Bolehkah cassandra o'malley menjadi peneman?

Cassandra O'Malley ialah NPC dalam The Outer Worlds. NPC tidak dapat dikawal oleh pemain, tetapi berinteraksi dengan dan sering menjadi sebahagian daripada Pencarian dalam permainan. Sesetengah akan memainkan peranan yang lebih besar daripada yang lain, dan malah ada yang boleh diambil sebagai Sahabat.

Bagaimanakah cara saya keluar dari Cassandra O Malley?

Anda sampai ke tempat di mana Cassandra O'Malley disimpan. Bercakap dengan wanita itu - dia akan meminta anda untuk melepaskannya. Di samping itu, jika anda mempunyai pujukan yang cukup berkembang, anda boleh meyakinkannya untuk membuat penjenayah berhenti menyerang anda. Untuk melepaskan Cassandra, anda perlu mencetak kad keselamatan makmal.

Apa yang berlaku jika anda mengekalkan penyelidikan kren Anton?

Jika anda terus mengikuti titik laluan di dalam anda akan terserempak dengan perompak bernama Cassandra, yang kebetulan terkunci di sebalik pintu dan juga mempunyai penyelidikan yang anda perlukan.

Bagaimana anda sampai ke mayat Cassandra di dunia luar?

Satu-satunya cara untuk mendapatkannya adalah dengan mewujudkannya. Pastikan anda telah bercakap dengan Anton dan Cassandra, supaya anda mempunyai pilihan untuk membantu salah satu daripada mereka. Anda perlu pergi ke pejabat porter, yang terletak di sebelah kantin. Pintu akan dikunci, tetapi anda sepatutnya mempunyai kunci itu.

Apa yang berlaku jika anda membantu Cassandra omalley?

Jika anda memutuskan untuk membantunya melarikan diri katanya akan memberikan Data Anton anda dan pencarian akan dikemas kini "cari laluan melarikan diri". Anda boleh memujuk (30) dia supaya rakyatnya berhenti.

Bunuh Cassandra lwn Biarkan Cassandra melarikan diri | Pencarian Sisi Isyarat Kesusahan | Dunia Luar

Di manakah terletaknya kad kunci pejabat Porter?

Betul-betul di sebelah kantin, dan pejabat Anton dengan peti besi yang diletupkan, akan ada pintu berkunci. Menggodamnya, dan di dalamnya anda akan menemui Pejabat Porter. Terminal di sana akan mencetak kad kunci untuk anda.

Sahabat manakah dunia luar yang terbaik?

Dunia Luar: 6 Sahabat Terbaik, Kedudukan

  • 6 SAM. SAM ialah auto-mekanikal sanitasi dan penyelenggaraan yang boleh didapati dengan mudah di atas kapal Unreliable dalam almari bekalan. ...
  • 5 Ellie. Ellie ialah seorang medik dan tentera upahan yang boleh anda temui di atas kapal Groundbreaker. ...
  • 4 Felix. ...
  • 3 Nyoka. ...
  • 2 Vicar Maks. ...
  • 1 Parvati.

Apakah senjata terbaik di dunia luar?

Senjata Terbaik di Dunia Luar

  • Senapang Serbu Ultra. Assault Rifles ialah beberapa senjata yang paling berguna di Dunia Luar kerana ia mempunyai jarak yang baik, kadar tembakan yang baik dan kelajuan muat semula yang cepat. ...
  • Phin's Phorce. ...
  • Shock Cannon Ultra. ...
  • Flintlock Irion. ...
  • Waktu Makan Malam.

Adakah Felix teman yang baik di dunia luar?

Walaupun masa lalunya yang bersimpati, Felix tidaklah begitu menawan seperti kebanyakan temannya dan sering menjadi cengeng dan menjengkelkan. Itu berkata, Felix adalah ahli yang baik untuk dimiliki, terutamanya jika anda tidak begitu berpengalaman dalam kemahiran memujuk.

Patutkah saya menjual rahsia kepada Gladys?

Sekiranya anda menjual rahsia kepada Gladys atau memberikannya kepada Crane? Jika anda membawa rahsia korporat kepada Gladys, anda akan dapat tentang 7,500 bit untuk masalah anda. Walau bagaimanapun, jika anda mengembalikannya kepada Kren, Vaughn dan Orson, anda mendapat jumlah yang sama bersama-sama senjata dan perisai unik.

Apakah bau yang harus saya pilih untuk Parvati?

Anda akan dapat memilih bau untuk menjadi rose-ish, mock-apple dan synthamon atau kapal yang telah diperbaharui. Memetik bunga mawar akan menyebabkan Junlei bersin pada tarikh tersebut semasa memilih kapal yang telah diperbaharui akan meminta Junlei bertanya kepada Parvati jika dia mendapat bahagian baharu. Selepas mendapatkan produk, berbincang dengan Parvati untuk menyerahkannya.

Apa yang berlaku jika anda membelok ke Phineas Welles?

Memastikan dia masuk meletakkan anda pada laluan berpihak kepada syarikat mega dan mengekalkan status quo, daripada melawan sistem atau memperbaiki kehidupan. Sejujurnya, nampaknya ini adalah jalan topi hitam yang akan membawa kepada pengakhiran yang "buruk".

Bolehkah anda mendapatkan penyelidikan Anton tanpa membunuh Cassandra?

Apabila anda menemui Cassandra, anda boleh bercakap dengannya dan mendapati dia adalah orang yang mengetuai serbuan di makmal rahsia. Dia tidak terlalu meminta maaf tentang membunuh orang di sana, tetapi dia juga tidak menimbulkan ancaman langsung kepada anda, jadi tidak perlu membunuhnya terus.

Patutkah saya memberikan bekas rokoknya kepada Lillian?

Anda boleh memilih untuk memberikannya kembali bekas rokok itu, selepas itu anda boleh lulus [Memujuk 30] untuk cuba membuatnya "memasukkan baik kata dengan bosnya” atau cek [Menakut-nakutkan 45] untuk membulinya berhubung kes itu. Agak… pelik, tetapi begitulah.

Patutkah saya memberikan skema kepada Orson?

Sama ada anda memeras ugut Orson atau tidak, jika anda pada bila-bila masa menyerahkan skema, anda akan membenarkan Orson menyelesaikan projek kecilnya ini dengan cepat, yang mana anda akan memperoleh 1,875 Bits, beberapa reputasi Auntie Cleo dan Ultimatum yang agak tidak menarik. senjata.

Adakah senjata jarak dekat bagus di dunia luar?

Terutama pada awal permainan, Melee tidak 100% berdaya maju. Kadang-kadang berlari pada 5 penyamun semasa mereka menyerang anda dengan peluru bukanlah idea yang terbaik. Kami mengesyorkan agar anda mempunyai pistol sandaran untuk digunakan sekiranya terdapat kumpulan besar musuh yang datang dari jauh.

Patutkah saya menggunakan senjata sains dunia luar?

Terdapat lima senjata sains di The Outer Worlds dan semuanya memerlukan tenaga peluru untuk berfungsi, kebolehan istimewa mereka menjejaskan kerosakan yang ditangani, tetapi siapa peduli apabila anda mengecut robot. Senjata sains juga membentuk salah satu binaan The Outer Worlds yang terbaik.

Adakah jenis perisai penting di dunia luar?

Sebab utama untuk melengkapkan dan menaik taraf perisai adalah kerana ia memberi anda Penarafan Perisai yang meningkat - jumlah besar di bahagian atas sebelah kanan tetingkap item. Ini membantu anda mengurangkan kerosakan. Satu lagi sebab untuk melengkapkan perisai yang baik ialah banyak bahagian akan memberi anda rangsangan dalam statistik, kemahiran atau sifat tertentu.

Bolehkah anda meminati Parvati di dunia luar?

Adakah terdapat sebarang pilihan percintaan di The Outer Worlds untuk pemain yang mencari cinta? Malangnya, jawapannya adalah tidak. ... Jika anda membawa Parvati bersama-sama anda ke kapal Groundbreaker untuk bertemu kapten/jurutera Junlei Tennyson, anda akan dapat mengatur percintaan antara keduanya.

Patutkah saya mendaftarkan dunia luar Sam saya?

Mendaftarkan Unit SAM anda di The Outer Worlds

Katakanlah ya dan ia akan menjadi hidup dan mula meronda dan membersihkan kapal. Sebagai rakan dalam The Outer Worlds, SAM akan memberikan anda +20 Kerosakan kepada musuh automekanikal, dan bonus +10 kepada Intimidasi.

Adakah Parvati meninggalkan dunia luar?

Parvati tidak akan meninggalkan kapal dan menjadi kawan baik dengan Ada. Dia tidak akan keluar sepenuhnya dari cangkangnya.

Bagaimana anda boleh masuk ke pejabat Ketua Porter?

Pintu ke Pejabat Porter dikunci dan mesti dibuka dengan salah satu Kad kekunci Porter's Office atau Lockpick 20. Di hadapan pintu adalah meja yang mengandungi terminal yang boleh mencetak kad keselamatan. Di sebelah meja terdapat bekas besar berkunci (Lockpick 25) yang mengandungi pelbagai barang rampasan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan kunci keselamatan makmal rahsia saya?

Lokasi/Pemerolehan Kad Kunci Keselamatan Makmal Tersembunyi

  1. Boleh diperolehi semasa pencarian The Doom That Came to Roseway di Covert Lab dengan memujuk Porter selepas membebaskan Cassandra O'Malley.
  2. Boleh diperoleh semasa pencarian yang sama dengan mendapatkan akses ke Pejabat Porter dan mencetaknya dengan Terminal.