Adakah anak perempuan hermione voldemort?

Tidak. Saya tidak tahu sejauh mana kita boleh menekankan perkara ini, tetapi – tidak, Hermione Granger bukan anak perempuan Lord Voldemort. ... Selain itu, Hermione Granger mempunyai ibu bapa dan Rowling jelas membuktikan kedua-dua warisannya (dia adalah kelahiran Muggle, tidak seperti Voldemort) dan keluarganya.

Siapa anak perempuan Voldemort?

Delphini (lahir c. 1998), dikenali dengan nama panggilan Delphi, ialah seorang ahli sihir gelap berdarah separuh Inggeris, anak perempuan Tom Riddle dan Bellatrix Lestrange. Sebagai anak tunggal Lord Voldemort, dia boleh bercakap Parseltongue, dan dia menjadi satu-satunya pewaris Salazar Slytherin yang masih hidup selepas kematian bapanya.

Adakah Voldemort Hermione bapa?

Hermione dilahirkan pada tahun 1950. Ibunya ialah Hepzibah Smith dan bapanya ialah Tom Riddle. Dia bertemu ayahnya pada malam dia membunuh ibunya.

Siapakah bapa sebenar Hermione?

Encik Granger (sementara dikenali sebagai Wendell Wilkins) ialah seorang Muggle, suami kepada Puan Granger, dan bapa kepada Hermione Jean Granger. Bekerja sebagai doktor gigi bersama isterinya, dia dan keluarganya tinggal di sebuah rumah yang terletak di pinggir London.

Adakah anak perempuan Voldemort kanon?

Beginilah cara satu-satunya anak bertelur Voldemort yang diketahui sesuai dengan kanun Harry Potter. ... Sehinggalah Harry, Draco, Ginny, Hermione, dan Ron cuba menyelamatkan budak-budak itu barulah mereka sedar. Delphi sebenarnya adalah anak perempuan rahsia Voldemort. Apabila Harry menyamar sebagai Voldemort, Delphi mengakui bahawa Bellatrix adalah ibunya.

J.K. Rowling Mengesahkan Teori Hermione yang Kami Syak Selama Ini

Dengan siapa Draco Malfoy berkahwin?

Draco berkahwin dengan adik kepada rakan Slytherin. Astoria Greengrass, yang telah melalui penukaran yang serupa (walaupun kurang ganas dan menakutkan) daripada cita-cita darah tulen kepada pandangan hidup yang lebih bertolak ansur, dirasakan oleh Narcissa dan Lucius sebagai sesuatu yang mengecewakan sebagai menantu perempuan.

Adakah Bellatrix Lestrange mempunyai anak?

Bellatrix mempunyai seorang anak perempuan tidak sah taraf dengan Lord Voldemort, bernama Delphini, yang dilahirkan secara rahsia di Malfoy Manor pada akhir 1990-an. Bellatrix tidak hidup cukup lama untuk melihat anak perempuannya membesar; ini menyebabkan bayi Delphi menjadi yatim piatu seperti bapanya.

Siapa yang berkahwin dengan Hermione?

Ron dan Hermione berkahwin beberapa ketika selepas Perang Sihir Kedua, mungkin sebelum anak pertama mereka dilahirkan pada tahun 2006. Hermione memutuskan untuk mengekalkan nama sulungnya. Pasangan itu kemudiannya mempunyai dua anak Rose dan Hugo Granger-Weasley.

Apakah nama penuh Hermione?

milik Hermione Jean Granger nama lebih mencerminkan ibu bapanya daripada peribadinya sendiri. Emma Watson sebagai Hermione Granger. Warner Bros. Rowling mendapat nama "Hermione" daripada "A Winter's Tale" karya William Shakespeare, tetapi dia tidak fikir wataknya dan versi Shakespeare mempunyai banyak persamaan.

Siapa teman lelaki Hermione?

Hermione Jean Weasley (née Granger) (adalah salah satu watak utama daripada siri Harry Potter. Dia adalah minat cinta Ron Weasley.

Adakah Hermione mencium Draco?

Draco tidak pernah mencium Hermione. Ini tidak pernah berlaku dalam bahan kanon siri ini. Sebenarnya, Draco dan Hermione mempunyai sedikit interaksi sepanjang siri ini.

Siapa anak Draco Malfoy?

Scorpius Hyperion Malfoy (b. 2006) ialah ahli sihir berdarah tulen British dan anak tunggal kepada Draco dan Astoria Malfoy (née Greengrass).

Siapa yang membesarkan delphini?

13 Kami Masih Tidak Tahu Bagaimana Dia Menjadi Sangat Berkuasa Memandangkan Dia Tidak Pernah Menghadiri Hogwarts. Kelahiran Delphini adalah salah satu rahsia Voldemort dan hambanya yang paling dijaga dengan baik. Dia dihantar untuk tinggal bersama Euphemia Rowle, yang hanya membesarkannya kerana ditawarkan emas, walaupun kita tidak tahu siapa yang membayarnya.

Bolehkah Harry Potter masih bercakap parseltongue?

Harry tidak boleh bercakap lagi

Sebaik sahaja bahagian jiwa Voldemort yang tinggal di dalam Harry telah musnah, bagaimanapun, Harry mendapati dia bukan lagi Parselmouth; bonus tambahan kematian Voldemort.

Siapa yang Membunuh Molly Weasley?

Kembalilah! Dia milik saya!" Bellatrix kemudian mula mengejek Puan Weasley atas kematian anaknya, terus ketawa melihat tindak balas marah Molly bahawa Pelahap Maut "tidak akan menyentuh anak-anak kita lagi!". Ini memberi peluang kepada Molly untuk menyerang Bellatrix dengan sumpahan yang melanda tepat di jantungnya, membunuhnya.

Adakah Hermione suka Harry Potter?

Seperti yang didedahkan oleh Horcrux Voldemort dalam The Deathly Hallows, ketakutan terbesar Ron ialah itu Hermione lebih menyayangi Harry daripada dia dan diam-diam ingin bersamanya. ... Syukurlah semuanya berjaya untuk semua orang dan kedua-dua Harry dan Hermione gembira walaupun mereka tidak bersama.

Adakah Hermione dan Ron bercerai?

Terdapat satu garis masa tertentu di mana Ron dan Hermione tidak pernah berkahwin, yang menyebabkan kesan besar untuk personaliti dewasa mereka. Satu-satunya masalah dengan senario itu ialah Ron yang berkahwin dengan Padma Patil dengan gembira, dan Hermione kekal bujang.

Mengapa Harry Potter berkahwin dengan Ginny?

Penjelasannya sangat mudah - Harry mempunyai keinginan seksual yang sangat kuat untuk Ginny. Dia tidak mempunyai perasaan seperti itu terhadap Hermione. Seks adalah aspek asas dalam hubungan dewasa. Seks adalah, sebenarnya, ciri yang mentakrifkan perbezaan antara hubungan platonik dan romantis.

Adakah Ron dan Hermione tidur bersama?

Tidak, Harry Potter dan Hermione Granger tidak pernah mencium atau tidur sesama sendiri, tidak dalam buku mahupun dalam mana-mana filem. ... Adegan dari buku Deathly Hallows, di mana Ron, selepas memusnahkan salah satu Horcrux Voldemort, mempunyai visi Hermione mencium Harry, lantas memilih kawan baiknya daripada dia.

Siapa yang dikahwini oleh Luna Lovegood dalam Harry Potter?

Luna berkahwin dengan sesama naturalis Rolf Scamander, cucu kepada Fantastic Beasts and Where to Find Them pengarang Newt Scamander, jauh lebih lewat daripada Harry, Ron, Hermione dan Ginny, yang semuanya berkahwin dan memulakan keluarga pada awal hingga pertengahan dua puluhan.

Rumah apakah Hagrid?

Dia adalah seorang Gryffindor

Rumah Hagrid Hogwarts tidak pernah disebut dalam buku, tetapi, memandangkan kebaikan, sifat mulia dan keberaniannya, ia mungkin tidak mengejutkan bahawa Hagrid berada di Gryffindor.

Siapa yang membunuh Dumbledore?

Severus Snape membunuh Albus Dumbledore. Warner Bros. Albus Dumbledore menumpukan hidupnya untuk Hogwarts, pertama sebagai profesor dan kemudian sebagai guru besar. Dia membentuk Order of the Phoenix semasa pemberontakan pertama Voldemort dan dianggap sebagai satu-satunya orang yang ditakuti Voldemort.