Adakah elena dan damon mati?

Seperti yang dinyatakan sebelum ini, Elena dan Damon menjalani kehidupan yang panjang dan bahagia bersama sebelum mereka berdua meninggal dunia. Memandangkan Legacies berlaku kira-kira 10 atau lebih tahun selepas berakhirnya The Vampire Diaries, mereka berdua masih bersama dan hidup.

Apa yang berlaku kepada Damon dan Elena pada akhir Vampire Diaries?

Damon bertemu semula dengan Elena selepas Bonnie mematahkan jampi tidur Kai. Pada saat-saat akhir episod "I Was Feeling Epic," Elena menulis dalam jurnalnya bahawa dia pergi ke sekolah perubatan, kembali ke Mystic Falls, dan bahawa dia dan Damon menjalani kehidupan yang panjang dan bahagia bersama. ... Kawan itu ialah Damon.

Adakah Elena dan Damon mati pada penghujungnya?

Dengan siapa Elena berakhir di penghujung The Vampire Diaries? Sebaliknya, Elena meneruskan kahwin dengan Damon dan hidup bahagia bersamanya. Apabila dia meninggal dunia, Elena mendapat ketenangan dengan Mak Cik Jenna, ibu Miranda, bapa Grayson, dan Pakcik John Gilbert.

Adakah Elena dan Damon mati dalam legasi?

Elena dan Damon masih hidup dalam 'Legacies'

'Legacies', siri spin-off, mengikuti generasi makhluk ghaib yang akan datang termasuk pontianak asal Klaus Michaelson, Hope. Mereka belajar mengawal kuasa dan kebolehan mereka di Salvatore School for the Young and Gifted, yang diasaskan oleh Alaric dan Caroline.

Bagaimanakah Elena mati dalam Musim 8?

Dia akhirnya memilih Stefan pada akhir musim tetapi sebelum dia boleh memberitahunya, Elena lemas semasa mempunyai darah vampire dalam sistemnya.

The Vampire Diaries 8x16 Finale: Damon dan Elena Human Together HD

Siapa yang memainkan Elena Musim 8?

Pemutus. Pada 26 Januari 2017, diumumkan bahawa Nina Dobrev akan kembali sebagai Elena Gilbert dalam siri akhir.

Apa yang Stefan bisikkan kepada Elena?

Stefan kemudian memberitahunya perkara yang sama selepas Alaric meninggal dunia. ... Elena kemudian mendudukkan Caroline untuk memberitahunya apa yang dibisikkan Stefan di telinganya: “Beritahu Caroline saya mendengarnya,” katanya kepadanya. "Dan saya juga akan mencintainya selama-lamanya." Dia dapat mesej dia!!!

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore. Ia berita yang indah kerana kali terakhir kami melihat Damon dan Elena, mereka gembira dan menjalani kehidupan yang terbaik.

Bagaimanakah Damon Salvatore mati?

Damon dan Enzo Pada tahun 1953, Joseph Salvatore memikat Damon ke Mystic Falls untuk menyerahkannya kepada Dr. Whitmore. Selepas Joseph menyuntik Damon dengan vervain, Damon membunuhnya, tetapi Dr Whitmore memasuki bilik itu tidak lama selepas itu dan menyuntik Damon dengan satu lagi dos vervain.

Siapa anak perempuan Damon dan Elena?

Stefanie Rose Salvatore ialah watak berulang pada Legacies serta watak tetamu di The Originals. Stefanie ialah anak perempuan ahli sihir Damon Salvatore dan Elena Gilbert yang belum diterokai; adik perempuan Jenna Salvatore; dan kakak kepada Sarah-Lillian dan Grayson Salvatore.

Adakah Stefan benar-benar mencintai Caroline?

Stefan Salvatore menemui cinta dengan Caroline Forbes dalam musim akhir The Vampire Diaries. Walaupun rancangan itu pada mulanya tertumpu pada hubungannya dengan Elena Gilbert, ia beransur-ansur berpindah dari premis cinta segi tiga selepas Elena jatuh cinta dengan Damon.

Kenapa Vampire Diaries menyingkirkan Elena?

Tetapi alasan Dobrev untuk pergi adalah mudah: dia baru sahaja bersedia untuk pergi. NOTA: Artikel ini telah dikemas kini pada 2 Jun 2021, untuk memasukkan butiran tentang kepulangan Nina Dobrev untuk siri akhir The Vampire Diaries, dan kredit televisyen dan filem terbarunya.

Mengapa Elena meninggalkan Stefan?

Walau bagaimanapun, Elena berpisah dengan Stefan pada akhir episod selepas mengaku perasaannya yang semakin meningkat terhadap Damon. Dalam episod "My Brother's Keeper", Elena memberitahu Damon bahawa dia adalah punca dia dan Stefan berpisah dan pada penghujung episod Damon dan Elena akhirnya melakukan hubungan seks.

Apakah yang dibisikkan Stefan kepada Elena apabila dia meninggal dunia?

Selepas ucapan selamat tinggal yang penuh emosi kepada Stefan Salvatore di tanah perkuburan, Elena menyampaikan mesej kepada Caroline yang telah diberitahu oleh Stefan kepadanya; "Saya dengar dia.Dan saya juga akan mencintainya selama-lamanya".

Mengapa Elena Gilbert tidak berada dalam musim 7?

Mengapa Elena Gilbert tiada dalam musim 7? Berikutan catatan emosinya, Nina memperincikan alasannya untuk meninggalkan rancangan itu dalam temu bual dengan Majalah Diri. Dia berkata bahawa sejak dia memulakan rancangan itu sebagai seorang muda berusia 20 tahun, dia mahu meneruskan pertumbuhannya sebagai pelakon di luar rancangan itu.

Adakah Stefan menjadi manusia semula?

Selepas Klaus memberikan Stefan darahnya untuk menyelamatkan Damon daripada serangan serigala jadian jika dia bertukar menjadi Ripper semula yang dia lakukan demi adik-beradiknya. ... Namun, dia kemudiannya dapat mendapatkan kembali kemanusiaannya, yang dilihat apabila dia menyelamatkan nyawa Klaus untuk melindungi Damon, tetapi dia berpura-pura tidak mengambil berat tentang Elena lagi.

Adakah Jeremy mati?

Pada akhir musim, Jeremy ditembak oleh Sheriff Forbes selepas ucapan panjang lebar tentang bagaimana cincin keluarganya melindunginya daripada semua bahaya ghaib — baik, peluru bukan ghaib dan sebagainya, dia mati OLEH KEMALANGAN.

Siapa yang menjadikan Katherine menjadi pontianak?

Katerina menjadi Vampire pada tahun 1492, berpaling Darah Rose-Marie.

Adakah Damon mematikan sifat kemanusiaannya?

Damon kehilangan kemanusiaannya buat kali kedua dalam Musim 7 apabila siren, Sybil, mengawal fikirannya dan Enzo untuk membawanya daging orang jahat yang akan dimakannya, tetapi jiwa mereka telah disimpan untuk dimakan oleh Arcadius. Untuk memastikan hati nuraninya tidak menghalangnya, dia mengarahkannya untuk mematikan sifat kemanusiaannya.

Adakah Stefan mempunyai anak?

Stefan Salvatore dan Valerie Tulle Anak yang belum lahir adalah janin yang pertama kali disebut dalam Age of Innocence. Kanak-kanak ini dibunuh oleh Julian pada tahun 1863. Dalam mimpi Stefan, dia adalah seorang budak lelaki berusia sebelas tahun bernama Jacob yang, nampaknya, manusia.

Adakah Elena hamil dalam warisan?

"Legacies" mengesahkan bahawa Damon dan Elena daripada "The Vampire Diaries" Mempunyai Anak Perempuan Dan saya Emosi. JADI. BANYAK.

Mengapa Elena memilih Damon berbanding Stefan?

Damon meragui perasaannya terhadapnya apabila didapati dia adalah saudara kepadanya, oleh itu terpaksa menggembirakannya. Selepas Elena kehilangan sifat kemanusiaannya, dia mengejek Damon, mengancam untuk kembali kepada Stefan kerana ikatan sire telah hilang. Namun, selepas dia memulihkan emosinya, dia mengaku cintanya pada Damon, memilih dia.

Adakah Caroline berkahwin dengan Stefan?

Dan akhirnya, dalam musim 8 The Vampire Diaries, Sterolin berkahwin. "Caroline, anda telah menjadi kawan saya, sedar saya, papan bunyi saya, cahaya matahari saya apabila yang saya lihat hanyalah kegelapan," Stefan yang kini manusia berkata dalam ikrarnya. “Awak selamatkan saya daripada putus asa.

Bagaimanakah Bonnie menyedarkan Elena?

Bonnie hanya mampu memikirkan ejaannya dan membalikkannya. Seperti yang telah dikatakan sebelum ini, setiap mantra mempunyai kelemahan dan Bonnie menemuinya. ... Bonnie akhirnya berakhir mengambil alih kuasa sihirnya di peringkat akhir, menyelamatkan Mystic Falls dan mematahkan sumpahan memastikan Elena tertidur tanpa perlu mati dalam proses itu.