tindakan masa lalunya terlalu mementingkan diri sendiri, dan berpuas hati dengan dapat mengaku bahawa dia benar-benar mencintainya.