Adakah jj dan akan berpisah?

JJ berkahwin dengan Will LaMontagne. Mereka mempunyai dua anak lelaki Henry dan Michael. Pada musim 13 dia dan Matt Simmons adalah satu-satunya ahli BAU yang berkahwin dengan anak. ... Ia didedahkan pada musim berikutnya, dalam episod "In Heat," bahawa dia dan JJ telah berjumpa antara satu sama lain sejak setahun lalu tetapi merahsiakannya.

Adakah JJ menipu Will dalam Musim 9?

"Saya akan katakan sekali lagi: Mereka tidak dan tidak mempunyai hubungan sulit, "kata pelakon pertunjukan itu kepada TVGuide.com. "Nampaknya begitu sahaja."

Adakah JJ masih berkahwin dengan Will on Criminal Minds?

William "Will" LaMontagne, Jr. ialah watak berulang dalam Criminal Minds. Dia kini berkahwin dengan SSA Jennifer Jareau.

Adakah Reid jatuh cinta dengan JJ?

Kembali pada musim 1, nampaknya sesuatu mungkin berlaku apabila cemerlang, tetapi janggal, Spencer Reid (Matthew Grey Gubler) mengaku ada sedikit office crush dengan JJ Jareau (A. J. Cook). Percubaan untuk menetapkan kedua-duanya telah dibuat, tetapi akhirnya, percintaan tidak pernah berkembang.

Siapa yang JJ kahwin dalam Criminal Minds?

JJ berkahwin dengan Adakah LaMontagne. Mereka mempunyai dua anak lelaki Henry dan Michael. Pada musim 13 dia dan Matt Simmons adalah satu-satunya ahli BAU yang berkahwin dengan anak. Sebelum berpacaran dan berkahwin dengan Will, JJ tidak menunjukkan minat untuk berkencan.

Criminal Minds- "Awak nak putus?" Will dan JJ bergaduh (3x17)

Adakah JJ melepaskan kod?

Akhirnya, JJ melepaskan kodnya apabila Cruz, bertindak atas arahan Askari, memujuknya untuk berbuat demikian. Apabila Askari mengetahui bahawa Cruz mengetahui kodnya sendiri, Hastings mengambil alih proses soal siasat dan berjaya mendapatkan Cruz untuk mendedahkannya dengan cuba merogol JJ.

Mengapa JJ pergi dalam Musim 5?

Alasan dunia sebenar untuk keluar Cook adalah kurang dramatik, walaupun. Studio itu ingin mengurangkan kos, jadi ia melepaskan Cook dan rakan bintang bersama Paget Brewster, yang memainkan satu-satunya ejen lapangan wanita lain dalam rancangan itu.

Apakah episod Criminal Minds yang paling menyedihkan?

Perlukan tangisan yang baik?Pergi Tonton Episod 'Criminal Minds' Paling Sedih Pernah

  • "Zugzwang" (Musim 8, Episod 12) ...
  • "200" (Musim 9, Episod 14) ...
  • "Malam Terpanjang" (Musim 6, Episod 1) ...
  • "Pukul" (Musim 7, Episod 23) ...
  • "Lari" (Musim 7, Episod 24) ...
  • "Ride the Lightning" (Musim 1, Episod 14) ...
  • "Mosley Lane" (Musim 5, Episod 16)

Siapa pembunuh paling teruk dalam fikiran jenayah?

Billy Flynn kekal sebagai salah satu Minda Penjenayah yang paling tidak berlangganan kerana beberapa sebab. Dia berdasarkan pembunuh bersiri kehidupan sebenar dalam Richard Ramirez, juga dikenali sebagai Penguntit Malam.

Ejen apa yang mati dalam fikiran jenayah?

Jason Gideon dan Stephen Walker adalah satu-satunya watak utama yang telah meninggal dunia dalam siri ini. Walaupun, Gideon tidak mati semasa dia berada di dalam rancangan itu, dia meninggal dunia lapan tahun selepas pemergiannya. Walker menyertai pasukan pada pertengahan musim kedua belas. Kematiannya adalah episod pertama musim ketiga belas.

Adakah Henry dalam fikiran jenayah JJ anak lelaki sebenar?

Mekhai Andersen, pelakon kanak-kanak yang menggambarkan Henry dalam "100" dan seterusnya, sebenarnya anak lelaki sebenar A.J. Masak, pelakon yang memegang watak JJ. Hari lahir Henry disahkan pada 12 November 2008 ("Memoriam", "200").

Mengapa Alex meninggalkan Criminal Minds?

Alex Blake. Lariannya dengan persembahan itu agak singkat, meninggalkan selepas itu hanya dua musim apabila rundingan kontrak gagal. Pemergian wataknya berlaku selepas dia memutuskan untuk bekerja di BAU terlalu mengingatkannya kepada arwah anak lelakinya dan dia pergi.

Mengapa JJ tidak berada dalam musim 6?

Pemergian JJ mencerminkannya Tukang masak dilepaskan di permulaan musim enam, atas sebab kewangan yang berkaitan dengan tayangan perdana spin-off Criminal Minds: Suspect Behavior. Masa JJ di Pentagon telah didedahkan secara mendalam pada musim kesembilan. Cook kemudiannya kembali untuk pemergian Paget Brewster (Ejen Emily Prentiss).

Siapa yang menggantikan Alex Blake dalam fikiran jenayah?

Dengan tiadanya Paget Brewster, "Criminal Minds" diperkenalkan Jeanne Tripplehorn sebagai pengganti Alex Blake. Seorang pakar linguistik FBI, kemahiran Alex serta-merta diuji dalam lapan musim ...

Adakah JJ mengalami keguguran?

Kerja misteri JJ (A.J. Cook) dengan Jabatan Negara akhirnya didedahkan pada episod ke-200 Criminal Minds pada hari Rabu — bersama rahsia besar dia dan Cruz (Esai Morales): Dia mengalami keguguran semasa dalam misi mereka. ... Misi mereka terjejas apabila pemberi maklumat JJ dibunuh oleh ejen berganda.

Siapa Matt kepada JJ dalam fikiran jenayah?

Tanpa disedari oleh seluruh pasukan, JJ (A.J. Cook) mempunyai sejarah dengan ketua bahagian yang baru dilantik Mateo "Matt" Cruz (Esai Morales), dengan siapa dia bekerja di Jabatan Negara selama setahun meninggalkan BAU.

Apa yang JJ dan Cruz sembunyikan?

Dalam episod "200", sifat hubungan JJ dan Cruz telah didedahkan: mereka bekerja bersama dalam Afghanistan dalam operasi untuk menangkap Osama bin Laden, yang diberi nama kod "Diklasifikasikan". ... Cruz kemudiannya memberitahu JJ bahawa dia mengalami keguguran kerana letupan daripada serangan hendap.

Adakah JJ kembali selepas bayinya?

Tetapi bukan sahaja adakah A.J. kembali ke skrin selepas kehamilan pertamanya, anak pertamanya Mekhai sejak itu muncul dalam beberapa episod Criminal Minds bersama ibunya sebagai anak J.J. Dan nampaknya tradisi itu diteruskan dengan anak kedua A.J. yang penampilan TV pertamanya muncul pada usia beberapa bulan sahaja.

Adakah Alex Blake lebih bijak daripada Reid?

Dalam "The Silencer", Blake kelihatan bijak, dengan fikiran yang mungkin sama dengan fikiran Reid. Walau bagaimanapun, dia juga agak memberontak, seperti yang terbukti apabila dia mendapati bahawa BAU tidak berbuat banyak dalam penyiasatan awal The Silencer.

Adakah Alex Blake telah pergi?

Pada penghujung musim 9, Blake membuat keputusan yang tiba-tiba dan mengejutkan untuk meninggalkan FBI selama-lamanya. Penyingkiran Blake bukan sahaja mengejutkan pasukan BAU; ia juga mengejutkan penonton.

Siapakah bapa kepada bayi JJ di Criminal Minds?

Untuk satu, A.J. Cook berkongsi dengan kami bahawa rancangan itu akan dilawati semula William LaMontagne Jr., detektif New Orleans suatu ketika dahulu yang pertama kali ditemui penonton pada Musim 2, dan pada Musim 4 muncul sebagai bapa kepada bayi JJ.

Musim apakah JJ hamil?

Mari kita undur sebentar. Inilah yang kami tahu tentang kehidupan romantik JJ: Dia bertemu dengan bakal suaminya, Detektif William LaMontagne Jr., dalam musim kedua, dan bertemu dengannya secara rahsia untuk seketika. Kemudian dia hamil musim ketiga, dan dia mencadangkan; anak lelaki mereka, Henry, dilahirkan pada musim keempat, dan JJ menamakan Reid sebagai bapa baptisnya (!).