ShowKeyPlus: Pencari Kunci Produk untuk sistem operasi Windows

ShowKeyPlus adalah perisian percuma yang membantu pengguna mendapatkan kunci produk sistem operasi Windows yang dipasang. Walaupun pengguna yang mahir teknologi mungkin tidak memerlukan perisian seperti itu, dan mereka dapat memulihkan kunci menggunakan Skrip VB atau mengetahui kunci produk menggunakan CMD atau Powershell, pengguna yang baru menggunakan komputer menganggapnya sebagai alat yang sangat berguna.

Pencari Kunci Produk ShowKeyPlus

Terdapat banyak Pencari Kunci Perisian di luar sana di web untuk membantu pengguna mendenda kunci produk mereka tanpa masalah; ShowKeyPlus adalah salah satu daripadanya.

ShowKeyPlus untuk Windows 10

  • Perisian percuma boleh dibawa dan boleh digunakan tanpa pemasangan pada Windows PC anda. Anda boleh membawanya ke mana-mana pemacu USB yang boleh ditanggalkan dan menggunakannya di mana-mana PC anda.
  • Ia dilengkapi dengan antara muka yang sederhana dan sederhana, dan seseorang tidak memerlukan pengetahuan teknikal untuk menggunakan perisian ini. Gambaran keseluruhan utama program memaparkan kunci produk dengan segera.
  • Perisian percuma juga membolehkan anda memeriksa edisi kunci produk.
  • Bukan hanya kunci produk OS yang ditingkatkan dan yang sedang dipasang, tetapi perisian percuma ini juga memaparkan kunci produk OEM iaitu kunci produk peralatan asal. Ini bermaksud anda juga boleh memeriksa perincian mengenai versi asal Windows yang dipasang di PC anda. Apabila anda menaik taraf OS anda, ShowKey Plus secara automatik menggantikan kunci produk dengan yang baru dan yang ditingkatkan.
  • Ia mengambil kunci produk dari sandaran. Anda hanya perlu melihat-lihat lokasi fail sandaran di PC anda dan perisian percuma akan menemui kunci produk.
  • Terdapat juga pilihan untuk menyimpan semua maklumat anda mengenai kunci OEM dan kunci produk OS yang ditingkatkan. Cukup klik pada butang 'Simpan' dan simpan fail .txt di mana-mana folder yang dikehendaki PC anda.
  • Klik pautan Versi untuk beralih antara kulit mod terang dan gelap.

Secara keseluruhan, ShowKey Plus adalah perisian percuma yang mudah tetapi berguna untuk memeriksa kunci produk yang asli dan juga yang ditingkatkan dari sistem operasi Windows pada PC anda.

Anda boleh memuat turunnya di sini. CATATAN : Sila baca komen di bawah terlebih dahulu.

Tahu bagaimana untuk menyahaktifkan dan menyahpasang Windows Product Key?

Pencari Kunci Produk ShowKey Plus