Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka pautan ms-start-ini ini - Windows 10

Dalam entri hari ini, kami akan menunjukkan kepada anda bagaimana menyelesaikan ralat ini. Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka pautan ms-start-in ini pada Windows 10, yang nampaknya serupa, tetapi sebenarnya merupakan contoh ralat yang berbeza yang kami alami diliputi lebih awal - Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka kedai ms-windows ini .

Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka pautan ms-begin-start ini

Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka pautan ms-begin-start ini

Anda mungkin menghadapi ralat ini setelah anda mengemas kini ke versi yang lebih baru dan versi Windows 10. Anda menerima dialog pop timbul ketika anda menavigasi ke Mula> Tetapan> Kemas kini & Keselamatan. Kemudian di panel kanan tetingkap, klik pautan Terokai ciri baru .

Tingkah laku biasa apabila anda mengklik pautan Jelajahi ciri baru , adalah bahawa aplikasi Microsoft Windows 10 Tips akan dilancarkan.

Sekarang, kami tidak tahu pasti apa yang mungkin menyebabkan mesej tetingkap pop timbul ini dicetuskan ketika anda mengklik pautan itu.

Walaupun begitu, kami memberi anda penyelesaian 'pasti' untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Untuk menyelesaikan masalah ini, tidak perlu mengeluarkan arnab dari topi atau semacamnya. Dan kedua-duanya tidak menjalankan kedua-dua imbasan SFC dan DISM, adalah penyelesaian yang sesuai untuk kes ini.

Sebaliknya, untuk mengatasi masalah ini, yang perlu anda lakukan adalah mendapatkan dan memasang aplikasi Microsoft Tips melalui Microsoft Store.

Setelah pemasangan selesai, mulakan semula PC anda dan semasa boot, arahkan ke dan klik pautan Terokai ciri baru . Aplikasi Petua Microsoft Windows 10 harus dibuka tanpa masalah.

Nyatakan di bahagian komen di bawah ini, jika anda telah menemui satu lagi contoh ralat ini.

Baca seterusnya : Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka permainan ms-gamingoverlay ini

Anda memerlukan aplikasi baru untuk membuka pautan ms-begin-start ini