Adakah deringan loceng pintu adalah langganan?

Semua peranti Ring akan beroperasi tanpa bayaran tambahan atau langganan. Anda akan menerima makluman apabila pelawat menekan loceng pintu anda atau mencetuskan penderia gerakan dalam peranti anda. Anda juga akan mendapat video penstriman langsung dan audio dua hala.

Adakah terdapat bayaran bulanan untuk Ring?

Pemantauan profesional Ring sangat berpatutan di $10 sebulan atau $100 setahun. Ia termasuk rakaman video pada bilangan kamera yang tidak terhad, perlindungan kebakaran, sandaran selular dan 60 hari penyimpanan awan untuk video, menjadikannya nilai terbaik bagi semua rancangan yang kami semak.

Adakah anda memerlukan langganan untuk Bunyikan loceng pintu?

Tidak. Produk Ring anda menyediakan ciri tertentu (makluman segera, Pandangan Langsung, Perbualan Dua Hala dan sebagainya) tanpa sebarang langganan. Ring Protect Plans hanya menawarkan ciri tambahan untuk mereka yang menginginkannya.

Berapa lamakah tempoh Deringan tanpa langganan?

Rakaman video disimpan untuk 30-60 hari (60 hari di Amerika), sama ada ia dicetuskan daripada gerakan, paparan langsung atau tekan loceng pintu. Keupayaan untuk berkongsi dan menyimpan video.

Bagaimanakah cara saya menyimpan video Ring tanpa langganan?

Menyimpan video melalui Ring tanpa langganan adalah mudah jika anda menyasarkan untuk merakam Suapan Langsung. Video penderia gerakan akan dipadamkan dan tiada cara untuk mendapatkannya tanpa langganan. Merakam suapan langsung anda akan menjadi satu-satunya cara untuk mengeksport sebarang video Ring secara tempatan.

Dering Peranti Tanpa Langganan: Perkara yang Masih Berfungsi (Petunjuk: Tidak Banyak)

Bagaimana jika anda tidak melanggan Ring?

Jika anda tidak melanggan pelan Ring Protect menjelang akhir percubaan, semua video yang dirakam akan dipadamkan dan acara baharu tidak akan disimpan, Anda masih boleh menerima Makluman Dering dan Gerakan pada peranti mudah alih anda, serta melihat Live View atas permintaan pada produk Ring anda tanpa langganan.

Apa gunanya Ring tanpa langganan?

Apa yang Boleh Dilakukan Ring Tanpa Langganan?

  • Lihat strim langsung kamera pada bila-bila masa.
  • Gunakan audio dua hala.
  • Terima pemberitahuan daripada amaran gerakan atau apabila seseorang membunyikan loceng pintu anda.

Adakah kamera Ring merakam sepanjang masa?

Adakah kamera Ring sentiasa merakam? Tidak, kamera dering hanya merakam apabila gerakan dikesan. Jika anda membayar untuk Pelan Lindungi, anda boleh mendayakan imej syot kilat diambil pada Kamera Ring setiap 3 minit hingga setiap jam antara rakaman yang dikesan gerakan.

Berapakah harga Ring untuk 2 peranti?

Berapakah harga setiap pelan? Ring Protect Basic ialah $3 sebulan atau $30 setahun untuk setiap peranti yang dilanggan (di A.S.). Ring Protect Plus ialah $10 sebulan atau $100 setiap tahun untuk menampung semua peranti di rumah anda (di A.S.).

Adakah bunyi loceng pintu dicuri?

Loceng Pintu Dering bertujuan untuk menghalang pencuri, sebenarnya tidak dicuri! Malangnya kecurian loceng pintu Dering adalah masalah sebenar, dengan halaman sokongan Ring meliputinya dan artikel akhbar membincangkannya.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan loceng pintu deringan percuma?

Sangat mudah untuk mendapatkannya secara PERCUMA. Cuma minta rakan anda mendaftar untuk setiap kejiranan melalui pautan anda. Sebaik sahaja mereka berbuat demikian, anda akan menerima kredit rujukan. Mereka tidak perlu membuat sebarang jenis pembelian.

Bolehkah anda tahu jika seseorang memerhati anda di Ring?

Tidak ada cara untuk mengetahui jika seseorang memerhati anda pada kamera Ring—sekurang-kurangnya bukan melalui pemerhatian fizikal. Walau bagaimanapun, ada kemungkinan anda dapat melihat cahaya inframerah pada waktu malam dihidupkan jika kamera aktif—dengan mengandaikan penglihatan malam dihidupkan dan anda berada pada sudut yang betul untuk melihatnya.

Adakah kamera Ring berfungsi tanpa Wi-Fi?

Ring Smart Lights masih aktif apabila ia mengesan gerakan, tetapi anda tidak boleh mengawalnya atau mendapat pemberitahuan tolak tanpa sambungan Wi-Fi. Kamera keselamatan berdering tidak berfungsi tanpa Wi-Fi.

Bagaimana anda menyelinap seseorang ke dalam loceng pintu berdering?

Hanya berdiri di hadapan kamera untuk seketika dan biarkan dia masuk. Sama juga semasa keluar. Mainkan muzik pada telefon anda atau sesuatu untuk menutup sebarang audio.

Bolehkah saya mendapatkan Ring basic untuk 2 peranti?

Pelan Asas Ring Protect meliputi satu peranti. Pelan Ring Protect Plus dan Pro meliputi semua peranti di satu lokasi.

Bolehkah anda mempunyai 2 kamera Ring?

Sebuah rumah boleh mempunyai berbilang loceng pintu video Ring, semuanya berfungsi serentak. Setiap peranti boleh diberi nama unik dan bunyi deringan dalam aplikasi Ring supaya pengguna mengetahui pintu mana pelawat berada. Jika anda mempunyai rumah yang besar dengan berbilang pintu luar, ciri ini berfungsi dengan baik.

Berapa lama bateri Ring tahan?

Ring mengatakan bahawa bateri harus bertahan di mana-mana sahaja enam hingga 12 bulan antara caj, bergantung pada jumlah aktiviti yang diterima oleh loceng pintu anda.

Adakah deringan merakam tanpa langganan?

Adakah deringan akan dirakam tanpa langganan? Tidak. Untuk merakam rakaman, anda perlu melanggan sama ada pelan asas Ring Protect atau Ring Protect Plus. Dengan langganan, anda boleh mengakses rakaman yang dirakam sehingga 60 hari yang lalu.

Sejauh manakah kamera dering boleh melihat?

Pengesanan gerakan pada peranti Dering berkuasa boleh mengesan sehingga 30 kaki daripada kamera.

Bagaimanakah saya boleh melihat rakaman cincin saya?

Jika anda melanggan Pelan Ring Protect (termasuk percubaan), anda boleh mengakses rakaman anda yang disimpan, memuat turunnya atau memadamkannya secara manual satu per satu atau sekaligus dalam aplikasi Ring atau dengan melog masuk ke akaun anda pada Ring.com.

Apakah perlindungan cincin perlindungan pelan asas?

Pelan Ring Protect Basic ialah pelan pilihan yang meliputi perkhidmatan pemantauan dan rakaman video untuk peranti Ring. Dengan Ring Protect Basic anda akan dapat menyimpan video Ring pada harga yang berpatutan. Nota: Peranti Ring diperlukan untuk menggunakan perkhidmatan rakaman Ring. ...

Adakah Amazon Prime termasuk Ring?

Walaupun Amazon memiliki Ring, Ring Protect tidak disertakan pada masa ini sebagai sebahagian daripada langganan Amazon Prime – bermakna anda perlu membayar untuk pelan Ring Protect jika anda mahukan ciri khususnya.

Adakah Ring protect plus hubungi polis?

Apabila penggera dicetuskan, Pusat pemantauan cincin akan menghubungi polis, bergantung pada jenis penggera, jika anda melanggan perkhidmatan pemantauan profesional, bernama Ring Protect Plus. Ring akan cuba menghubungi anda terlebih dahulu sebelum menghubungi polis, kecuali apabila penggera Duress dicetuskan.