Microsoft menerangkan mengapa Kemas kini Windows 7 KB3177467 gagal

Microsoft secara berkala mengeluarkan kemas kini utama untuk sistem operasi popularnya - Windows. Walau bagaimanapun, pelepasan yang kerap ini sering menimbulkan kekeliruan di kalangan pengguna. Untuk mengelakkan ini, Microsoft akan melepaskan Windows Servicing Stack Updates (SSU) yang akan datang sebagai sebahagian daripada senarai kemas kini bulanannya.

Bagi pengguna yang tidak sedar, "tumpukan servis" merujuk kepada kod yang memasang kemas kini sistem operasi lain. Juga, ia menampilkan "tumpukan servis berasaskan komponen" (CBS), yang dianggap sebagai komponen utama untuk beberapa elemen penyebaran Windows, seperti DISM, SFC, dll. Memiliki kemas kini servis servis terkini disyorkan untuk memasang kemas kini kualiti terkini dan kemas kini ciri dengan cara yang mudah.

Kemas kini KB3148812

Perubahan untuk Kemas kini Stack Windows 7

Apa yang mendorong perubahan? Ini dilihat, kebanyakan pengguna Windows 7 hanya memasang kemas kini keselamatan sahaja setiap bulan. Mereka melewatkan penggabungan kemas kini yang tidak diingini kerana ia menampilkan kemas kini keselamatan, keselamatan dan kualiti. Kemas kini kumulatif baru bermaksud mengubahnya kerana ia terdiri daripada kedua-duanya, Rollup Bulanan dan juga kemas kini keselamatan sahaja. Perubahan baru akan menyelaraskan sistem Windows 7 dengan model terkini yang digunakan dengan Windows 10

Pelanggan yang belum memasang kemas kini stack servis Windows 7 SP1 yang kritikal (KB 3177467) tidak dapat memasang Preview Rollup Bulanan 30 Ogos (KB 4343894), Rollup Bulanan 11 September (KB 4457144), atau kemas kini Keselamatan 11 September sahaja (KB 4457145) —dan menerima "ralat 0x8000FFFF." Bermula dengan Kemas kini Oktober 2018 Selasa, kami akan mengeluarkan semula kemas kini stack servis Windows 7 Service Pack 1 (SP1) (KB 3177467) dan menandainya sebagai kemas kini keselamatan untuk menyekat semua pelanggan yang tersisa daripada memasang Keselamatan bulanan Ogos 2018 atau lebih baru -terkini kemas kini, disebutkan John Wilcox.

Pada pendapat kami, sistem kemas kini kumulatif yang baru akan mengurangkan ketakutan banyak organisasi yang masih menggunakan Windows 7. Selain itu, dengan membuang kekhawatiran itu akan menjadikan mesin tetap terkini.

Kemas kini KB3148812