Adakah paul wesley mempunyai anak?

Pelakon dan isteri Nadine Lewington, yang dinikahinya pada 2009, adalah ibu bapa kepada anak lelaki Marlon, yang dilahirkan pada 2014. Pelakon itu membintangi siri CW baharu Roswell, New Mexico.

Berapakah bilangan isteri Paul Wesley?

Wesley berkahwin satu Tree Hill dan pelakon Pretty Little Liars Torrey DeVitto pada 2011 selepas bertemu di set Filem Killer. Pasangan itu mengumumkan perpisahan mereka pada 2013. Dia meneruskan hubungan dengan bintang The Originals, Phoebe Tonkin selama empat tahun, tetapi pasangan itu berpisah pada 2017. Dia kemudiannya secara senyap-senyap berkahwin dengan Ines de Ramon pada 2019.

Adakah Paul Wesley mempunyai isteri sekarang?

Dia menjual kediamannya di Los Angeles selepas bercerai dengan DeVitto pada penghujung 2013. Sehingga Februari 2019, Wesley berkahwin dengan Ines de Ramon.

Adakah Paul Wesley bujang 2020?

Sama seperti bintang bersamanya, Ian Somerhalder, Paul Wesley sebenarnya sudah berkahwin. Menurut E! Berita, Paul berkahwin dengan teman wanita, Ines de Ramon, kembali pada Februari 2019. Kedua-duanya sangat tertutup tentang hubungan mereka, tetapi mereka dilihat buat kali pertama bersama pada Jun 2018, berpegangan tangan selepas tarikh makan malam.

Adakah Phoebe dan Paul masih berkencan?

Pelakon Australia Phoebe Tonkin, 27, dan pelakon Paul Wesley, 34, telah berpisah selepas empat tahun. Menurut E! Berita, pasangan itu memutuskan hubungan kerana "hubungan itu baru sahaja berjalan" tetapi "mereka masih kawan baik." ... Tonkin telah menghabiskan beberapa hari lalu di persembahan Chanel di Paris.

Paul Wesley TVD Seattle Montaj #3

Adakah Paul dan Phoebe mempunyai bayi?

Kedua-duanya adalah ibu bapa kepada seorang anak perempuan berusia 1 dan 1/2 tahun, Bodhi Soleil Reed Somerhalder. The Vampire Diaries disiarkan selama lapan musim antara 2009 dan 2017 dan mendorong dua spin-off—The Originals, yang disiarkan selama lima musim dari 2013 hingga 2018, dan Legacies, yang ditayangkan pada 2018.

Adakah Paul dan Nina berpacaran dalam kehidupan sebenar?

Walaupun untuk beberapa musim siri ini, watak Wesley adalah minat cinta Dobrev, dalam kehidupan sebenar Dobrev dan Ian Somerhalder, yang memainkan Damon Salvatore, sebenarnya berpacaran. Pasangan itu berpisah pada 2013, dua tahun sebelum Dobrev meninggalkan persembahan.

Adakah Phoebe Tonkin benar-benar hamil dalam versi asal?

Walau bagaimanapun, ia datang dalam masa terdekat. Mungkin sebab mengapa kehamilan ini lebih masuk akal adalah kerana pelakon Phoebe Tonkin tidak hamil. ... Dalam juruterbang untuk The Originals, ia mendedahkan bahawa watak Phoebe Tonkin Hayley, seekor serigala jadian, mengandungkan Klaus, seorang vampire, bayi.

Adakah Paul Wesley dan Ian Somerhalder berkawan?

Ian Somerhalder dan Paul Wesley mungkin bukan saudara IRL, tetapi persahabatan mereka bagaikan ukhuwah selepas bertahun-tahun bekerja bersama di The Vampire Diaries. ... Paul menyatakan bahawa sama seperti saudara yang mereka mainkan di skrin, Damon dan Stefon Salvatore, mereka memuji satu sama lain dengan baik dalam persaudaraan mereka.

Siapa Nina Dobrev dating 2020?

Shaun White dan Nina Dobrev mula berkencan pada awal tahun 2020. Setahun kemudian, pasangan itu masih kuat dan nampaknya menikmati masa yang indah bersama. Dobrev dan White tidak menyatakan hubungan mereka secara rasmi sehingga mereka memuat naik swafoto lucu mereka di Instagram pada Mei 2020, menurut Kesihatan Wanita.

Berapakah umur Stefan Salvatore?

Stefan ialah seorang 171 tahun vampire sembuh dan keturunan jauh dan doppelgänger Silas. Stefan dilahirkan dan dibesarkan di bandar ghaib Mystic Falls, Virginia dan menjadi dewasa semasa Perang Saudara. Stefan ialah anak bongsu Giuseppe Salvatore dan Lillian Salvatore.

Adakah Paul Wesley vegan?

Paul Wesley ialah seorang pelakon, terkenal dengan peranannya sebagai "Stefan Salvatore" dalam "The Vampire Diaries." Dia seorang vegan dan mempromosikan veganisme kepada pengikutnya di media sosial.

Adakah Stefan Salvatore mempunyai anak?

Anak Belum Lahir Stefan Salvatore dan Valerie Tulle ialah janin yang pertama kali disebut dalam Age of Innocence. Kanak-kanak ini dibunuh oleh Julian pada tahun 1863. Dalam mimpi Stefan, dia adalah seorang budak lelaki berusia sebelas tahun bernama Jacob yang, nampaknya, manusia.

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Dan ya, rancangan itu kemudiannya mengesahkan bahawa Damon dan Elena mempunyai beberapa anak - Jenna, Sarah Lillian dan seorang anak lelaki, Grayson.

Adakah Bonnie dan Damon berkencan dalam kehidupan sebenar?

Elena dan Damon akhirnya berkencan pada siri itu, dan Dobrev dan Somerhalder bertarikh kehidupan sebenar dari 2011 hingga 2013.

Berapa lama Paul dan Phoebe bersama?

'Semuanya telah jatuh ke tempatnya': Bintang Vampire Diaries, Phoebe Tonkin mendedahkan bagaimana dia bangkit semula selepas berpisah dengan Paul Wesley. Dia berpisah dengan teman lelaki Paul Wesley pada 2017 selepas itu empat tahun bersama-sama. Dan kini, Phoebe Tonkin telah mendedahkan tentang cara dia mengatasi perpisahan dengan pelakon bersama Vampire Diaries.

Adakah Paul Wesley sedang menjalin hubungan?

Wesley berkahwin dengan de Ramon pada tahun 2019 selepas bercerai dengan bintang filem Pembunuhnya, Torrey DeVitto pada tahun 2013. Dia juga berkencan dengan bekas rakan pelakon Vampire Diaries, Phoebe Tonkin dari 2013 hingga 2017. Us Weekly mengumumkan pada April 2020 bahawa Dobrev berpacaran dengan White.

Mengapa Phoebe dan Mike berpisah?

Mike dan Phoebe memutuskan untuk berpisah, selepas menyedari bahawa mereka mencari perkara yang berbeza, kerana Mike tidak mahu berkahwin lagi. David kembali dari Minsk secara kekal, dan dia dan Phoebe kembali bersama.

Adakah Ian Somerhalder dan Paul Wesley bersaudara?

Bagi Paul Wesley dan Ian Somerhalder, cinta bersama mereka terhadap bourbon — sama seperti ikatan persaudaraan mereka — telah lebih sedekad dalam pembikinan. Bekas bintang bersama yang bertukar menjadi rakan kongsi perniagaan terkenal kerana watak mereka sebagai adik beradik pontianak Stefan dan Damon Salvatore dalam francais The CW hit The Vampire Diaries.

Adakah Shaun White dan Nina Dobrev berpisah?

Pada masa itu Shaun tidak mencari hubungan jangka panjang tetapi kedua-duanya terikat dengan baik dari semasa ke semasa. walaubagaimanapun, mereka berpisah pada 2019 dan memanggilnya berhenti setelah bersama selama lima tahun. Sejak itu, pemain papan salji pro telah jatuh cinta dengan Nina Dobrev, dan kapal mereka nampaknya sedang belayar dengan lancar.

Adakah Ian Somerhalder mempunyai anak?

Ian Somerhalder dan Nikki Reed tidak dapat menahan diri untuk mendaki pada hari yang indah di Malibu. Pasangan itu, yang sangat melindungi anak perempuan mereka, membawa Bodhi Soleil Reed Somerhalder yang berusia tiga tahun bersama mereka untuk hari keseronokan mereka di bawah sinar matahari.