Di mana untuk melangkau bulan di justfab?

melawat halaman Akaun Saya antara 1 dan 5 haribulan dan pilih pilihan "Langkau Bulan". Untuk Apl Mudah Alih: Ketik pada tab Akaun dan kemudian Maklumat Akaun. Tatal ke bahagian bawah halaman dan pilih pilihan "Langkau Bulan".

Di manakah butang langkau sebulan pada JustFab?

Mudah melawat anda Butik antara 1 hingga 5 haribulan dan klik butang Langkau Bulan Ini.

Berapa bulan anda boleh melangkau pada JustFab?

Anda boleh memilih untuk 'Langkau Bulan Ini' dari hari pertama bulan tersebut sehingga 5 haribulan. Sekiranya anda memutuskan untuk tidak membeli item untuk mana-mana bulan tertentu, hanya pilih pilihan 'Langkau Bulan Ini' selewat-lewatnya pada hari ke-5 bulan tersebut dan kad kredit atau kaedah pembayaran anda tidak akan dicaj pada bulan tersebut.

Di manakah saya boleh melangkau bulan Fabletics?

Jika anda menggunakan komputer meja, log masuk ke akaun anda antara 1 dan 5 haribulan dan klik butang "Langkau Bulan Ini". Jika anda berada di tapak mudah alih kami, log masuk ke akaun anda antara 1 dan 5 haribulan, pilih "Akaun Saya" dan kemudian ketik "Langkau Bulan Ini" butang.

Adakah JustFab ripoff?

JustFab bukan penipuan. Anda tidak akan dicaj jika anda log masuk dan memilih untuk "Langkau Bulan" pada mana-mana bulan tertentu. Tawaran pengenalan kami adalah seperti hadiah alu-aluan kepada anda kerana kami tahu anda akan suka menjadi ahli VIP; ia tidak bertujuan untuk memikat anda atau menipu anda dalam apa jua cara.

Cara Membatalkan Langganan Bulanan Anda ke JustFab

Adakah sukar untuk membatalkan JustFab?

Mendaftar untuk akaun di Justfab adalah mudah, tetapi membatalkan akaun adalah cerita yang berbeza. Pilihan mereka untuk membatalkan adalah terhad, menyukarkan sesiapa sahaja yang ingin membatalkan keahlian mereka.

Apa yang berlaku jika anda terlupa melangkau bulan Fabletics?

Kami tidak akan menghantar produk anda secara automatik jika anda tidak melangkau bulan tersebut. Anda boleh memegang Kredit Ahli dan menggunakannya kemudian! Sebarang Kredit Ahli yang tidak digunakan tamat tempoh selepas 12 bulan (jangan risau, kami akan mengingatkan anda!)

Bolehkah anda membeli Fabletics 2 dengan harga 24 tanpa keahlian?

manakala sesiapa sahaja boleh membeli Fabletics tanpa keahlian, anda akan membayar harga tetamu runcit, yang boleh menjadi sebanyak dua kali ganda harga keahlian VIP Fabletics. Mendaftar untuk keahlian VIP Fabletics membolehkan anda membuka kunci harga ahli VIP, bersama-sama dengan tawaran popular dua legging dengan harga $24 (sehingga nilai $179.99).

Bolehkah saya membatalkan VIP Fabletics selepas pembelian pertama?

Anda boleh membatalkan Akaun Keahlian VIP Fabletics anda pada bila-bila masa. Jika anda ingin membatalkan Akaun anda, hanya hubungi Perunding Fesyen kami di 1-844-Fabletics (1-844-322-5384), 7 hari seminggu. Anda juga boleh membatalkan Akaun Keahlian VIP anda dalam talian dengan menghubungi kami melalui sembang langsung dalam talian atau melawat halaman Akaun anda.

Adakah JustFab mengenakan bayaran bulanan?

Jika anda tidak membeli-belah atau "Langkau Bulan" selewat-lewatnya pada 5hb setiap bulan, kami akan mengecaj kaedah pembayaran anda $39.95 pada 6hb setiap bulan. Caj itu kemudiannya menjadi kredit ahli dalam akaun anda, yang boleh anda gunakan untuk pembelian anda yang seterusnya.

Bolehkah saya mendapatkan semula wang saya daripada JustFab?

JustFab akan memberikan anda bayaran balik jika kad kredit anda telah dikenakan bayaran untuk pesanan yang anda batalkan kemudian. Anda tidak akan boleh mendapatkan bayaran balik kepada kad kredit jika anda membayar untuk pesanan anda dengan keahlian atau kredit kedai.

Mengapa JustFab mengenakan saya 35?

Sebaik sahaja anda membuat pembelian pertama anda dengan kami menggunakan pilihan VIP semasa pembayaran, anda secara automatik menjadi ahli VIP. Jika anda tidak membuat pembelian atau memilih untuk mengklik Langkau Bulan Ini di Butik anda selewat-lewatnya pada 5hb setiap bulan, anda akan dicaj secara automatik £35 pada 6hb, dan kredit ahli dijana untuk anda.

Bagaimanakah anda menggunakan kredit JustFab anda?

Kredit anda masuk ke dalam akaun anda untuk berbelanja atau jimat pada bila bila masa. Kredit boleh ditebus dengan membeli mana-mana Produk berharga pada jumlah yang sama dengan Amaun Kredit atau sebagai sebahagian pembayaran untuk pembelian sekiranya mana-mana Produk berharga pada jumlah yang lebih tinggi iaitu £35.

Dimanakah lokasi JustFab?

JustFab beribu pejabat di El Segundo, CA dan mempunyai 2 lokasi pejabat di 1 negara.

Adakah Fabletics sebaik Lululemon?

Kedua-dua Lululemon dan Fabletics menawarkan berkualiti tinggi, selesa dan berkeyakinan-meningkatkan pakaian untuk semua majlis sukan, dengan banyak pilihan untuk gaya sukan setiap hari. Lululemon mempunyai kurang julat saiz tambah, yang bermaksud Fabletics lebih baik untuk mereka yang mencari kesesuaian yang sesuai dengan mereka.

Apakah yang lebih baik Fabletics vs Gymshark?

Walaupun Fabletics memang melayani lelaki, ia tidak selalu, sedangkan Gymshark telah menyediakan pakaian senaman untuk semua orang, tidak kira jantina mereka, sejak dalam kandungan. Tuan-tuan – anda akan mendapat julat yang lebih besar, lebih baik, lebih luas jika anda tetap dengan rakan berlogo bersirip.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Fabletics 2 dengan harga $24?

Dapatkan 2 Legging dengan hanya $24 di Fabletics!

...

Begini cara langganan kecergasan Fabletics berfungsi:

  1. BELANJA ATAU "LANGSUNG" Pilihan untuk membeli-belah sentiasa milik anda! ...
  2. KREDIT AHLI VIP Jika anda tidak membeli-belah atau “Langkau Bulan” pada 5hb, kad kredit anda akan dicaj $49.95 pada 6hb sehingga anda membatalkannya.

Adakah anda akan dikenakan bayaran jika anda melangkau sebulan menggunakan Fabletics?

Kredit Ahli boleh ditebus untuk sebarang pakaian atau item 2 helai sehingga $80, dalam talian atau dalam kedai. Tidak mahu dicaj untuk bulan tersebut? Lawati tapak antara 1 hingga 5 haribulan, klik “Langkau Bulan” dan anda tidak akan dicaj.

Betapa sukarnya untuk membatalkan Fabletics?

Ya, keahlian VIP Fabletics kami sangat mudah untuk dibatalkan, tetapi kami tidak suka melihat anda pergi! Tiada caj untuk membatalkan dan anda boleh membatalkan bila-bila masa. Anda boleh membatalkan keahlian anda dengan menghubungi salah seorang wakil khidmat pelanggan kami di 1-844-322-5384 (24 jam, 7 hari seminggu).

Bagaimanakah saya melangkau sebulan untuk memuja saya?

cuma klik butang "Langkau Bulan" dalam Bilik Pameran anda atau Akaun Saya untuk menarik diri daripada mana-mana bulan tertentu. Anda akan menyimpan semua faedah anda dan anda tidak akan dicaj.

Adakah JustFab mengikut saiz?

Pakaian kami biasanya mengikut saiz, walau bagaimanapun saiz kadangkala boleh berbeza sedikit dari produk ke produk. Jika anda memesan item dan ia tidak sesuai dengan cara yang anda mahukan, proses pemulangan/penukaran kami adalah mudah dan percuma: Anda mempunyai 30 hari dari tarikh penghantaran pesanan anda untuk memulangkan item anda secara percuma.

Berapa lamakah JustFab mengambil masa untuk dihantar?

Jika pesanan anda dihantar melalui penghantaran standard, jangkakan pesanan itu akan sampai lima hingga sembilan hari perniagaan. Jika pesanan anda dihantar melalui penghantaran ekspres, jangkakan ia akan tiba dalam masa dua hingga tiga hari perniagaan.

Apakah yang boleh anda lakukan dengan mata ganjaran JustFab?

Sebaik sahaja anda telah mengumpul 2,500 mata kesetiaan, anda boleh mula menebus mereka untuk item kesetiaan yang hebat, atau anda boleh menyimpannya. Kumpul 4,500 mata kesetiaan, dan anda boleh menebus item bernilai lebih tinggi. Simpan mata kesetiaan anda lebih jauh dan pada 6,000 mata kesetiaan, anda boleh menebus ganjaran yang lebih hebat!